Xboxlife forum

Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Gaden9210 » 4. okt 2011 19:42

Beatwolf skrev:Man bliver sgu lidt træt af den der arketypiske britiske gammel kone stemme der skal narrate alle rpg´s... så kom dog med noget nyt!!


Prøv bastion, bedste narrator ever !

on-topic: Jeg ser så meget frem til dette spil, det ser virkeligt underholdene ud, og videoerne + den lange ventetid til release er nærmest en pinsel
Gaden9210
Niveau 5
 
Indlæg: 1151


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Beatwolf » 15. dec 2011 15:58

Så er der et preview oppe hos Rock, Paper, Shotgun: http://www.rockpapershotgun.com/2011/12 ... ckoning-2/
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf spif2001 » 10. jan 2012 18:14

I følge den rimeligt pålidelige Major Nelson, så får vi en Kingdoms of Amalur: Reckoning demo allerede d. 17 januar:

http://majornelson.com/2012/01/10/a-loo ... -the-xbox/

Glæder mig! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Them » 10. jan 2012 18:24

Fedt vist ikke der kom en demo, tak for Info, ser frem til det spil
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf spif2001 » 11. jan 2012 09:02

Video af spillets første 30 min: http://www.oxm.co.uk/video/136780129100 ... 30min-oxm/

Jeg tror jeg springer over, så demoen ikke bliver spoilet :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf DJan.dk » 11. jan 2012 09:34

"Opdagede" lige dette spil i aftes. Det ser jo egentlig lovende ud. Men jeg ser frem til de første anmeldelser!

Visuelt ligner det Fable ret meget. Indholdsmæssigt, ser det ud til at de har skåret det ligegyldige væk og tilført alt det vi savnede i Fable (1, 2 og specielt 3)? Det bliver i hvert fald et godt, og casual, alternativ til Skyrim, der nu er gennemtæsket. :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Spankey103 » 11. jan 2012 11:16

Det ser skide godt ud :-) Har holdt øje med det i et stykke tid.

Her er en ny trailer om skills og crafting :-)

http://gamersyde.com/news_reckoning_ski ... 41_en.html
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Mogwai » 14. jan 2012 11:36

Jeg glæder mig helt til tirsdag så man kan få en forsmag på Reckoning. Jeg har slet ikke lagt mærke til spillet, som nu ser ud til at blive en af de mere positive overraskelser i 2012. Synes dog stadig at titlen på spillet er lidt halvkedelig, lidt a'la et tyndt facebook-spil :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf spif2001 » 17. jan 2012 08:15

Så er det i dag, at vi skulle få en demo, og mon ikke den dukker op ved 11 tiden, som de plejer.

Glæder mig! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Spankey103 » 17. jan 2012 10:50

Kan sku nok ikke holde mig fra den! :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf spif2001 » 17. jan 2012 11:22

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Mogwai » 17. jan 2012 19:00

Nu fik jeg gennemført demoen og må desværre konstatere, at jeg ikke er helt overbevist endnu.

Farvepaletten er fin og kampsystemet virker ret godt. Dog synes jeg at ansigtsanimationerne er forfærdelige (oplevede et par gange at animationen helt manglede). Spillet prøver at kører Mass Effect stilen med skiftende perspektiver når man konverserer med folk, hvilket er cool nok. Men hvorfor de har valgt at blande både liste-menu'en samt ME-hjulet er vildt mærkeligt.

Jeg har aldrig prøvet Fable 3, men Reckoning virker i hvert fald meget som Fable 2, hvor man har nogle ret begrænsede miljøer at udforske. Det er langt fra Skyrims følelse af at udforske og opdage nye områder. I demoen synes jeg man løber i korridorer 75% af tiden.

Tror ikke helt at det bliver et release-day køb.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf CaptainKicker » 17. jan 2012 19:24

Ikke et "day one"-køb for mig, men jeg er ganske imponerede over spillet. Ser rimelig lovende ud.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf spif2001 » 17. jan 2012 19:26

Jeg synes nu mere det grafisk minder om World of Warcraft. Jeg har dog et par gange i løbet af min første time oplevet grafiske fejl mht til kameraet. Desuden laver NPC altid et forsvindingsnummer lige inden man begynder at snakke med dem, for så at dukke op igen, når dialogen starter. *puf* Jeg fik dog ikke følelsen af at rende i korridorer - i hvert fald ikke efter man kommer ud af startområdet.

Udover det virker det rimelig fornuftigt. Inventory systemet fungerer fint, og hjulet behøver man jo ikke at bruge, da left og right på d-pad fyrer healing og mana potions af. Hjulet er kun for dem der virkelig holder af, at kunne tilgå ting uden at gå i den normale menu.

Combat systemet er sjovt, og man mærker forskellen imellem button smasing og timede angreb.

Desværre nåede jeg ikke at blive færdig med demoen før mine ungers tirsdags spilletid startede, så jeg tager en tur igen senere.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning tråden

Indlægaf Mogwai » 17. jan 2012 19:51

spif2001 skrev:Jeg synes nu mere det grafisk minder om World of Warcraft. Jeg har dog et par gange i løbet af min første time oplevet grafiske fejl mht til kameraet. Desuden laver NPC altid et forsvindingsnummer lige inden man begynder at snakke med dem, for så at dukke op igen, når dialogen starter. *puf* Jeg fik dog ikke følelsen af at rende i korridorer - i hvert fald ikke efter man kommer ud af startområdet.

Udover det virker det rimelig fornuftigt. Inventory systemet fungerer fint, og hjulet behøver man jo ikke at bruge, da left og right på d-pad fyrer healing og mana potions af. Hjulet er kun for dem der virkelig holder af, at kunne tilgå ting uden at gå i den normale menu.

Combat systemet er sjovt, og man mærker forskellen imellem button smasing og timede angreb.

Desværre nåede jeg ikke at blive færdig med demoen før mine ungers tirsdags spilletid startede, så jeg tager en tur igen senere.

Hver gang man slår en tønde eller kasse i stykker hakker spillet også en gang. Forhåbenlig noget der bliver rettet.

Med hjulet så mente jeg ift. samtaler. Man har både conversation-wheel og så listen. Det virker lidt mærkeligt at de har blandet det, synes jeg.

Jeg er enig i, at inventory virker helt fint. Kan godt lide at de har taget junk-sorteringen fra Origins. Noget andet der også er ret lånt er reckoning-mode. Hvis man har spillet spillet Bayonetta er det totalt deja vu, især den der button mashing afslutning :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron