Xboxlife forum

Dragon's Dogma

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Dragon's Dogma

Indlægaf Underdog Dude » 13. jun 2011 09:18

Capcom's nyeste satsning begynder at lyder interessant:

Billede

Spillet er et openworld action RPG og skulle ligne Monster Hunter meget på en del punkter. Jeg er pt. mest spændt på hvordan fordelingen mellem action og rpg er, men med det hold der står bag er det desværre nok det førstnævnte der lægges vægt på.

Features:

  • Highly Stylized Action Combat – The creators of this game were responsible for the action hits – Resident Evil 4 and Devil May Cry 4.
  • Fight With Ability – The soul of combat comes down to how the game is played, where you strike the enemy, and how you react to their attacks.
  • Accessible Depth – Bringing an unprecedented level of depth to the action genre, every decision has an effect on gameplay in an intuitive way that does not require micromanagement. The weight of your weapon, the material of your armor – even the length of your legs – plays a role in how you fight your battles, but does not interrupt the flow of the action.
  • Epic Adventure – Dragon’s Dogma is built from the ground up as an action experience for consoles with a continuous, epic storyline that stands alone in style, scope and substance.
  • Open World – Utilizing Capcom’s proprietary MT Framework engine and the groundbreaking graphical styles and lighting effects used in Resident Evil 5 and Lost Planet 2, Dragon’s Dogma expands the environment to create a vast, richly detailed world, ripe for exploration.
  • A Rich Population – In addition to interacting with hundreds of fully voiced NPCs, you’ll be able to fight a large variety of creatures, from goblins to griffins and dragons. Each enemy requires a different strategy and provides a unique experience.

Preview fra Joystiq

Screenshots:

Billede

Billede

Billede

Billede

Videos:





Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Hanzo » 13. jun 2011 10:30

Virker fedt nok, men jeg syntes der kommer så mange af den her slags på markedet her i år, så jeg er ikke sikker på om det bliver en sikker satsning.
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf DkSlayer » 31. maj 2012 00:55

Hvorfor fanden er der ikke nogen aktivitet i den her tråd ???

Fucking nice game jo ! Havde ikke de vilde forventninger efter demoen, men ffs det er godt (:

Oh, og det føles omtrent så japansk som Demon's/Dark Souls, hvilket er minimalt imo
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Gmork Gerrard » 31. maj 2012 08:14

Jeg regner med at skaffe det når jeg engang kommer igennem Witcher II! Det ser virkelig fedt ud!
Gmork Gerrard
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf DkSlayer » 31. maj 2012 08:24

Gmork Gerrard skrev:Jeg regner med at skaffe det når jeg engang kommer igennem Witcher II! Det ser virkelig fedt ud!


Confirmed ! :)

Lånte det lige af min nabo i går aftes, med løftet om at han fik det tilbage så snart han kommer fra arbejde i dag.

Smutter i GS nu for at hente det til Ps3, da flere anmeldere har påstået at det kører en anelse mere smooth
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Madskimo » 31. maj 2012 08:42

Hvordan fungerer combat og quests i dette spil ? Må sige demoen ikke imponerede mig.
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Hasani94 » 31. maj 2012 12:05

Jeg vil ha' det spil!!
- har dog ingen penge pt :(
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf DkSlayer » 31. maj 2012 16:10

Madskimo skrev:Hvordan fungerer combat og quests i dette spil ? Må sige demoen ikke imponerede mig.


Tjek IGN eller gametrailers video reviews

Jeg havde det på samme måde efter at ha' prøvet demoen, så er sgu overrasket over at jeg er blevet så hooked på det :b
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Hasani94 » 31. maj 2012 18:29

Jeg syns da også, at combat fungerede godt i demoen, især mod griffen :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf WEZL_DK » 31. maj 2012 18:32

WEZL_DK
Niveau 4
 
Indlæg: 750
By: Vojens


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf tue69 » 25. jun 2012 10:34

Og så er 2'eren bekræftet - over 1 mio. solgte enheder. Ikke dumt for et debutant-RPG.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Hasani94 » 8. aug 2012 19:39

Nogle der er interesseret i at sælge/bytte spil ud ( Til en god pris, self) ? :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Mike.B » 9. aug 2012 16:23

syns der er sindsygt meget dlc til dette spil.. jeg har dog bare mine tvivl.. Demoen var sjov meen der mangler noget syns mig
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Psymatiq » 31. maj 2013 18:19

total efternøler til det her spil har lige gennemført det, kæft det var godt. Minder om dark og demon souls bare lettere og med en reel verden i stedet for et dødsrige.

Genialt =)

10/10
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Reinhold » 1. jun 2013 08:34

Uden tvivl et klassespil :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster