Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf A42Merlin » 9. okt 2013 05:55

Haugboelle skrev:Er det værd at investere i bs og jc i konsol udgaven? :-)


Der er achievements for at lvl dem begge op til 10 :) Det burde være svar nok :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Haugboelle » 9. okt 2013 09:14

A42Merlin skrev:
Haugboelle skrev:Er det værd at investere i bs og jc i konsol udgaven? :-)


Der er achievements for at lvl dem begge op til 10 :) Det burde være svar nok :)


Ikke rigtigt, vil hellere bruge pengene på noget andet så, men tak.

Nogen der ved noget ? :)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf A42Merlin » 9. okt 2013 09:40

Jeg har fået et par legendary recipes som kræver lvl 10 blacksmith. Men jeg har ikke prøvet at lave dem endnu.
Men der dropper så mange fede ting at jeg faktisk tvivler på det kan betale sig.
JC kan altid betale sig da de gems man kan få er fantastiske.
Ang. penge syntes jeg nu ikke det er det store problem. en opgradering er ikke speciel dyr.
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Haugboelle » 9. okt 2013 19:02

A42Merlin skrev:Jeg har fået et par legendary recipes som kræver lvl 10 blacksmith. Men jeg har ikke prøvet at lave dem endnu.
Men der dropper så mange fede ting at jeg faktisk tvivler på det kan betale sig.
JC kan altid betale sig da de gems man kan få er fantastiske.
Ang. penge syntes jeg nu ikke det er det store problem. en opgradering er ikke speciel dyr.


Ok, tak.

Mener bare bs kostede ialt 5 mil at lvl på pc, derfor.

Jeg ser det an, tak for hjælpen :-)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf A42Merlin » 10. okt 2013 07:09

Haugboelle skrev:
A42Merlin skrev:Jeg har fået et par legendary recipes som kræver lvl 10 blacksmith. Men jeg har ikke prøvet at lave dem endnu.
Men der dropper så mange fede ting at jeg faktisk tvivler på det kan betale sig.
JC kan altid betale sig da de gems man kan få er fantastiske.
Ang. penge syntes jeg nu ikke det er det store problem. en opgradering er ikke speciel dyr.


Ok, tak.

Mener bare bs kostede ialt 5 mil at lvl på pc, derfor.

Jeg ser det an, tak for hjælpen :-)


Var så lidt :)
Det er vist meget billigere på xbox. den sidste lvl til blacksmith kostede vist ikke mere end 20k
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf ezx » 21. mar 2014 06:33

Hej
er der kommet nogle opdatering til spillet, lige som til pc??
Pslife : ezx
My Youtube Channel

Billede
ezx
Niveau 3
 
Indlæg: 285
By: Viborg


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Michelve » 22. sep 2014 15:38

Min søn vil gerne prøve diabni3 på xbox360.
Hvilke af de 2 spil er bedst til at købe?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 22. sep 2014 16:45

Michelve skrev:Min søn vil gerne prøve diabni3 på xbox360.
Hvilke af de 2 spil er bedst til at købe?

Diablo III: Reaper of Souls er Diablo III + udvidelsen i en og samme pakke. Så umiddelbart er det den du skal købe.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Michelve » 22. sep 2014 17:14

spif2001 skrev:
Michelve skrev:Min søn vil gerne prøve diabni3 på xbox360.
Hvilke af de 2 spil er bedst til at købe?

Diablo III: Reaper of Souls er Diablo III + udvidelsen i en og samme pakke. Så umiddelbart er det den du skal købe.


Super tak, er udvidelser så de 100kr oveni værd?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Niculla » 23. sep 2014 07:52

Michelve skrev:
spif2001 skrev:
Michelve skrev:Min søn vil gerne prøve diabni3 på xbox360.
Hvilke af de 2 spil er bedst til at købe?

Diablo III: Reaper of Souls er Diablo III + udvidelsen i en og samme pakke. Så umiddelbart er det den du skal købe.


Super tak, er udvidelser så de 100kr oveni værd?


Ja, det er et meget bedre spil med udvidelserne. Klart det værd.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Derp » 27. sep 2014 20:40

Jeg har lige gennemført spillet og blevet level 70 og derfor åbnet op for Adventure Mode. Jeg vil gerne starte med en ny character og en anden class. Er der overhovedet nogen grund til at spille campaign med den nye character eller kan jeg bare kaste mig direkte ud i adventure mode?
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Major Oblivious » 28. sep 2014 07:08

Derp skrev:Jeg har lige gennemført spillet og blevet level 70 og derfor åbnet op for Adventure Mode. Jeg vil gerne starte med en ny character og en anden class. Er der overhovedet nogen grund til at spille campaign med den nye character eller kan jeg bare kaste mig direkte ud i adventure mode?


Det kommer an på om du har det bedst, med at spille efter en fast struktur, så der er en følelse af A til B osv. Ellers så er der bestemt ikke. Det går åbenbart også hurtigere med at level´e op i Adventure Mode, og synes ærlig talt også loot-droppet er bedre (i Adventure Mode)
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf pgrundl » 30. sep 2014 11:29

Derp skrev:Jeg har lige gennemført spillet og blevet level 70 og derfor åbnet op for Adventure Mode. Jeg vil gerne starte med en ny character og en anden class. Er der overhovedet nogen grund til at spille campaign med den nye character eller kan jeg bare kaste mig direkte ud i adventure mode?


Der er en række bosser, der giver garanterer legendary (/set) drop. På level 70 er det Diablo og ham for enden af Act 5. Før level 70 er der lidt flere der giver noget, men det er så ikke nogen af de ting, som du kommer til at rende rundt med permanent, når du først når 70. Du behøver dog ikke tæve alle acts igennem, og kan starte direkte ved de to herrer, hvis du blot vil have dine legendaries (kun ved første hug)
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf pgrundl » 30. sep 2014 11:31

ezx skrev:Hej
er der kommet nogle opdatering til spillet, lige som til pc??


Der kommer ingen opdatering til Xbox 360. Xbox one er lovet en opdatering, der skulle ligne 2.1, men mig bekendt er der ingen dato på endnu. Konsollerne er, så vidt jeg husker, på omkring 2.0.9, så de følger ikke helt PC release numrene.
pgrundl
Moderator
 
Indlæg: 5858


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Derp » 30. sep 2014 11:57

pgrundl skrev:
Derp skrev:Jeg har lige gennemført spillet og blevet level 70 og derfor åbnet op for Adventure Mode. Jeg vil gerne starte med en ny character og en anden class. Er der overhovedet nogen grund til at spille campaign med den nye character eller kan jeg bare kaste mig direkte ud i adventure mode?


Der er en række bosser, der giver garanterer legendary (/set) drop. På level 70 er det Diablo og ham for enden af Act 5. Før level 70 er der lidt flere der giver noget, men det er så ikke nogen af de ting, som du kommer til at rende rundt med permanent, når du først når 70. Du behøver dog ikke tæve alle acts igennem, og kan starte direkte ved de to herrer, hvis du blot vil have dine legendaries (kun ved første hug)


Super, det er godt at vide. Jeg har fået spillet lidt adventure mode og det går en del hurtigere. Det er også markant sjovere med en ny game mode efter at man har spillet campaign. Det er godt nok vanedannende lige at tage en til bounty - klassisk Diablo :D
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron