Xboxlife forum

Divinity II: The Dragon Knight Saga

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf allanb » 4. nov 2010 19:16

Opdagede lige ved et tilfælde at dette er udkommet :-) Edit-- Det er på lager hos Game.co.uk

Det skulle være med alle expansions inkl. den helt nye Flames of Vengeance.

Dette er sakset fra http://www.divinity2-saga.com


Divinity II – The Dragon Knight Saga is an epic role-playing game on PC and Xbox 360, that combines the complete adventures of the legendary dragon Knight.

This incredible RPG includes the entirely remastered and improved version of Ego Draconis, the original adventure of the Divinity II saga. The content of this edition as well as its graphic engine have both been much improved and overhauled, in order to provide a more beautiful and richer game experience!

Divinity II – The Dragon Knight Saga also includes the brand new adventure Flames of Vengeance, which adds dozens of hours of gameplay to the original story, and packs loads of new quests, creatures and items, as well as a spectacular finale to this great saga!

A total of over 100 hours of gameplay and more than 180 original quests await you in this epic role-playing game. Embrace the Dragon Knight's destiny and annihilate the threat that looms over Rivellon!

Nøj man får travlt her i de næste måneder, Fable 3, Two Worlds 2, Divinity II og derefter Dragon Age 2. Mums siger jeg bare ;-)
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 5. nov 2010 00:19

tak for tippet :)

Det er nu bestilt
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 9. nov 2010 17:43

Så er der begyndt at dukke anmeldelser op. En fransk side har anmeldt Xbox 360 versionen og givet den 4/5 + en Editor's Choice Award :D

http://translate.google.com/translate?h ... night-Saga

"Incredibly deep, it is a pearl of a game for all old-school RPG fans, that doesn't make too many concessions and which you'll appreciate if you invest yourself fully into it."
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 9. nov 2010 18:13

Ja, der er ret meget optimisme på deres forum blandt folk der har spillet det :) Glæder mig til det dumper ind i postkassen på Fredag
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf dakidski » 9. nov 2010 20:00

Jeg købte det fra coolshop dot dk. Var det dumt?
dakidski
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf allanb » 9. nov 2010 20:08

Det afhænger af hvornår du vil spille det. Game.co.uk har det på lager og coolshop levere først den 17.. Deres pris er for en gang skyld ok hos coolshop...
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 13. nov 2010 10:01

Så kom Divinity 2: The Dragon knight Saga i postkassen :D Farvel weekend
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf allanb » 13. nov 2010 10:04

Bastard ! Andet er der ikke og sige til det, nu når mit eksemplar ikke er nået frem endnu... ;-)
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 13. nov 2010 10:06

DkSlayer skrev:Så kom Divinity 2: The Dragon knight Saga i postkassen :D Farvel weekend

Jeg er SLET ikke misundelig!

Damn jeg er spændt på hvor meget Ego Draconis er blevet forbedret, men jeg har bestilt mit ved amazon, og de får det først på fredag, så der går næsten 2 uger inden jeg skal ud og flyve igen... :(
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 13. nov 2010 13:35

spif2001 skrev:
DkSlayer skrev:Så kom Divinity 2: The Dragon knight Saga i postkassen :D Farvel weekend

Jeg er SLET ikke misundelig!

Damn jeg er spændt på hvor meget Ego Draconis er blevet forbedret, men jeg har bestilt mit ved amazon, og de får det først på fredag, så der går næsten 2 uger inden jeg skal ud og flyve igen... :(


Nu fik jeg aldrig spillet Ego Draconis, så jeg kan ikke udtale mig om hvor meget det er blevet forbedret. Men det kører virkeligt godt nu !! :D Wauw, lækkert gameplay må jeg sige. Kan kun tilslutte mig de positive tilkendegivelser på Larians forum. Det er virkelig en fornøjelse at spille.

Grafik vil jeg give 7.5 - 8.0. Men grafik er ikke så vigtigt i mine øjne. Ikke dermed sagt at spillet ikke er pænt, for det er det BESTEMT. Character models er også ret fede. Voice acting er forbavsende god og musikken er lige til at flyde væk i. Historien og fortællingen virker også til at være rigtigt godt lavet. Men nu er jeg jo kun et par timer inde :)

De skriver om 100 + timers gameplay. Det er jo fuldstændigt sindssygt til en pris af små 300 kr. Så får man vist ikke meget mere valuta for pengene. Nå ja, og så er det jo den opdaterede grafik og ekspansion oveni. Thumbs up herfra
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 13. nov 2010 13:37

allanb skrev:Bastard ! Andet er der ikke og sige til det, nu når mit eksemplar ikke er nået frem endnu... ;-)


Du har min dybeste medfølelse. Jeg var selv bange for at mit ikke ville være nået frem til i dag :)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf allanb » 13. nov 2010 18:47

Ja, det ender nok med et par ferie dage i næste uge. Kan jo ikke vente med at komme i gang med det spil og der skal jo ligges nogle timer i det spil :D
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf DkSlayer » 14. nov 2010 21:58

Så er jeg 18-20 timer inde.

Kan kun sige virkeligt fedt fedt rpg :)
Fandme svært at slippe, men jeg skal tidligt op i morgen :lol:

Jeg havde høje forventninger, men er sgu blevet blæst ud af sokkerne af det her spil. Wauw.

Glæd jer !! :p
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf Haugboelle » 14. nov 2010 22:17

Det lyder fandme godt, må hellere få købt det spil...
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Divinity II: The Dragon Knight Saga

Indlægaf spif2001 » 14. nov 2010 23:30

Super!

Nu er jeg også kommet igennem New Vegas, så som afveksling trænger jeg til lidt drageflyvning og tankelæsning. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron