Xboxlife forum

Dragon Age II-tråden til fans!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Sevuz » 20. mar 2011 15:35

De skulle haft 1 år mere til spillet efter min mening :idea:

At man er i "Kirkwall" 90% af tiden kunne godt virke, hvis ikke de have brugt de samme 5 dungeons om og om igen samt at løbe i den samme kedelige by bare dræber spillet en del :(

Tak for kaffe hvor er der mange flæbe hoveder og deres samtaler er ikke så sjove som de var gjord dem i DAO. And why in the world of fuck, skal alle af en eller anden grund hele tiden skal ligge an på en :?
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf spif2001 » 25. mar 2011 18:45

Så fik jeg unlocked den sidste DA:Legends DLC til DAII - Dura's Blue Flame.

Man får den bare for at spille spillet, men den blev først frigivet for kort tid siden.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf krig » 25. mar 2011 19:10

achievments til exiled prince DLC skulle være glitched hvis man sletter DLC'en fra ens harddisk og downloader den igen så skulle de unlock :D
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Vix-blue » 25. mar 2011 22:13

Er der andre der har oplevet at Isabellas quest i act 3 er glitched? Har I fundet nogen løsning på det eller skal vi vente på at Bioware får fixet det?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf krig » 26. mar 2011 08:30

når man googler det er du ikk den eneste der har problemer med isabellas act 3 quest:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/dragon-a ... pid=988968

fandt lidt info der måske kunne hjælpe:


SPOILER WARNING






I'm on my 3rd playthrough, Focused on gaining Isabela's favor through the entire game. Got her friendship to 100%, gave her gifts, slept with her and made my way towards romancing her... In Act III shes sitting in my home with a ! above her head and I can't interact with her. I've been busting my brain trying to think of what I did differently this time from my first playthrough that allowed me to take on the "No Rest for the Wicked" companion quest.

I have rectified my problem.

I was simply too late into the Act for my Isabela companion quest. After trying hopelessly to get her to talk to me in my mansion I gave up and loaded an earlier save(One at the begining of Act III). I started doing Isabela related stuff right away, Isabela's Regret, grabbing her gift from the Disused Passage, etc.

After completing all of On The Loose except for turning it in with Merideth, I went back to the mansion and was able to interact with her and start No Rest for the Wicked, which resulted in me finally being able to get my Supplier trophy.

So if you're havign Act III troubles with Isabela, just do what I did(I also rejected Merrill's advances)


Isabella stak af fra mig i act 2 (ingen supplier achivment øv) 3 gennemføring skal jeg nok få den!
men pas på nu på at du ikke får hendes 100% freindship bug! Det skal Bioware godt nok se at få patched!
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Vix-blue » 26. mar 2011 09:20

Ja, det er irriterende som spillet er glitched. Jeg prøver at gå tilbage til en tidligere save. Tak for hjælpen.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf krig » 26. mar 2011 09:32

Vix-blue skrev:Ja, det er irriterende som spillet er glitched. Jeg prøver at gå tilbage til en tidligere save. Tak for hjælpen.



giv endelig svar tilbage, jeg begynder på min 3 gennemspilning idag :) og det kunne være rart at vide om det virkede for dig.
Supplier er en af de sidste achivements jeg mangler og Isabella er ligesom ret vigtig da man i act 3 for ambrosia i hendes companion quest...


andre der har oplevet at Epic achivment ikke unlocker? Det gjorde den ikke for mig da jeg havde gennemført spillet for anden gang..
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Vix-blue » 26. mar 2011 10:15

Jeg har fået Isabellas quest til at virke. Så snart at act 3 starter skal du gå til "The hanged man" og tale med hende. Når du har gjort dette, så tag tilbage til dit hus, her står hun så ved dit skrivebord og du kan tale med hende for at begynde questen.

Gør dette som det første i act 3 da vi ikke ved hvad der forårsager glitchen senere hen.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Madskimo » 26. mar 2011 11:44

Så fik man 1130/1130 i DA2... Jeg må desværre konkludere at det ikke helt levede op til mine forventninger. Jeg synes DA:O var meget bedre
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Vix-blue » 26. mar 2011 11:47

Så achievements i Exiled Prince virker som de skal nu?
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Madskimo » 26. mar 2011 11:50

Både og... Der er ikke kommet en egentlig update til spillet eller for den sags skyld DLC. Så det man skal gøre er at slette Exiled Prince DLC, og hente det igen.
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf krig » 26. mar 2011 13:59

Madskimo skrev:Så fik man 1130/1130 i DA2... Jeg må desværre konkludere at det ikke helt levede op til mine forventninger. Jeg synes DA:O var meget bedre


hvordan fik du epic achivment unlocked? med import save fra DA: O eller gennemførring x 2?
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Giluc » 26. mar 2011 15:17

Du kan jo gå ind og se hvornår han har fået den. Man skal jo have to gennemspilninger for at få alle achievements alligevel (ja vel egentlig tre, hvis man altså ikke bare laver figurer og så kun lige kommer til Kirkwall, eller hvis man i sin main går tilbage og reloader eller hvad ved jeg). Hvis han har fået epic achievementen som en af de senere, så er det nok de to gennemspilninger, og omvendt ;)
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf Madskimo » 26. mar 2011 15:44

krig skrev:
Madskimo skrev:Så fik man 1130/1130 i DA2... Jeg må desværre konkludere at det ikke helt levede op til mine forventninger. Jeg synes DA:O var meget bedre


hvordan fik du epic achivment unlocked? med import save fra DA: O eller gennemførring x 2?


Jeg importerede en save fra DA:O

Så vidt jeg ved er det PT den eneste måde at få den på. 2x gennemførelse er vist bugged
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Dragon Age II-tråden til fans!

Indlægaf krig » 26. mar 2011 16:06

Madskimo skrev:
krig skrev:
Madskimo skrev:Så fik man 1130/1130 i DA2... Jeg må desværre konkludere at det ikke helt levede op til mine forventninger. Jeg synes DA:O var meget bedre


hvordan fik du epic achivment unlocked? med import save fra DA: O eller gennemførring x 2?


Jeg importerede en save fra DA:O

Så vidt jeg ved er det PT den eneste måde at få den på. 2x gennemførelse er vist bugged


det var det jeg frygtede, tak for svaret. Håber virkelig snart bioware kommer med patch!
krig
Niveau 6
 
Indlæg: 1475


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron