Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 19. jun 2012 12:04

TagEnKiks skrev:
Cena skrev:
TagEnKiks skrev:Du kan adde mig, hvis det er. Nesquick#2454
Har altid lidt leftovers, som måske kan bruges til upgrades. Hvis du altså ikke har noget imod at modtage gear. Andre er også velkommen.


Jeg adder dig nok lige senere. Hvis tilbuddet og at hjælpe med et siegebreaker run stadig står ved magt, kunne jeg nok godt bruge hjælp til det på et tidspunkt :)

Hvis jeg har tid, så skal jeg nok hjælpe. Siegebreaker er heldigvis ret nem for Wizards.

Bliver bare spændende hvor meget IAS nerf rammer mig. Der ryger nok 20k dps.


Det lyder super. Det er slet ikke noget der haster. Skal selv lige geare lidt op først :)
Jeg er også så småt begyndt at forberede på IAS nerf, og har det kun på min quiver.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 19. jun 2012 12:43

Cena skrev:Det lyder super. Det er slet ikke noget der haster. Skal selv lige geare lidt op først :)
Jeg er også så småt begyndt at forberede på IAS nerf, og har det kun på min quiver.

Quivers bliver som det eneste ikke ramt af nerfen.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 19. jun 2012 19:42

Cena skrev:
Problemet for mig er at jeg lige skal have gear til først at klare ACT 3 og 4, før jeg kan begynde at lave MF build til dem. På nuværende tidspunkt kan jeg klare ACT 1 med mit GF build, men Butcher er pain in the ass med det og det skal løbes nogle gange for at penge til ordentligt gear.
Jeg skal "bare" have anskaffet mig en 1000+ 2h crosbow, med dex og enten slot eller crit. Så tror jeg at jeg er klar til ACT 3.

Btw hvor meget ren damage har du på dit MF build til ACT 3+4 uden SS og diverse buffs? Jeg ligger selv pt omkring 26k DPS uden buff, men har en fornemmelse af jeg skal op omkring de 30k for at gøre mig gældende. Er det helt forkert?


har 29 k uden SS og buffs her er mit mf build setup

Billede
Billede

ved godt det er småt men xboxlifes image dims funker af h til <.< kommet til at lave 2 kopier af boots... oh well :P
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 19. jun 2012 20:39

Nice gear. Jeg vil aldrig gå grindet penge nok til udstyr i nærheden af det der. Bare en bue i nærheden af den der koster 5+ mio.

Hvordan pokker kommer du op på 30k uden buff?
Er det pga din IAS? Hvor meget dex har du?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 19. jun 2012 22:17

Kan du farme inferno med det build? (act 3 og frem). Hvis man ser bort fra MF, så løber du altså rundt med noget virkelig dårligt DH gear.
Dog super nice du kan stacke så meget mf på et build, som du hele tiden kan bruge.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 19. jun 2012 23:48

Så kom den nye patch.

Det er fandme svært at finde ud af hvordan man skal spille. Nu er NT også blevet nerfed, så den kun rammer 1 gang.
IAS er vist blevet nerfed med ca. 50% og repair er steget med 400-600%.

Så skal man nok til at finde et nyt build igen. Jeg må lige prøve i morgen og se hvad alle rettelserne har af betydning for mit spil :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Danny Beyer » 20. jun 2012 07:11

Billede

WTF?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 20. jun 2012 07:28

@ cena

Pas lol men tror det er min Ias og den passive 50% crit damage fra mine set items.


TagEnKiks skrev:Kan du farme inferno med det build? (act 3 og frem). Hvis man ser bort fra MF, så løber du altså rundt med noget virkelig dårligt DH gear.
Dog super nice du kan stacke så meget mf på et build, som du hele tiden kan bruge.


Well at anskaffe mf/gf gear med dex stats er møg dyrt, har dog selv hovedsagligt fået dem som drops. Så det kan godt ske at jeg ikke har high resistance og vit men jeg ser ikke ideen i at jeg kan dø 1 nanosekunder senere med et build uden mf end et med. Og ja jeg kan farme act 3 og til en hvis grad act 4. Men jeg dør på 1 shot lige meget hvad, lige som jeg ville gøre om jeg så havde 30 k hp og 600 res i alt.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 20. jun 2012 07:29

Danny Beyer skrev:Billede

WTF?



Man kan ændre på link coden og lave items som den der. de findes dog ikke fysisk inde i spillet.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Danny Beyer » 20. jun 2012 07:31

nå for pokker.. synes også den var PÆNT overpowered.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf caspstorm » 20. jun 2012 11:53

Jeg har nakket Diablo på Inferno, pre-nerf, som barbarian.
Hvis nogen har spørgsmål omkring taktik til kampen, eller generelt til Inferno-sværhedsgraden, så skrev endelig.
Hvis nogen skal have hjælp, kan vi ligeledes også godt finde ud af det.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 20. jun 2012 12:44

caspstorm skrev:Jeg har nakket Diablo på Inferno, pre-nerf, som barbarian.
Hvis nogen har spørgsmål omkring taktik til kampen, eller generelt til Inferno-sværhedsgraden, så skrev endelig.
Hvis nogen skal have hjælp, kan vi ligeledes også godt finde ud af det.

Det kan da ikke være særlig svært mere efter nerf. Min Barb som ikke har noget særlig vildt gear (Okay 32% block stormshield) kan nu facetanke stort set hele act 3. Før nerfen fik han tæv af alt. Så nu de har gjort min Wizard næsten useless (25k dps drop), så er det heldigt man har en backup.

Stakkels dem som kun havde en IAS wizard eller DH. De er screwed.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf caspstorm » 20. jun 2012 13:13

TagEnKiks skrev:
caspstorm skrev:Jeg har nakket Diablo på Inferno, pre-nerf, som barbarian.
Hvis nogen har spørgsmål omkring taktik til kampen, eller generelt til Inferno-sværhedsgraden, så skrev endelig.
Hvis nogen skal have hjælp, kan vi ligeledes også godt finde ud af det.

Det kan da ikke være særlig svært mere efter nerf. Min Barb som ikke har noget særlig vildt gear (Okay 32% block stormshield) kan nu facetanke stort set hele act 3. Før nerfen fik han tæv af alt. Så nu de har gjort min Wizard næsten useless (25k dps drop), så er det heldigt man har en backup.

Stakkels dem som kun havde en IAS wizard eller DH. De er screwed.


Well, der kan stadig være folk der har problemer. Jeg vil blot tilbyde min hjælp, hvis folk manglede råd.
Jeg kunne, pre-patch, fint tanke act 3 og 4. Og som sagt også Diablo. Det er naturligvis blevet lettere, at klare Inferno acts nu med 1.03, men boss fights kan nok stadig give folk problemer.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 20. jun 2012 15:09

Hold da kæft, nu blev buer godt nok dyre på AH.

Søgte på 2 mio guld og crit damage. Den højeste DPS wise var 912 dps...Nå men så må jeg nok spare op noget længere til noget over 1000 DPS.

EDIT:
Kan i øvrigt se at de har lukket hullet så man ikke kan skippe en ACT mere.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 21. jun 2012 14:22

Lige pt ligger jeg på 22k dps uden buff og 75k med buff på min DH.
Jeg forstår ikke hvordan i kan få jeres dps uden buff så højt? Jeg har 1732 dex på min DH. Er det ikke ret højt eller?

Jeg har kigget på et 2h crosbows hvor jeg kommer på omkring 95k dps med buff. Er det meget fornuftigt til Inferno (er i ACT 2) eller er det bedre og vente og spare mere sammen til noget endnu bedre? Og kan det egentlig bedre svare sig at købe en almindelig 2h bow?

Jeg syntes det er pisse svært at sætte et godt gear sammen og man gider ikke lave fejlkøb når det selv med 200% GF (uden nv stack) tager 100 år at samle en mio guld på act 3 og 4 på hell.
Jeg har ikke råd til et ordentligt MF build som kan bruges på ACT 1 inferno, og jeg er åbenbart ikke typen der er heldig at droppe ordentligt gear :(

@Psymatiq
Hvis du kan overskue det kunne jeg rigtig godt tænke mig at dit bedste gear build. Altså det med højest DPS på.
Du må også meget gerne vise en oversigt over din dex, vit osv med udstyret på.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron