Xboxlife forum

Dungeon Siege 3 demo?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf DkSlayer » 20. jun 2011 16:38

Jeg nærmer mig slutningen med Katarina på Hardcore. Det er udfordrende, men det kan lade sig gøre.

DS3 skal kun spilles på hardcore ;)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf spif2001 » 20. jun 2011 16:40

Ok - så tager vi den på hardcore, men jeg kan ikke bestemme mig for om jeg skal være fire bitchen eller den regulære warrior... :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf Stjerne » 21. jun 2011 19:23

Nogen der har haft held med denne achivement?

I Could Do This Blindfolded
Single Player — You defeated a major opponent using only your default equipment.
(Første boss før Odo virkede ikke, men ja der står major.. Prøvede Warbeast med default udstyr, virkede heller ikke. Men der har man jo også brugt en masse talent point osv... ??
Stjerne
Niveau 4
 
Indlæg: 677


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf spif2001 » 22. jun 2011 13:01

Så er demoen mulig at få herhjemme:
http://marketplace.xbox.com/da-DK/Produ ... 025351880a

...men ligemeget når LE kom ind ad brevsprækken i dag! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf PonyArne » 22. jun 2011 13:25

weeeee! men jeg kan ikke download for tiden:/ den kommer bare med en eller anden statusfejl. Nogen der ved hvad man kan gøre ved det? Har prøvet at google det lidt. Fandt ikke rigtig noget.

nevermind. det er gået i sig selv. HOT! glæder mig til at prøve det.
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf spif2001 » 22. jun 2011 18:27

Hmmm...

Jeg valgte ridderen på hardcore og fik mega stryg. Nåede ind i hulen hvor Katarinas søster er, og måtte droppe det. Som hardcore beskrivelsen siger, så skal man ikke vælge denne sværhedgrad, hvis man har hang til at kyle med controllere, og det var tæt på et par gange...

Nu er jeg startet forfra med fire bitchen på Normal, og det er helt vildt let. Der mangler vist en sværhedsgrad imellem Normal og Hardcore.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf DkSlayer » 22. jun 2011 22:32

Haha, ja okay Spif :) Jeg synes bare det er lidt en skam at ødelægge spillet, ved at spille på Normal. Spillet er fyldt med bosser, og det er naturligvis når man møder disse, at man rigtigt mærker hvilken sværhedsgrad man spiller på.

Jeg har spillet på hardcore hele vejen igennem, og har max reloadet 5 gange ved boss fights. Det handler om at lære taktikken. Hvis du så samtidigt mestrer dine dodge og block moves, så er der stort set ikke noget der kan røre dig.. Lige bortset fra et par få undtagelser.

Nu er jeg så ved 3. sidste boss, og jeg har sådan ca. reloadet 100 gange indtil videre. Ekstremt lang og mentalt udfordrende kamp. Men fandme nej om jeg skal sætte sværhedsgraden ned nu, og miste min hardcore achievement :p haha. Skal nok overvinde den kamp snart. Men tanken om lige at sætte den ned på normal og blæse igennem kampen, har strejfet mig en del gange lol
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf pgrundl » 21. jul 2011 23:14

Stjerne skrev:Nogen der har haft held med denne achivement?

I Could Do This Blindfolded
Single Player — You defeated a major opponent using only your default equipment.
(Første boss før Odo virkede ikke, men ja der står major.. Prøvede Warbeast med default udstyr, virkede heller ikke. Men der har man jo også brugt en masse talent point osv... ??


Der er kun et par bosser der duer her. Den jeg brugte er Anjali (eller Rajani eller hvad hun nu hedder). Den første "løjtnant", som man møder relativt tidligt i spillet. Og husk, at hvis du spiller solo, så må din sidekick gerne have godt styr på. Det er kun dig, der skal have dit begynder udstyr på. Husk også, at du hverken må have ring eller amulet på (selvom du måtte have limited edition, hvor du får dem fra starten af). Hvis det volder for store problemer, så kan du altid sætte sværhedsgraden ned til den letteste under selve kampen :)
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Dungeon Siege 3 demo?

Indlægaf spif2001 » 26. okt 2011 12:19

Så er Treasures of the Sun DLC på marketplace til 800 point:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/Produ ... be7b86bfaa
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron