Xboxlife forum

Dragon's Dogma

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 1. feb 2014 08:06

Blodbad skrev:Doh!
Har fuldstændigt overset ham gutten der har Rift-shoppen. Er nu lvl 50 :-/
Har ikke anet hvad jeg skulle stille op med alle de RC :-)


Bare rolig! Du skal nok få brugt nogle krystaller på Bitterblack :D - men nu du har fundet rift-butikken, så skynd dig lige at købe et par eliksirer til 250 rc, så du kan komme af med din Guardian Inklination :mrgreen:

Berntsen skrev:Os mig. Ved ikke om jeg gider gå efter.dem... Men bitterblack er så dejlig nådesløstnø, tilgengæld


Jeg fik spillet hele historien igennem uden at besøge Witch-Wood. Altså, jeg var lige hurtigt inde og kigge, og synes, at jeg havde været alle de steder man kunne derinde, men der er åbenbart en heks, og nogle missioner med hende. Dem har jeg totalt misset.

Jeg har heller aldrig været god til at tage sidequest i spill
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 15. feb 2014 11:09

Dobbelt post, sorry
Senest rettet af Blodbad 15. feb 2014 11:16, rettet i alt 1 gang.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 15. feb 2014 11:15

Ok, den der Gazer boss tager da 100 år at nakke! Længste fight i spillet hidtil.

De fleste af mine skud preller bare af. Er magic archer, og det er som den bare target'er objekter rundt om øjet jeg slet ikke kan skade. Den er kun rigtigt sårbar efter man forpurrer dens "nuke"-angreb. Men det gjorde den kun 2 gange, hvis man ser bort fra den første hvor jeg fandt ud af at det var et "nuke"-angreb. Heldigvis havde jeg en wakestone på mig :-D

Klarede det dog, men f... Hvor tog det lang tid.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 15. feb 2014 11:19

Da Senzai skrev:
Jeg fik spillet hele historien igennem uden at besøge Witch-Wood. Altså, jeg var lige hurtigt inde og kigge, og synes, at jeg havde været alle de steder man kunne derinde, men der er åbenbart en heks, og nogle missioner med hende. Dem har jeg totalt misset.

Jeg har heller aldrig været god til at tage sidequest i spill

Jep, det er nemlig også hele witchwood quest linien jeg har misset. Lidt for nem at misse hvis du spørger mig. Jeg elsker sidequests og hader at gå glip af ting.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 15. feb 2014 15:32

Argh!
Havde lige nakket den der cursed dragon efter en lang kamp og bliver så lige bagefter nakket af en af de der kisteorme. Vælger ikke at bruge en wakestone da jeg lige havde gemt efter kampen... Troede jeg.
Bum tilbage ved indgangen til området.
Og jeg havde ellers fået dragonforged 3 ting inklusive min pawns kick-ass stav :-(
Tid til en pause, suk.

Edit: Den er vist ganske god til at dragonforge den drage. Fik dragonforged hele molevitten igen. Og nu huskede jeg at gemme :-)
Senest rettet af Blodbad 15. feb 2014 20:47, rettet i alt 1 gang.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 15. feb 2014 18:14

Okay, jeg var slet ikke klar over, at din Pawns udstyr kunne bliver Dragon Forged, når Pawnen bruger dem.

Hver gang jeg møder en Drage så fjerner jeg alle mine egne items, og tager min pawns på istedet for i håb om, at de bliver DF´et :S
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 15. feb 2014 21:25

Det var også det jeg gjorde. Min main er magic archer og kan derfor også bruge min pawns stav. De byttede lige da dragen havde en halv healthbar tilbage.

Men den der Cursed dragon har åbenbart en ret god chance for det for staven var kun opgraderet til en stjerne og den blev dragon forged begge gange.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 16. feb 2014 18:20

Samme her! Jeg er bare Mystik Knight. Hvilken stav bruger du til din Mage? Jeg er gået over til Legions Bite, så hun auto-reviver sig selv. Jeg har så givet hende Spell Screen, Anodyne, Halidom, Blearing og Holy Enchant for at lave den ultimative support-pawn.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 16. feb 2014 18:40

Frigid finger. Havde egentlig ikke overvejet den anden da dens magic stat er ret ussel. Fungerer det godt? På virker det ikke effektiviteten af hendes support spells? Hvis ikke det gør weapon buffs mindre effektive lyder det sgu egentlig meget godt.
Så kan min main bruge den anden.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 16. feb 2014 21:32

Jeg er stoppet med at bruge Damage spells med hende, da Legions Bite ikke har noget i Magick

Jeg kan ikke mærke nogen forskell på Anodyme.
Holy Enchant/Våben Buff giver skade efter, hvor meget i MAGICK den figur, hvis våben du fortryller, har. Det er ligemeget, hvad din Mage har :P
Halidom kurerer uanset, hvor meget din mage har i MAGICK
Blearing skader heller ikke, men gør de monster blinde, som løber i den.

Spellscreen er jeg ikke sikker på, hvordan virker.

Jeg synes at Legions Bite er super, hvis du bygger rent support. Jeg synes, at det er ret smart at have en healer, der ikke kan dø ^_^.

Jeg byggede hende, da jeg synes, at de Mages, jeg har kunnet finde i riften var piv-ringe (mest fordi, at de alle er Guardians...ARGH!!!) . Jeg er godt nok træt af at rende rundt med Guardian-tosser. Så har lavet hende til den ultimative healer og givet hende Utility/Medicant. Hun kan så heller ikke andet end at buffe og heale, men jeg synes, at det er fedt, at hun passer sig selv og aktivt laver noget i stedet for at stå i røven af min figur.

Men hvis du vil bruge skade-magier, så fungerer Legions-bite ad helvedes til :P
Senest rettet af Da Senzai 16. feb 2014 21:45, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 16. feb 2014 21:40

Blodbad skrev:Edit: Den er vist ganske god til at dragonforge den drage. Fik dragonforged hele molevitten igen. Og nu huskede jeg at gemme :-)



Er det den drage, der kommer, når man har banket Cyclopen, der er lænket fast? Jeg vil nemlig mægtigt godt have DF´et min Legions Bite.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 16. feb 2014 22:46

Jeg fandt den i noget der hedder Pilgrims gauntlet, et sted med en masse ild. Den dukker op efter man har samlet en nøgle op. Men der er vist flere steder du kan rende ind i en.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2024 18:15

Så er der kun en uge tilbage og det bliver Hype! :D

Hold kæft, jeg glæder mig mand! :D

Jeg har endda taget en fridag på fredag - det er første gang nogensinde, jeg har taget en fridag fordi, at jeg skal sidde og spille videospil! ^_^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Blodbad » 15. mar 2024 19:47

Damn. Det var godt nok et blast from the past at få en notifikation fra en tråd der har sovet i mere end 10 år :-)
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager

+1

Re: Dragon's Dogma

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2024 20:56

Haha, Ja! Vi har ventet længe på 2'eren! ^^
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron