Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 25. jun 2012 22:45

Hvis der er en som har lyst til at få dumpet en masse gear på sig, så add mig inden for de næste 30 min. Ellers ryger det hele til vendoren :)
Nesquick#2454
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 26. jun 2012 10:35

Jer der spiller Act 3 og 4 på Inferno, hvordan dealer i med reflect damage mobs og champions?
Er det med Life on hit/life steal på våbene, eller kører i med skills som gør i ikke tager skader i en given tid?

Jeg overvejer om jeg skal købe mit main våben med life og hit/steal life for at deale med disse mobs nemlig.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 26. jun 2012 16:25

bare farm act 1 får stadig hellion bows osv her og det er sjovere og lettere.

btw trololo mf

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 27. jun 2012 09:50

TROLOLO 1337 Dps x bow lol som drop på act 3 .... 32 k uden SS 64 k med med full mf gear... lol
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 27. jun 2012 11:15

Jeg kommer forhåbentlig også derop på et tidspunkt :)

Jeg har lige fået lavet et DH mf gear med 197%mf og 23%gf til at grinde på ACT 1.
Har 24k dps uden og 59k med SS, og så 21k liv. Har lige kørt mit første butcherrun og det gik udmærket. Døede 4 gange og det var allesammen fordi jeg ikke lige så det var reflect damage og så døede jeg så snart jeg skød på dem.

Det har været godt med mf gear. Har fundet 3 legendaries de sidste 2 dage. Dog ikke noget nævneværdigt. Men har samlet et par gode rare op :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf A42Merlin » 27. jun 2012 11:57

Er der ikke et cap på MF procenterne?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Jibla » 27. jun 2012 14:26

Så har jeg fået adgang til inferno med min monk og witch doctor. De har 'det bedste' man kan få på AH for under 50k gold lvl 60 gear.
Hvordan bør jeg fortsætte nu - grinde act 1 på inferno indtil at jeg har fået mig noget der er meget bedre? :)
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 27. jun 2012 15:43

Cena skrev:Jeg kommer forhåbentlig også derop på et tidspunkt :)

Jeg har lige fået lavet et DH mf gear med 197%mf og 23%gf til at grinde på ACT 1.
Har 24k dps uden og 59k med SS, og så 21k liv. Har lige kørt mit første butcherrun og det gik udmærket. Døede 4 gange og det var allesammen fordi jeg ikke lige så det var reflect damage og så døede jeg så snart jeg skød på dem.

Det har været godt med mf gear. Har fundet 3 legendaries de sidste 2 dage. Dog ikke noget nævneværdigt. Men har samlet et par gode rare op :)



kan ikke betale sig at farme butcher imo. kør det her run på act 1

The Festering Woods(3-4 elite groups)
port til town
leoric manor( 1-3 elite groups, slut her)
ELLER
Gå baglæns fra Leorics manor og bliv ved indtil du kommer til området efter den store edderkoppe boss.

rinse and repeat.

Får et sted mellem 40-60 rares men med 5 stacks får jeg altid 2-4 rares pr elite group som går hurtigt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 27. jun 2012 19:35

Psymatiq skrev:kan ikke betale sig at farme butcher imo. kør det her run på act 1

The Festering Woods(3-4 elite groups)
port til town
leoric manor( 1-3 elite groups, slut her)
ELLER
Gå baglæns fra Leorics manor og bliv ved indtil du kommer til området efter den store edderkoppe boss.

rinse and repeat.

Får et sted mellem 40-60 rares men med 5 stacks får jeg altid 2-4 rares pr elite group som går hurtigt.


Jeg kalder det Buctherrun fordi jeg slutter med ham, eller nede ved ham :)

Jeg tager løber som regel følgende spots:
- Cementry of the forsaken
- Festering Woods
- Leoric Manor
- Halls Of Agony
- Fængsel

Det er nogle gode steder at finde Elites. Men syntes der er langt i mellem de gode drops, selvom jeg starter med 200% mf uden NV.

Det er sådan lidt et dilemma om hvad jeg skal, for jeg kan lave mellem 200-250k guld i timen med mit GF gear på nightmare i ACT 3. De er garanteret hvor i mod jeg ikke får særlig meget godt på ACT 1 Inferno.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 2. jul 2012 12:28

Jeg ved at spillet går ud på at grinde for at komme videre, men jeg tror snart jeg har grindet ACT 1 40 gange og slagtet utallige antal Rare pack, champions og det eneste jeg har fået er et lidt bedre stykke gear til mit MF gear på 215% som jeg render rundt med.

Jeg har ikke været over en bue på 900 dps (Har 1006 nu) og har INTET fundet som jeg har kunne sælge til over 100.000 (3 items har jeg kunne få det for). Ellers er det bare lort til vendor.
Jeg har på nuværende tidspunkt 2 mio guld og hvis jeg skal have en 1100+ bue med Crit skal jeg minimum smide 10 mio.

Der er FANDME langt op og selvom jeg render med 215% mf gear er chancen for jeg dropper en 1100+ bue mindre end at jeg møder Rihanna i Brugsen og hun spørger om vi skal have sex.
Blizzard prøver virkelig at tvinge en til at bruge RMAH for at komme videre, men jeg nægter at bruge gear.

Jeg har gennemført ACT2 men ACT3 har jeg ikke en chance pga min dps. Jeg kan kite ligeså tosset jeg vil men rammer packs mig en gang er jeg død, og når jeg så kommer tilbage har de fuldt liv.
Jeg har 35k dps og ca 150 all res hvilket heller ikke er nok, men all res gear koster det hvide ud af øjnene.

Så jeg føler sku lidt at jeg er ved at gå død i spillet, både med min DH og min Barbar. Er der andre der har det samme måde?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf P4TR1CK » 2. jul 2012 12:39

Jeg har det præcis på samme måde. Personligt gider jeg ikke Diablo 3 mere, det skulle dog kun være på grund af sætte noget lort på AH i forhåbning om at få det solgt, og komme videre. Derfor er min account også pt. lånt ud :-P

Jeg har klaret ACT 1 Inferno, det er det. Mit gear er egentlig okay, dog kræver jeg flere opgraderinger for ACT 2, og jeg gider ikke grinde flere millioner det samme sted (ACT 1), for så efterfølgende at købe det på AH.

AH er alt i dette spil, og det ødelægger det virkelig.
P4TR1CK
 


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 2. jul 2012 12:49

P4TR1CK skrev:Jeg har det præcis på samme måde. Personligt gider jeg ikke Diablo 3 mere, det skulle dog kun være på grund af sætte noget lort på AH i forhåbning om at få det solgt, og komme videre. Derfor er min account også pt. lånt ud :-P

Jeg har klaret ACT 1 Inferno, det er det. Mit gear er egentlig okay, dog kræver jeg flere opgraderinger for ACT 2, og jeg gider ikke grinde flere millioner det samme sted (ACT 1), for så efterfølgende at købe det på AH.

AH er alt i dette spil, og det ødelægger det virkelig.


Enig. Jeg syntes det er fint nok man ikke bare kan facerolle gennem Inferno, men jeg har efterhånden lagt rigtig mange timer i at grinde ACT1 og hvis jeg så bare ENGANG i mellem fik et item som gjorde jeg havde en chance for at komme videre i ACT 3 kunne jeg se ideen i at fortsætte.
Men jeg dropper seriøst INTET brugbart og når jeg endelig får et legendary item er det et level 51 våben som man ikke engang kan sælge til vendor prisen på AH. Og hvis jeg dropper et iLVL63 items er det simpelthen med jordens dårligste rolls som ikke er noget værd for nogen characters og maks kan sælges for 2-10k på AH.

Blizzard har med viljen lavet dropraten på iLVL63 items med ordentlige stats så lav så de fortsat kan holde værdien oppe og tjene penge på at folk sælger deres items på RMAH. De er efter min mening blevet for grådige, og håber faktisk er det bliver døden for Diablo 3, så de kan se at det ikke er måden at gøre det på fremover.

Måske skulle man bare lægge spillet væk i 2-3 mdr og så vende tilbage.
Om ikke andet er forhåbentlig droppet så mange items at det gode er faldet i pris så det er til at betale, eller også har så mange forladt spillet at Blizzard er blevet nødt at lave bedre droprate og roll chances end på nuværende tidspunkt.
Jeg er i hvert fald snart ved at miste tålmodigheden.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 2. jul 2012 17:34

fik en til tal rasha armor i går og har fået et sted mellem 2-3 legendary de sidste par dage legendary dropper typisk fra junk mobs mens set items kommer fra elites. Masser a recipes også. Men der er helt klart en stor forskel på drops mellem act 1 2,3 og 4.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 2. jul 2012 18:47

Psymatiq skrev:fik en til tal rasha armor i går og har fået et sted mellem 2-3 legendary de sidste par dage legendary dropper typisk fra junk mobs mens set items kommer fra elites. Masser a recipes også. Men der er helt klart en stor forskel på drops mellem act 1 2,3 og 4.


Jeg går ud fra du så sidder i act 3?

Der burde ikke være SÅ STOR forskel på hvor gode items man dropper, for man sidder og koger i act 1 uden der sker en dart.
Når jeg endelig er heldig at droppe et legendary så er det et eller andet 53-59 våben som ikke er 2 potter væk.
Jeg har droppet 5 våben i træk.

Det ville være rart at når man for en gangs skyld dropper et legendary så er det bare lidt værd.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Nilsson. » 2. jul 2012 19:11

Psymatiq skrev:fik en til tal rasha armor i går og har fået et sted mellem 2-3 legendary de sidste par dage legendary dropper typisk fra junk mobs mens set items kommer fra elites. Masser a recipes også. Men der er helt klart en stor forskel på drops mellem act 1 2,3 og 4.


Det er ganske tilfældigt hvad der dropper fra hvad - der er altså intet hold i at set items typisk droppe det ene sted og legendaries det andet.

Der er forskel i drops fra act I, II, III og IV - forskellen ligger i hvilke itemlvl's monstrene kan smide og hvor står sandsynligheden for at det sker er, ikke om det er set eller legendary. F.eks. kan Act I monstre godt smide items med højeste itemlvl altså 63, men chancen er kun 2% hvorimod den i Act IV er væsentlig højere. Dette er en ændring i den seneste Patch 1.0.3, før denne var det ikke muligt at finde de bedste items allerede i Act I inferno.
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron