Xboxlife forum

Dragon Age II-tråden til fans!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 24. feb 2011 11:04

Ny DLC mulighed. Køb for 15$+ og få en ring: http://www.epicweapons.com/da-row-offer.php

Det bliver da værre og værre. :lol:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf iDanish Soul » 24. feb 2011 11:54

Så er der kun 300.000 downloads tilbage. :-)
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Mike.B » 24. feb 2011 14:32

er det ikke snart ved at være bare en smule plat med alle de DLC´s der kommer... det ender jo med at, i stedet for at explore i spillet så kan man bare downloade items af bare ren dovnskab hehe
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Ink129 » 24. feb 2011 18:13

Mike.B skrev:er det ikke snart ved at være bare en smule plat med alle de DLC´s der kommer... det ender jo med at, i stedet for at explore i spillet så kan man bare downloade items af bare ren dovnskab hehe


Jeg er enig; det er i overkanten. Men heldigvis kan man selv vælge hvor meget af det, man vil bruge. Jeg kommer sikkert ikke til at bruge nogle DLC items til en start, men jeg siger da "ja tak" til de ekstra missioner, som følger med signature edition. Det er guf :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Mike.B » 24. feb 2011 18:38

Jeg ærger mig, jeg ikke nåede at bestille en signature edition mn på den anden side så kommer der unægtelig nok en Massevis af DLC Quests hen ad vejen..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Annxii » 24. feb 2011 21:34

Ink129 skrev:
Mike.B skrev:er det ikke snart ved at være bare en smule plat med alle de DLC´s der kommer... det ender jo med at, i stedet for at explore i spillet så kan man bare downloade items af bare ren dovnskab hehe


Jeg er enig; det er i overkanten. Men heldigvis kan man selv vælge hvor meget af det, man vil bruge. Jeg kommer sikkert ikke til at bruge nogle DLC items til en start, men jeg siger da "ja tak" til de ekstra missioner, som følger med signature edition. Det er guf :D

jeg synes det er lidt meget at kalde alle de mange forskellige items for "DLC". I min verden er DLC nye quests oder sonst, ikke bare en ekstra staff eller sword. Det er rigtigt at det begynder at virke lidt latterligt med alle de forskellige bonus-items der er, men der er trods alt kun ét stk rigtig DLC, "The Exiled Prince" fra signature edition. Resten er bare gøjl man kan bruge eller lade være. Hvis der er noget, der er for overpowered kan man jo sagtens lade være med at bruge det uden at miste reelt gameplay.
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Ink129 » 24. feb 2011 22:07

Annxii skrev:
Ink129 skrev:
Mike.B skrev:er det ikke snart ved at være bare en smule plat med alle de DLC´s der kommer... det ender jo med at, i stedet for at explore i spillet så kan man bare downloade items af bare ren dovnskab hehe


Jeg er enig; det er i overkanten. Men heldigvis kan man selv vælge hvor meget af det, man vil bruge. Jeg kommer sikkert ikke til at bruge nogle DLC items til en start, men jeg siger da "ja tak" til de ekstra missioner, som følger med signature edition. Det er guf :D

jeg synes det er lidt meget at kalde alle de mange forskellige items for "DLC". I min verden er DLC nye quests oder sonst, ikke bare en ekstra staff eller sword. Det er rigtigt at det begynder at virke lidt latterligt med alle de forskellige bonus-items der er, men der er trods alt kun ét stk rigtig DLC, "The Exiled Prince" fra signature edition. Resten er bare gøjl man kan bruge eller lade være. Hvis der er noget, der er for overpowered kan man jo sagtens lade være med at bruge det uden at miste reelt gameplay.


For mig er det hele det samme. Jeg mener, det hele er bonus items, fordi det er ting og quests, som du får som bonus ved at preorder spillet fra specifikke hjemmesider/butikker, ved at købe Dead Space 2, ved at købe signature edition osv.
Samtidig er det hele DLC, da det hele jo netop er downloadable content i sidste ende; man får koder med sit eksemplar af spillet, som giver én mulighed for at downloade det ned på sin Xbox.

Det andet bliver vist lidt for meget ordkløveri for mig :wink:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Stoffer » 24. feb 2011 22:51

Kan os dødelige som ikke nåede signature edition evt. købe "The Exiled Prince" fra markedspladsen? Eller er det løb kørt? :)
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 24. feb 2011 22:52

Stoffer skrev:Kan os dødelige som ikke nåede signature edition evt. købe "The Exiled Prince" fra markedspladsen? Eller er det løb kørt? :)

Det kan du godt - koster 560 point.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Major Oblivious » 24. feb 2011 23:22

spif2001 skrev:
Stoffer skrev:Kan os dødelige som ikke nåede signature edition evt. købe "The Exiled Prince" fra markedspladsen? Eller er det løb kørt? :)

Det kan du godt - koster 560 point.


Kommer til at købe mig fattig(ere) i DA2 DLC´s .. Nogen der ved om der vil være en chest i DA2 ?
Ved at den kom med Soldiers Peak i 1´eren, og det var egentlig rart at horde lidt forskelligt crap.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf DKhANSI » 25. feb 2011 00:44

Fantastisk med alt den DLC de udgav til DAO og de ser ud til at fortsætte i samme retning denne gang. Personligt glæder det mig kun at der er så meget DLC/Bonus Items.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf iDanish Soul » 25. feb 2011 13:20

Så er download counteren røget over 1 million, desværre tyder det på at der igen er blevet spammet.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Major Oblivious » 25. feb 2011 13:30

Jeg var i Blockbuster idag for at pre-order DA2, og ekspedienten spurgte om det skulle være signature udgaven, eller den almindelige. Jeg valgte naturligvis signature, men er lidt skeptisk om jeg rent faktisk får den.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 25. feb 2011 13:34

Major Oblivious skrev:Jeg var i Blockbuster idag for at pre-order DA2, og ekspedienten spurgte om det skulle være signature udgaven, eller den almindelige. Jeg valgte naturligvis signature, men er lidt skeptisk om jeg rent faktisk får den.

Det kan jo være de selv har bestilt et fast antal signatures og så stadig har nogen tilbage. De må i princippet ikke tilbyde dig den, men hvem skulle nogensinde finde ud af det?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Major Oblivious » 25. feb 2011 14:15

spif2001 skrev:
Major Oblivious skrev:Jeg var i Blockbuster idag for at pre-order DA2, og ekspedienten spurgte om det skulle være signature udgaven, eller den almindelige. Jeg valgte naturligvis signature, men er lidt skeptisk om jeg rent faktisk får den.

Det kan jo være de selv har bestilt et fast antal signatures og så stadig har nogen tilbage. De må i princippet ikke tilbyde dig den, men hvem skulle nogensinde finde ud af det?

Det var også lidt min tanke, men vil da ikk være et skarn og sige nej, specielt med det her spil ;)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron