Xboxlife forum

Elder Scrolls V: Skyrim

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Elder Scrolls V

Indlægaf M60 » 24. nov 2010 14:50

Jeg vil da mene at det ville være underligt hvis der ikke var et Elder Scrolls under udvikling.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf DkSlayer » 24. nov 2010 14:59

Præcis. Det er ved at være den tid :)

Alene det faktum, at Bethesda hverken vil be- eller afkræfte rygtet, fortæller mig at der er noget om snakken.
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf Firephreakk » 24. nov 2010 15:05

TerrificFalcon skrev:
spif2001 skrev:Det er altså stadig unconfirmed. Nogen har overhørt nogen der har snakket om Elder Scrolls V.

Der kan i princippet være 5 år til udgivelse ;)


Nogen siger at nogen har mødt nogen som nogen vidste var nogen som arbejdede med Elder Scrolls V, og denne nogen sad tilfældigvis med nogen (okay, nogle, :() officielle spildokumenter, hvilket fik ham til at råbe detaljer om spillet.

Skribenten sad altså bag ham, og fik dermed på en eller anden måde fanget at personen arbejdede på Elder Scrolls V, OG han fik ham også til at røbe detaljer?

Jeg er altså nødt til at calle fake på det her.


Jeg læser artiklen som om, at det er baseret på et kort interview/samtale opstået på et fly, da de omtaler en NDA og bruger ord som "bekræftelse" osv, hvorfor det ikke er eavesdropping...

Og jeg har i øvrigt Oblivion som mit all-time dårligste spil btw. Det kunne ikke fange mig overhovedet.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf DkSlayer » 24. nov 2010 15:25

På en rejse med fly i dag sad en af vore redaktionelle medarbejdere ved et utroligt tilfælde bag en person involveret i spilprojektet.

Han ikke blot bekræftede rollespillets igangværende produktion, men udtalte sig også kortfattet om indholdet - at der indgår fantasi-æggende ord som Dragon Lord, noget med Blades, samt at stemmeskuespillet til figurerne i spillet står på i disse uger.

Samme kilde bekræftede, med officielle spildokumenter i hånden, at dette bliver en direkte fortsættelse til The Elder Scrolls: Oblivion, som er det seneste spil i den nu 16 år gamle Elder Scrolls-saga, og i sig selv et af de seneste års bedre rollespil til PC-og konsol.

Come on !

Hvis denne person sidder med officielle dokumenter i hånden, så lugter det altså langt væk af, at der er noget om snakken her.

Hvorfor skulle en person fra eurogamer's redaktion,ellers risikere at belaste hele redaktionens troværdighed, ved at bringe en historie om en person, han har set med officielle dokumenter omkring ES V ?

Ja, det er muligt det er mig der en smule naiv. Men når hele maskineriet er sat igang på den her måde, med bla. omtale på IGN, ja så er jeg sgu næsten ved at være overbevist.

Men lad os se :) Måske kommer jeg til at æde min gamle hat, hvis det viser sig at være en and :lol:
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf spif2001 » 24. nov 2010 15:28

Jeg tror nu også historien er god nok, men den siger bare ikke noget om et launch vindue, hvad der pt er det eneste der kan få mit pis op at koge, når vi snakker Elder Scrolls V. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf neonxaos » 24. nov 2010 17:41

Jeg arbejder for hint nævnte spilsite, og vi har offentliggjort disse oplysninger i 100 % god tro.
:) X1 Street Fighter IV champ! :)
neonxaos
Niveau 5
 
Indlæg: 871


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf ALIE » 24. nov 2010 17:44

ven lige bliv der sagt Rage engine.
mit hjerte stoppede lige, det er jo flot ud over alle grænser :D
lad det ske [-o<
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf DkSlayer » 24. nov 2010 17:44

Jeg kunne ikke forestille mig andet :)

Okay folkens, det er på tide at tage sølvpapirs hatten af :lol:
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf spif2001 » 24. nov 2010 17:53

ALIE skrev:ven lige bliv der sagt Rage engine.
mit hjerte stoppede lige, det er jo flot ud over alle grænser :D
lad det ske [-o<

Nej - Todd Howard har netop sagt, at de ikke bruger RAGE engine, men en ny engine. Grunden skulle være at RAGE engine er pisseflot, men ikke særlig dynamisk. Kunne forestille mig at en skov med svajende træer vil tage livet af RAGE engine.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf ALIE » 24. nov 2010 18:27

spif2001 skrev:
ALIE skrev:ven lige bliv der sagt Rage engine.
mit hjerte stoppede lige, det er jo flot ud over alle grænser :D
lad det ske [-o<

Nej - Todd Howard har netop sagt, at de ikke bruger RAGE engine, men en ny engine. Grunden skulle være at RAGE engine er pisseflot, men ikke særlig dynamisk. Kunne forestille mig at en skov med svajende træer vil tage livet af RAGE engine.

lige meget hvad må de gerne visse det frem :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf Blodbad » 24. nov 2010 18:53

Firephreakk skrev:Og jeg har i øvrigt Oblivion som mit all-time dårligste spil btw. Det kunne ikke fange mig overhovedet.

pfff... useriøst.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf DkSlayer » 12. dec 2010 10:13

http://www.gamespot.com/news/6285278.ht ... es;title;1

Den første trailer inde i linket samt dato for release 11.11.11

Official HP http://elderscrolls.com/ Indeholder kun traileren indtil videre

Lækkert af få rygtet bekræftet :D
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Elder Scrolls V: Skyrim

Indlægaf Monzee DK » 12. dec 2010 11:58

<3
Monzee DK
Niveau 3
 
Indlæg: 255


Re: Elder Scrolls V

Indlægaf Blodbad » 13. dec 2010 10:18

DkSlayer skrev:http://www.gamespot.com/news/6285278.html?tag=latestheadlines;title;1

Den første trailer inde i linket samt dato for release 11.11.11

Official HP http://elderscrolls.com/ Indeholder kun traileren indtil videre

Lækkert af få rygtet bekræftet :D

Endelig! Nu er det så bare at vente... et år! Jeg kan næsten ikke bære det.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Elder Scrolls V: Skyrim

Indlægaf Neverlie » 13. dec 2010 15:54

ÅRETS Annoncering!!!! SÅ HYPED LIGE NU!!!

Og vi skal ikke vente længe før vi får mere af spillet at se... 6 jan. afsløres næste nr. af Gameinformer MED SKYRIM PÅ COVERET!!!!

http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... issue.aspx


[Retro info] Bliver sikkert ligesom dengang de afslørede Oblivion i Game informer: http://kortlink.dk/8g4b
Senest rettet af Neverlie 13. dec 2010 16:03, rettet i alt 3 gange.
Neverlie
Niveau 3
 
Indlæg: 254


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron