Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf pgrundl » 8. okt 2014 08:10

Til dem der ikke har opdaget det, så er patch 2.1.0 live til Xbox one :)
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mini DK » 8. okt 2014 08:31

pgrundl skrev:Til dem der ikke har opdaget det, så er patch 2.1.0 live til Xbox one :)

woot endelig så skal der games diablo :D
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mike JezZ » 8. okt 2014 10:08

Det jo ikke meget den tilføjer :s lidt greater rifts
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 8. okt 2014 10:31

Mike JezZ skrev:Det jo ikke meget den tilføjer :s lidt greater rifts


Og vaults, Legendary gems, Ramadalin gifts (max slots på items) samt andre ting. Syntes det er en ret stor opgradering.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf pgrundl » 8. okt 2014 21:23

Der er også mere end det:

"Is there a detail Patch Notes for 2.1.0 console version? Like the PC version, they have the detail changes for each classes. Is there a separate patch notes for console? Or PC and console share the same one?
Araxom: Patch 2.1.0 for Ultimate Evil Edition captures all of the updates that were included in the PC 2.1.0 patch, which effect changes that the console supports. One particular difference would regard Seasons which are not included in the 2.1.0 console patch. "

http://us.battle.net/d3/en/blog/1456913 ... -8-13-2014
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 9. okt 2014 07:00

Synes nok at stats'ene var ændret.. Virker også til at loot-systemet er blevet tweaket. Fik langt bedre ting end jeg plejer.. Men ingen greater rift keyes på mine 6-7 rift-runs
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mike JezZ » 9. okt 2014 07:25

Major Oblivious skrev:Synes nok at stats'ene var ændret.. Virker også til at loot-systemet er blevet tweaket. Fik langt bedre ting end jeg plejer.. Men ingen greater rift keyes på mine 6-7 rift-runs


Jeg fik en på første run :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 9. okt 2014 07:56

Mike JezZ skrev:
Major Oblivious skrev:Synes nok at stats'ene var ændret.. Virker også til at loot-systemet er blevet tweaket. Fik langt bedre ting end jeg plejer.. Men ingen greater rift keyes på mine 6-7 rift-runs


Jeg fik en på første run :P


Hvilken sværhedsgrad spiller du på ?
Læser at dropraten er 100% på T6, men er først lige blevet level 70 med min Demon Hunter, så er ikke hoppet længere op endnu. Så lurer lidt på om dropraten er minimal dernede..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mini DK » 9. okt 2014 08:06

Major Oblivious skrev:Synes nok at stats'ene var ændret.. Virker også til at loot-systemet er blevet tweaket. Fik langt bedre ting end jeg plejer.. Men ingen greater rift keyes på mine 6-7 rift-runs


det kommer and på hvilken sværhedsgrad du spiller på. T6 giver dig en trial keys hver ganag
Billede
Mini DK
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. jan 2015 13:08

Er det her spil totalt dødt allerede? Kan slet ikke finde nogle Torment spil.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf koopi » 4. jan 2015 15:23

Mike JezZ skrev:Er det her spil totalt dødt allerede? Kan slet ikke finde nogle Torment spil.


Spillet er helt ødelagt på konsol nu. Se selv her, hvor jeg stiger 100+ paragon levels på Torment 6 for nyligt:



Det er jo helt latterligt! :3
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. jan 2015 15:37

Er det en bug eller exploit ?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf koopi » 4. jan 2015 15:54

Tror det er en exploit ... folk gør et eller andet med deres items, så de får utrolig høj dmg. Har set nogen med 200 mio. dmg på deres våben. Og det er lvl 60 items. :(
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mike JezZ » 4. jan 2015 16:11

Hm, så er det måske derfor ingen spiller på Xbox One og jeg har svært ved at finde et game... :( Lyder som om PC er det bedste sted at spille det (always online, sikkerhed mod snyd).

Virkeligt ærgerligt, da jeg synes det er hyggeligere at sidde på konsollen fremfor at sidde foran PC'en, og har lige jublet over at få denne her som Frost mage (ray of Frost pierces): (Blev 70 igår aftes)

Billede
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mike JezZ » 14. jan 2015 14:20

Patch 2.1.2 er kommet, og hold da fast hvor er den fed :D
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster