Xboxlife forum

Hvor godt er fable3?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Hvor godt er fable3?

Indlægaf Them » 15. nov 2010 19:46

Hey alle samme

Har i noget tid kiggen den en del på fable3. Men er ikk helt sikker. For har spillet fable2 og synes da også det var fedt nok. Og nu skal jeg passe lidt på hehe:-) men synes det hele gik hen og blev lidt barnligt. Men synes nu at fable3 ser mere brutalt ud

Så ville høre om der vil anbefalde det og kunne fortælle lidt om det
Tak
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Hvor godt er fable3?

Indlægaf ALIE » 15. nov 2010 20:02

vis du syndes det om 2ern. er også enig med dig, vil du nok sige det samme her.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Hvor godt er fable3?

Indlægaf N00bdream » 15. nov 2010 20:07

Jeg syntes 2'eren var sådan ganske sjovt, men 3'eren er klart bedre. Det er ret gennemført på mange områder og historien kan jeg også bedre lide. Jeg ved ikke hvor brutalt det er, men charmerende og underholdende er det i hvert fald.

I min bog er fable 3 et af de helt store titler i 2010 og jeg har hygget mig i rigtig mange timer i dets selskab :)
X360: N00bdream
PSN: Zceam
Steam: n00bdream
N00bdream
Niveau 4
 
Indlæg: 371
By: Vordingborg


Re: Hvor godt er fable3?

Indlægaf Them » 15. nov 2010 20:42

Okay det lyder godt. Synes bare fable2 blev så "barnligt" . Men fable3 ser sku godt ud
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Hvor godt er fable3?

Indlægaf phijen » 15. nov 2010 20:49

Jeg synes Fable 2 og 3 minder utroligt meget om hinanden. Jeg fandt aldrig 2'eren barnlig, men som N00bdream beskriver det: charmerende og underholdende. Lidt finurligt og ret pudsigt. Kampsystemet er en tro kopi af det gamle, men opgradering af skills og spells er blevet ændret en smule. Til det bedre vil jeg mene.
phijen
Niveau 4
 
Indlæg: 342
By: København NV


Re: Hvor godt er fable3?

Indlægaf DnD Smokiie » 15. nov 2010 21:07

jeg mener at fable 2 og 3 er godt men der er noget der mangler i 3eren ku godt være lidt fra 2eren men det er bare hvad jeg sys ;)
HARDSTYLE<3
DnD Smokiie
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Hvor godt er fable3?

Indlægaf Them » 16. nov 2010 07:43

Okay tak alle samme. Tro jeg prøver det. Er verden stor eller lille
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Hvor godt er fable3?

Indlægaf Annxii » 16. nov 2010 08:48

Them skrev:Okay tak alle samme. Tro jeg prøver det. Er verden stor eller lille

den er ikke voldsomt stor men jeg tror ikke den er mindre end 2'eren.

man skal ikke forvente de store udfordringer, men har man jo aldrig skulle i Fable-serien. Tilgengæld kan du forvente noget af voice-acting og story-telling ;)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Hvor godt er fable3?

Indlægaf Blodbad » 16. nov 2010 08:50

Jeg synes 3'eren er betydeligt dårligere end 2'eren.
Er specielt irriteret over erstatningen for menuen "the sanctuary" og "the road to rule" at nogen synes det er en god ide er en gåde.
Det hele føles extremt dumbed down. Og er endnu mindre en udfordring end 2'eren.
Spillet har graverende framerate-problemer det meste af tiden!!!
Hvis du synes det var fjollet og barnligt før, så bare vent, for man kan ikke længere selv vælge hvilken expression man vil bruge, kun kategori, så man får lavet nogle svingom'er og noget klappekage og det virker tit ret mærkeligt i situationen (som for eksempel når man løfter smeden op over hovedet i bedste ballerina stil og han bare synes det er alletiders).
Der findes ingen kort så det er svært at finde rundt uden det der breadcrumb trail og det har man jo kun hvis man er på vej til en quest (nej, jeg mener ikke man kan kalde det man har i sanctuary for et map, man kan i hvert fald ikke navigere efter det).
Når det så er sagt, så er spillet da hyggeligt nok, men jeg synes stort set alle ændringer fra 2'eren er til det værre.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Hvor godt er fable3?

Indlægaf boblerne32 » 16. nov 2010 09:15

Tja, alt afhænger som bekendt af øjnene der ser.

Jeg synes The Sanctuary er en kæmpe forbedring i forhold til Fable II. Jeg føler jeg har et meget bedre overblik, og kan danne mig et billede at den verden det foregår i, fremfor Fable II, hvor man bare render rundt efter Den Lysende Sti (uden sammenligning i øvrigt), og jeg overhovedet ikke aner, om jeg er på vej det ene eller det andet sted hen. Så navigations-mæssigt, synes jeg F3 er blevet markant bedre.

Road to Rule generer mig ikke, men jeg er enig i, at det måske er en lidt ligegyldig måde at præsentere ens avancement i spillet på. Det er meget sjot i første gennemspilning, derefter mister det kraftigt nyhedens interesse...

Jeg synes heller ikke det er blevet mere fjollet eller barnligt, det er bare blevet det på en anden måde, men det er jo stilen i Fable. Det er korrekt, at ens muligheder i expressions er blevet færre, hvilket i min verden er en forbedring, så skal man da ikke bruge så meget tid på det.

Jeg kan også bedre lide historien i 3'eren.

Lad mig sige det sådan, 2'eren har jeg endnu ikke gennemført, men det skal nok komme en dag. 3'eren satte jeg i boxen på release, og pillede det ikke ud før det var gennemført, og jeg gik efterfølgende i gang med anden gennemspilning. Jeg har stadig masser at nå, og jeg gider at gå efter det, så overordnet set, er Fable III et klart bedre spil end Fable II i mine øjne.
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963



Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron