Xboxlife forum

Dragon Age II-tråden til fans!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 18. feb 2011 11:28

Nu har jeg lavet et blog indlæg om alt DLC til DAII: http://blogs.xboxlife.dk/spif2001/8122/ ... 2-DLC.html

Jeg fandt under research ud af, at der er endnu en helt gratis DLC Hindsight bæltet, som kan fåes fat på med et par museklik: http://dragonage.bioware.com/da2/info/pennyarcade/

Det er samme nyhedsbrev man tilmelder sig, som det var med staven, men kræver altså nogle nye klik for at få.

Billede
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf iDanish Soul » 21. feb 2011 23:33

Så er det lige om hjørnet at DA2 demoen udkommer, og i forbindelse med det har BioWare lavet lidt af et ræs.
Ræset lyder således: Hvis demoen bliver downloadet over 1.000.000 (én million) gange før d. 1 marts, vil man få unlocket 2 ekstra in-game items.

The Far Cliffs of Kirkwall:
The Far Cliffs of Kirkwall - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems describes her dreams of a new start in Kirkwall, the city across the sea. Readers will surely be enriched by her insights. (Gives money when read.)

Lothering's Lament:
Lothering's Lament - Written by a Fereldan refugee as she fled the Blight, this book of poems contains touching reminiscences of all she had to leave behind. Readers will surely benefit from her experience. (Gives XP boost when read.)

Så husk at få downloadet den demo, og logge ind med jeres EA-account. ;)

Kilde: http://dragonage.bioware.com/da2/demo/
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 22. feb 2011 11:18

spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf First blood DK » 22. feb 2011 11:27



Den er ikke kommet på min box endnu :(
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Major Oblivious » 22. feb 2011 12:19

Hent den over Xbox.com, og boxen vil downloade.
Det er en noget anderledes oplevelse end DA1.
Den direkte indvolvering vil nogle sikkert hade (bare ikk mig)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf CaioN » 22. feb 2011 12:43

Det er ikke muligt at hente den ved at opgradere med et 48 hour gold card vel?
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Mogwai » 22. feb 2011 12:49

CaioN skrev:Det er ikke muligt at hente den ved at opgradere med et 48 hour gold card vel?

Nope. Har selv prøvet med nogle af disse. På trods af hvad der nogen gange står på kortet, så har jeg ikke kunne hente nogen demoer som var begrænset til Gold.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Annxii » 22. feb 2011 14:10


sweet! nu kan jeg slet ikke vente med at komme hjem og få tændt boxen! så kan jeg lige nå lidt DA2 inden den står på FCK i aften :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf charlie bumbum » 22. feb 2011 15:57

Er der nogen der ved hvordan man henter den til pc??
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Giluc » 22. feb 2011 16:47

Så smukt... men så gold og dødkedeligt et landskab + design generelt. Selve spillet virker ganske fint, og grafikken er også ganske pæn. Jeg kan godt lide den nye måde at kæmpe på, hvor det går over og bliver noget mere hack'n'slash end RPG. Men det er simpelthen for kedeligt at se på. Kom så med nogle friske farver!

Det skal dog nok blive et godt spil, og jeg har på ingen måde fortrudt at jeg har forudbestilt det. Nu må udgivelsesdatoen gerne snart oprinde :)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Mike.B » 22. feb 2011 16:54

demoén overraskede kun positivt.. Efter den skuffelse med DA 1, havde jeg mine forbehold omkring 2eren, men nu må jeg indrømme at jeg er fristet til at købe DA2 på udgivelses dagen... og hva angår grafik og lign ser det hele meget bedre ud end 1eren pænere character models og kampene er mere "realtime" end tidligere.. men hva angår farver Giluc, så er det jo altså stadig kun en demo og ikke engang en brøkdel af hele spillet.. de farver du ønsker dukker sikkert op hen ad vejen :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf iDanish Soul » 22. feb 2011 17:16

charlie bumbum skrev:Er der nogen der ved hvordan man henter den til pc??

Jeg henter den via Steam, dog kommer den først ved en omkring 19-tiden.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf charlie bumbum » 22. feb 2011 17:27

iDanish Soul skrev:
charlie bumbum skrev:Er der nogen der ved hvordan man henter den til pc??

Jeg henter den via Steam, dog kommer den først ved en omkring 19-tiden.


fedt tak´r
charlie bumbum
Niveau 4
 
Indlæg: 534


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Major Oblivious » 22. feb 2011 17:43

Giluc skrev:Så smukt... men så gold og dødkedeligt et landskab + design generelt. Selve spillet virker ganske fint, og grafikken er også ganske pæn. Jeg kan godt lide den nye måde at kæmpe på, hvor det går over og bliver noget mere hack'n'slash end RPG. Men det er simpelthen for kedeligt at se på. Kom så med nogle friske farver!

Det skal dog nok blive et godt spil, og jeg har på ingen måde fortrudt at jeg har forudbestilt det. Nu må udgivelsesdatoen gerne snart oprinde :)

Udviklerne har sagt at sværhedsgraden over normal, vil kræve stop-and-play som DA i høj grad krævede. Ved dog ikke om sværhedsgraden er låst i demoen.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Nerotana » 22. feb 2011 17:57

Rigtig fed demo!
Syntes virkelig godt om det nye kampsystem, det er hele er mere flydende og det fungerer rigtig godt. Grafikken er stadig ikke perfekt, men det er stadig et pænt spil. Glæder mig endnu mere til det udkommer nu, hold kæft jeg har bare lyst til at spille mere!
Tror at jeg finder 1'eren frem i aften, det er ved at være lang tid siden :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron