Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Danny Beyer » 21. jun 2012 17:54

du synes ikke selv 75000 DPS er højt?! shit... jeg laver omkring 3600 og er lvl 54. Kan ikke se hvordan jeg kommer i nærheden af femoghalvfjerdstusind i løbet af 5 lvls.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 21. jun 2012 18:12

Danny Beyer skrev:du synes ikke selv 75000 DPS er højt?! shit... jeg laver omkring 3600 og er lvl 54. Kan ikke se hvordan jeg kommer i nærheden af femoghalvfjerdstusind i løbet af 5 lvls.


Level 60 våben ændrer en hel del på sagerne. Du kommer hurtigt op på 30k+ buffed som DH. Og derfra og opefter bliver det dyrt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 21. jun 2012 22:32

Cena skrev:
Danny Beyer skrev:du synes ikke selv 75000 DPS er højt?! shit... jeg laver omkring 3600 og er lvl 54. Kan ikke se hvordan jeg kommer i nærheden af femoghalvfjerdstusind i løbet af 5 lvls.


Level 60 våben ændrer en hel del på sagerne. Du kommer hurtigt op på 30k+ buffed som DH. Og derfra og opefter bliver det dyrt.

Du kommer højt ved at stacke crit og crit dmg. Efter de har nerfed IAS, så er det vejen til en høj DPS. Det bedste du pt kan få er en bue med crit og socket, men de er sjovt nok også de dyreste.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Fredyxx » 22. jun 2012 10:39

Andre der har problemer med at logge på lige nu?
Fredyxx
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Fredyxx » 22. jun 2012 10:43

glem det, har fundet ud af hvorfor :)
Fredyxx
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf prowdD » 22. jun 2012 12:07

Cena; Crit dmg - hele vejen. Pt. har jeg selv 320% crit hit dmg - og sniger mig så småt op på knap 170k (med SS self.). Så det går den rigtige vej. Dog går denne IAS nerf mig på nerverne.

Men skidt, mon ikke det bare er et spørgsmål om tid, før det rette build til DHs bliver fundet. Pt. syntes jeg ikke Lightning Ball er værd at nævne. Ja, sågar heller ikke Frost Arrow.
prowdD
Niveau 7
 
Indlæg: 3627


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf SealFox » 22. jun 2012 18:30

Gider ikke spille før de fixer deres nye repire bill lort. kan ikke passe at alt hvad man har tjent in skal gå til at fixe sit gear, fordi man ikke skipper elite mopsne på inf.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 22. jun 2012 19:05

SealFox skrev:Gider ikke spille før de fixer deres nye repire bill lort. kan ikke passe at alt hvad man har tjent in skal gå til at fixe sit gear, fordi man ikke skipper elite mopsne på inf.

Som Blizzard selv har udtalt; Hvis du dør meget, så er det fordi du er et sted du ikke burde være. Ved at farme act 1 burde man altså kunne lave et pænt overskud bare på det guld man samler op. Jeg lavede selv et run på hele act 1 og tjente ca. 350k på at samle ting og vendor. Plus jeg fandt 2 legendaries og en ring der solgte instant for 2,5 mill.
Hvis du derimod ikke dør og derved stadig har underskud, så gør du et eller andet forkert. Jeg er enig at repair bill lige pt er for dyr, men det er altså muligt at skabe overskud ved at finde det niveau man skal være på.

Hvis nogle ønsker et gearcheck, så skal de bare sige til. Folk der lige er kommet til inferno vil ofte møde en mur, men kan faktisk relativt simpelt geare sig selv. Det koster kun ca. 500k-1mill at kunne farme act 1 sikkert. Det kræver bare man ved hvor man finder de gode deals.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf FoxHoundDK » 22. jun 2012 19:11

TagEnKiks skrev:
SealFox skrev:Gider ikke spille før de fixer deres nye repire bill lort. kan ikke passe at alt hvad man har tjent in skal gå til at fixe sit gear, fordi man ikke skipper elite mopsne på inf.

Som Blizzard selv har udtalt; Hvis du dør meget, så er det fordi du er et sted du ikke burde være. Ved at farme act 1 burde man altså kunne lave et pænt overskud bare på det guld man samler op. Jeg lavede selv et run på hele act 1 og tjente ca. 350k på at samle ting og vendor. Plus jeg fandt 2 legendaries og en ring der solgte instant for 2,5 mill.
Hvis du derimod ikke dør og derved stadig har underskud, så gør du et eller andet forkert. Jeg er enig at repair bill lige pt er for dyr, men det er altså muligt at skabe overskud ved at finde det niveau man skal være på.

Hvis nogle ønsker et gearcheck, så skal de bare sige til. Folk der lige er kommet til inferno vil ofte møde en mur, men kan faktisk relativt simpelt geare sig selv. Det koster kun ca. 500k-1mill at kunne farme act 1 sikkert. Det kræver bare man ved hvor man finder de gode deals.


Vil du så venligst forklare, hvor det er bedst at farme i act 1 ? :)
Har det nok på samme måde med alle andre, mit gear er ikke godt nok .. er btw monk
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 22. jun 2012 19:21

Denne video viser meget godt den mest effektive måde at farme på:
http://www.youtube.com/watch?v=S0r2EzZDngQ

Lige præcis for Monk og Barb vil man ramme en mur ved Inferno act 1. Som melee er det hele et gearcheck og hvis dit gear ikke er godt nok, så bliver man slagtet. Wizard og DH har altid muligheden for at kite, men melees skal jo ind hvor det gør ondt.

Men gear til act 1 kan findes meget billigt. Den største fejl folk laver er at ville have alle ting på et slot. F.eks shoulders med all res, vit og dex. Men hvis man bare søger all res og høj vit, så kan det findes meget billigere. Ens dex kan så findes på andre steder. To ting med høj stat vil dog i sidste ende give samme resultat, som to ting med lave stats. Prisen er dog en helt anden.
Som monk skal man generelt vælge hvilken "res monk" man vil være, f.eks arcane. Hvis man køber alt ens udstyr med all res og arcane kan man ved hjælp af passiven one with everything få utrolig høj all res. Sammen med life on hit er dette måden at overleve som monk.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf P4TR1CK » 22. jun 2012 19:41

Hvis nogle ønsker et gearcheck, så skal de bare sige til. Folk der lige er kommet til inferno vil ofte møde en mur, men kan faktisk relativt simpelt geare sig selv. Det koster kun ca. 500k-1mill at kunne farme act 1 sikkert. Det kræver bare man ved hvor man finder de gode deals.


Ja tak!

Det vil jeg meget gerne. Jeg spiller barbarian på Inferno Act1. Jeg har "stadig" lidt problemer i den sidste del på vej ned mod butcher, men har dog åbnet op for Act2, som jeg ikke tør tage hul på pt.

Jeg er selvfølgelig magtesløs, hvis jeg møder en champion pack med den rette kombination ift. spells.

Du kan adde mig på følgende BT: Deqstic#2575, og jeg skulle meget gerne være online efter landskampen :)
P4TR1CK
 


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TagEnKiks » 22. jun 2012 21:41

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 554?page=1

Spændende tråd hvis man vil have lidt indsigt i hvordan økonomien virker i Diablo 3. Og hvordan nogle spillere er i stand til at tjene på diablo.
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 22. jun 2012 22:18

Mit problem med at geare up er det med at gennemskue hvad der et bedst, og hvad der er nødvendigt for feks at klare act 3.
Og eftersom gear er dyrt og det er endnu dyrere at reparerer sit gear, så det bliver også for dyrt at prøve sig frem. Og når man så endelig er ved at gennemskue det hele så ændrer Blizzard en masse ting.

Man gider ikke bruge en masse timer på at grinde guld for så at det bliver nerfed ugen efter.
Noget jeg virkelig har svært ved at finde ud af er hvordan folk kan få så høj base damage på deres DH.

Jeg kan se at jeg virkelig skal smide mange mio for at komme fra 20k til 25k
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf SealFox » 23. jun 2012 10:17

Cena skrev:Mit problem med at geare up er det med at gennemskue hvad der et bedst, og hvad der er nødvendigt for feks at klare act 3.
Og eftersom gear er dyrt og det er endnu dyrere at reparerer sit gear, så det bliver også for dyrt at prøve sig frem. Og når man så endelig er ved at gennemskue det hele så ændrer Blizzard en masse ting.

Man gider ikke bruge en masse timer på at grinde guld for så at det bliver nerfed ugen efter.
Noget jeg virkelig har svært ved at finde ud af er hvordan folk kan få så høj base damage på deres DH.

Jeg kan se at jeg virkelig skal smide mange mio for at komme fra 20k til 25k


Det er fordi at man bruger den passive der hedder sharp shooter, jeg har allerede 25k og jeg er lvl56 man behøves ikke flere mil
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 23. jun 2012 13:27

SealFox skrev:
Cena skrev:Mit problem med at geare up er det med at gennemskue hvad der et bedst, og hvad der er nødvendigt for feks at klare act 3.
Og eftersom gear er dyrt og det er endnu dyrere at reparerer sit gear, så det bliver også for dyrt at prøve sig frem. Og når man så endelig er ved at gennemskue det hele så ændrer Blizzard en masse ting.

Man gider ikke bruge en masse timer på at grinde guld for så at det bliver nerfed ugen efter.
Noget jeg virkelig har svært ved at finde ud af er hvordan folk kan få så høj base damage på deres DH.

Jeg kan se at jeg virkelig skal smide mange mio for at komme fra 20k til 25k


Det er fordi at man bruger den passive der hedder sharp shooter, jeg har allerede 25k og jeg er lvl56 man behøves ikke flere mil


Det ved jeg. Det var derfor jeg bare skrev base damage men skulle måske bare have skrevet uden SS. Med SS er jeg på 70K. Men vil gerne have uden SS op og det er der jeg ikke forstår hvordan folk kamme have 50K.
Det kan ikke være ren dex og våben der får dem derop?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron