Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf P4TR1CK » 23. jun 2012 14:05

Cena skrev:
SealFox skrev:
Cena skrev:Mit problem med at geare up er det med at gennemskue hvad der et bedst, og hvad der er nødvendigt for feks at klare act 3.
Og eftersom gear er dyrt og det er endnu dyrere at reparerer sit gear, så det bliver også for dyrt at prøve sig frem. Og når man så endelig er ved at gennemskue det hele så ændrer Blizzard en masse ting.

Man gider ikke bruge en masse timer på at grinde guld for så at det bliver nerfed ugen efter.
Noget jeg virkelig har svært ved at finde ud af er hvordan folk kan få så høj base damage på deres DH.

Jeg kan se at jeg virkelig skal smide mange mio for at komme fra 20k til 25k


Det er fordi at man bruger den passive der hedder sharp shooter, jeg har allerede 25k og jeg er lvl56 man behøves ikke flere mil


Det ved jeg. Det var derfor jeg bare skrev base damage men skulle måske bare have skrevet uden SS. Med SS er jeg på 70K. Men vil gerne have uden SS op og det er der jeg ikke forstår hvordan folk kamme have 50K.
Det kan ikke være ren dex og våben der får dem derop?


Crit dmg er også blevet ret effektivt ;-)
P4TR1CK
 


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 24. jun 2012 15:31

Jeg var ved at rydde op i mit stash og skulle til at smide en masse skrald ud, men tænkte det måske kunne gøre gavn et andet sted. Det er intet specielt, men måske kan det bruges et andet sted end vendoren.
Billede
Så hvis du er interesseret i en ting, så bare sig hvilket nummer du gerne vil have, så finder vi ud af det
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf AS SM » 24. jun 2012 15:45

Wauw TagEnKiks

2 og 7 alt efter hvilken der giver mig mest DPS
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 24. jun 2012 15:51

Bare add Nesquick#2454, så ser vi hvad du får mest dps af.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf FoxHoundDK » 24. jun 2012 17:45

TagEnKiks skrev:Bare add Nesquick#2454, så ser vi hvad du får mest dps af.


kan du undvære de boots der ? :)
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 24. jun 2012 17:52

Selvfølgelig alt skal bare væk. Bare add eller skriv ingame.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf FoxHoundDK » 24. jun 2012 18:48

har add'et dig ^^
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf SealFox » 24. jun 2012 23:50

Har også addet dig mister tagenkiks
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf munckster » 25. jun 2012 08:59

Det shield(8) der er da meget sødt:) Add'er dig lige i aften TagEnKiks, men bliver nok lidt sent, da der er travlt på jobbet.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf AS SM » 25. jun 2012 10:18

Super - jeg adder dig i aften
Jeg er en bjørn med meget lille hjerne, og lange ord irriterer mig ! - Citat: Peter Plys
AS SM
Niveau 5
 
Indlæg: 806


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 25. jun 2012 10:24

Hvis der er nogen der mangler:
- Gibbering Gemstone
- Plan: Staff of Harding

til Pony staff, så add
#Kano2468
(Skriv evt. lige jeres gamertag i beskeden så jeg ved hvem i er hvis vi skal spille sammen en dag), så kan i få disse 2 gratis, så i ikke selv skal bruge tid på at lede efter dem. Jeg har selv staven så skal ikke bruge dem til noget.
De går til den første som add'er mig i spillet og skriver en besked til mig derinde :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 25. jun 2012 11:03

Nu skal du ikke hænge mig op på det, men er disse ting ikke account bound? Black mushroom er i hvert fald.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 25. jun 2012 11:17

TagEnKiks skrev:Nu skal du ikke hænge mig op på det, men er disse ting ikke account bound? Black mushroom er i hvert fald.


Det kan sku godt være du har ret? Jeg kan droppe dem på jorden, men ved faktisk ikke om andre kan se dem eller hvad.
Vi må prøve at se hvis nogen skulle have brug for dem.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf NiklasOfDoom » 25. jun 2012 12:24

De er alle bundet til ens konto. Andre kan godt se at man dropper dem, men de kan ikke samles op af andre end en selv. En ven og jeg prøvede det.
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 25. jun 2012 12:36

NiklasOfDoom skrev:De er alle bundet til ens konto. Andre kan godt se at man dropper dem, men de kan ikke samles op af andre end en selv. En ven og jeg prøvede det.


Okay tak for svaret. Men det var da sørgeligt. For nogle af dem var pain in the ass at få til at droppe :(
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron