Xboxlife forum

Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf spif2001 » 17. jan 2012 20:07

Ah ja - de to måder at styre banters på undrede jeg mig også lidt over, men som jeg ser det, er det 'cutscenes' når det er hjulet, og mindre interessant banter når det er liste. Ikke at det forklarer valget af to systemer.

En fed ting synes jeg var kampe mod ulve. Det er en sej charge måde de angriber på, og jeg kunne godt forestille mig, at 4 ulve vil være en pain in the ass på Hard sværhedsgrad. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Spankey103 » 17. jan 2012 21:29

Nå, men det lyder jo ikke helt skidt :-) Glæder jeg mig da til at prøve når jeg kommer hjem.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Blodbad » 18. jan 2012 08:46

Jeg er bestemt heller ikke overbevist. Virker buggy. Da jeg nåede frem til ham "chef-gnomen" forsvandt en masse af lydene hvilket gjorde at dialogen slet ikke virkede da teksterne åbenbart er timet til lydene. Når han sagde noget kørte alle teksterne bare forbi i lyntempo så jeg kun kunne læse den sidste i toppen af skærmen. Efter den cutscene var de fleste af lydene væk. Jeg spillede ikke videre.
Synes også det er ret mærkeligt at have to forskellige måder at vælge konversationsemner på.
Kan godt være demoen skal have en chance mere, men det er et uheldigt første indtryk.
Det bliver i hvert fald ikke en preorder.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Maltéz » 18. jan 2012 09:29

Det er efter min mening et underligt valg de har gjort med deres indhold i demoen. Den første korridor tutorial del er buggy og ekstremt uimponerende. Samtidig virker mange af skrifttyperne triste og kedelige, kombineret med stive animationer. Det er i den første del for tydeligt at at production value ikke er i nærheden af Skyrims niveau, og jeg vil faktisk påstå at dele af Oblivion ser bedre ud og det er ikke i orden i 2012, og slet ikke når det er lead designeren bag selvsamme der står bag. Jeg er klar over at jeg er farvet af standarden Mass Effect 2, Heavy Rain og L.A. Noire i denne henseende, men i Reckoning er det mere tydeligt end i mange andre spil af samme type, at tutorial delen er produceret i ca. 2008.
Det er synd at jeg vil gætte på at mange vil stå af tidligt som Blodbad gjorde det (jeg var selv tæt på), for demoen bliver MEGET bedre når man kommer ud af startområdet og spillet åbner sig op. Jeg håber folk er tålmodige og giver spillet en chance, for jeg ser et stort potentiale. Jeg fik dog ikke et ordentlig indtryk af historien.
Jeg undrer mig desuden meget over at de vælger at udgive det nu, frem for til sommer. 10 mio. spillere er stadig i gang med Skyrim og jeg kan ikke se Reckoning sælge mere end to mio. eksemplarer så tæt på Mass Effect 3. For at det skal ske, skal det ramme en Metacritic på 9.5+.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Major Oblivious » 18. jan 2012 10:43

Efter jeg så cinematic´en og at gearet til ME3 allerede blev låst op i menuen, så tror jeg ikke at jeg vender tilbage til demoen. Jeg er slet ikke mæt nok af Skyrim til at overhovedet at kunne lægge det fra mig..
Jeg synes ogaå at det virker som EA ikke har de store forventninger til titlen, så de ligger det lige midt i orkanens øje..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf spif2001 » 18. jan 2012 10:47

Major Oblivious skrev:Efter jeg så cinematic´en og at gearet til ME3 allerede blev låst op i menuen, så tror jeg ikke at jeg vender tilbage til demoen. Jeg er slet ikke mæt nok af Skyrim til at overhovedet at kunne lægge det fra mig..
Jeg synes ogaå at det virker som EA ikke har de store forventninger til titlen, så de ligger det lige midt i orkanens øje..

Så er jeg ked af at må informere dig om, at man låser den sidste ME3 DLC op, når de 45 minutter efter intro delen er overstået. Du kan selvfølgelig bare nå så langt, at uret starter, og så bare lade det stå i 45 minutter. ;)

...men jeg er enig med Maltéz i, at spillet bliver meget bedre, når man når til den første by, og at der er potentiale i spillet. Det bliver ikke en Elder Scrolls kombatant, hvad jeg heller ikke synes de stiler efter. For mig at se, bliver det det spil, som Fable franchisen skulle have været.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Spankey103 » 18. jan 2012 11:28

Synes godt nok i er lige hårde nok? Jeg har slet ikke oplevet nogle af de bugs, som i snakker om, og udover det lyder det da som om det er noget man kan overkomme. Men jeg vil give jer ret i at den der tutorial-dungeon man startet i, ikke giver det bedste indblik af spillet. Men ligeså snart man kommer udenfor, er det hele super fedt. Hvis man tjekker mappet, virket verdenen dejlig stor, med nogle fede områder.
Jeg gik selv i mage-retningen og synes deres combat system med spells og ens staffs er pisse fedt lavet. Så for mit vedkommende er det her et day-1 køb :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Blodbad » 18. jan 2012 11:49

Spankey103 skrev:Synes godt nok i er lige hårde nok? Jeg har slet ikke oplevet nogle af de bugs, som i snakker om, og udover det lyder det da som om det er noget man kan overkomme. Men jeg vil give jer ret i at den der tutorial-dungeon man startet i, ikke giver det bedste indblik af spillet. Men ligeså snart man kommer udenfor, er det hele super fedt. Hvis man tjekker mappet, virket verdenen dejlig stor, med nogle fede områder.
Jeg gik selv i mage-retningen og synes deres combat system med spells og ens staffs er pisse fedt lavet. Så for mit vedkommende er det her et day-1 køb :-)

Hårde nok? At du ikke har oplevet fejlene er ikke ensbetydende med at de ikke er der! Og nej i mit tilfælde var det altså ikke noget man kunne overkomme, det var at begynde forfra og satse på det ikke skete igen!
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Spankey103 » 18. jan 2012 12:26

Blodbad, det er også der der mener Dark Souls er uspilleligt fordi der er lidt framerate problemer i Blighttown. Kan på ingen måde tage dig seriøst.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Blodbad » 18. jan 2012 12:39

Spankey103 skrev:Blodbad, det er også der der mener Dark Souls er uspilleligt fordi der er lidt framerate problemer i Blighttown. Kan på ingen måde tage dig seriøst.

:shock:
Det er det mest ignorante fanboy pis jeg har læst i et stykke tid. Det er folk som dig der tager lortet op på et personligt niveau der ødelægger internet forums.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf DJan.dk » 18. jan 2012 12:58

Det er forhåbentligt en demo der er lidt forældet, coding-mæssigt, i forhold til det endelige spil. Jeg tvivler, men måske. Man ser af og til E3-demoer der aldrig bliver ændret inden de frigives. Det giver ikke mening at frigive sådan nogle demoer, hvis du spørger mig, men det en mulighed. Det er også muligt at de bare havde rigtig travlt med at få det på gaden. If so, så er jeg bange for at det bliver en maveplasker af et spil, med en masse bugs og frustration.
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf DkSlayer » 18. jan 2012 13:29

DJan.dk skrev:Det er forhåbentligt en demo der er lidt forældet, coding-mæssigt, i forhold til det endelige spil. Jeg tvivler, men måske. Man ser af og til E3-demoer der aldrig bliver ændret inden de frigives. Det giver ikke mening at frigive sådan nogle demoer, hvis du spørger mig, men det en mulighed. Det er også muligt at de bare havde rigtig travlt med at få det på gaden. If so, så er jeg bange for at det bliver en maveplasker af et spil, med en masse bugs og frustration.


Dette er korrekt. Der er blevet brugt en flere måneder gammel kode
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Spankey103 » 18. jan 2012 13:34

Blodbad skrev:
Spankey103 skrev:Blodbad, det er også der der mener Dark Souls er uspilleligt fordi der er lidt framerate problemer i Blighttown. Kan på ingen måde tage dig seriøst.

:shock:
Det er det mest ignorante fanboy pis jeg har læst i et stykke tid. Det er folk som dig der tager lortet op på et personligt niveau der ødelægger internet forums.


Det er vidst bare dig der tager tingene lidt for personligt på internettet :-)

Men lad nu det ligge.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Major Oblivious » 18. jan 2012 14:02

spif2001 skrev:
Major Oblivious skrev:Efter jeg så cinematic´en og at gearet til ME3 allerede blev låst op i menuen, så tror jeg ikke at jeg vender tilbage til demoen. Jeg er slet ikke mæt nok af Skyrim til at overhovedet at kunne lægge det fra mig..
Jeg synes ogaå at det virker som EA ikke har de store forventninger til titlen, så de ligger det lige midt i orkanens øje..

Så er jeg ked af at må informere dig om, at man låser den sidste ME3 DLC op, når de 45 minutter efter intro delen er overstået. Du kan selvfølgelig bare nå så langt, at uret starter, og så bare lade det stå i 45 minutter. ;)

...men jeg er enig med Maltéz i, at spillet bliver meget bedre, når man når til den første by, og at der er potentiale i spillet. Det bliver ikke en Elder Scrolls kombatant, hvad jeg heller ikke synes de stiler efter. For mig at se, bliver det det spil, som Fable franchisen skulle have været.


Jeg kunne rigtig godt lide Fable, så vil da lige give demoen en chance mere..
Prøvede kun at starte den kort inden aftensmaden, og lige dér blev jeg ikke synderligt imponeret.
Men man skal jo aldrig skue hunden på hårene.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf 10-bit » 18. jan 2012 14:44

Mit største problem med spillet er at jeg synes det virker alt for indelukket, man har ikke samme frie følelse som i f.eks. WoW hvor man kan gå ALLE steder. Grafikkens stil kan jeg godt lide, den virker tegneserie agtig, med kant på figuerne, en stil jeg er ret vild med. Kamp systemet synes jeg så er ret fedt, hvor man kan kombinere sin Mage med Rogue f.eks. Desværre føles det bare ikke så åbent som jeg synes et rpg skal være, og det er nok det der holder mig fra at købe det i starten.
10-bit
Niveau 1
 
Indlæg: 91


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron