Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Chaui » 10. jan 2012 16:10

Yay. konsol versionen er på vej, blizzard har sagt god for alle rygterne, de har dog ikke sagt hvilke konsoller, blot at det ved at blive lavet til konsol.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mogwai » 10. jan 2012 16:19

Chaui skrev:Yay. konsol versionen er på vej, blizzard har sagt god for alle rygterne, de har dog ikke sagt hvilke konsoller, blot at det ved at blive lavet til konsol.

Old news? :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf SvAmP » 10. jan 2012 16:26

det er jo først nu de siger direkte at de er i gang med en konsol version

Yup. Josh Mosqueira is lead designer for the Diablo console project. taget fra twitter :)
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf maagaard90 » 10. jan 2012 16:38

Ååårh! Det er sgu fedt, at de gør det. Jeg skal have det. Var kæmpe fan af 1'eren og gennemførte det så sent som i efteråret igen igen igen igen igen igen.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mogwai » 10. jan 2012 16:55

SvAmP skrev:det er jo først nu de siger direkte at de er i gang med en konsol version

Yup. Josh Mosqueira is lead designer for the Diablo console project. taget fra twitter :)

Okay. Der har dog bare været så meget ævl og bævl på nettet omkring det i lang tid. Men godt at de har bekræftet det.

Så kan vi sikkert vente til jul næste år så både PC/Mac/X360/PS3 kan få deres spil på samme tid...
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf SvAmP » 10. jan 2012 17:03

Mogwai skrev:
SvAmP skrev:det er jo først nu de siger direkte at de er i gang med en konsol version

Yup. Josh Mosqueira is lead designer for the Diablo console project. taget fra twitter :)

Okay. Der har dog bare været så meget ævl og bævl på nettet omkring det i lang tid. Men godt at de har bekræftet det.

Så kan vi sikkert vente til jul næste år så både PC/Mac/X360/PS3 kan få deres spil på samme tid...


nah tror pc versionen kommer et godt stykke tid før xbox/ps3 det håber jeg ! :b
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 10. jan 2012 18:16

Super spændende nyhed, men der kan jo gå år inden det kommer. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 10. jan 2012 18:19

sry dobbeltpost
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Chaui » 10. jan 2012 20:07

Ah, PC/MAC kommer først, nu ved jeg ikke hvor langt de er med konsol udgaven, men Diablo 3 er jo sat til Early 2012, så det sku være underligt vi ikke så det inden påske. konsol udgaven kunne jeg godt forestille mig først blev sidst på året.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 27. jan 2012 22:03

Ved ikke om der er andre herinde der spiller BETAen, men kan hilse og sige det er GODT!
Specielt lydsiden er fantastisk (meget mere har jeg ikke at sige endnu, da jeg måske kun har fået chancen til at spille en 3-4 timer)
Har set nogle små-bugs, men sikkert noget der bliver rettet til.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mogwai » 27. jan 2012 23:22

Descenter 1976 skrev:Ved ikke om der er andre herinde der spiller BETAen, men kan hilse og sige det er GODT!
Specielt lydsiden er fantastisk (meget mere har jeg ikke at sige endnu, da jeg måske kun har fået chancen til at spille en 3-4 timer)
Har set nogle små-bugs, men sikkert noget der bliver rettet til.

Hvordan får man adgang til betaen? :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf caspstorm » 27. jan 2012 23:58

Mogwai skrev:
Descenter 1976 skrev:Ved ikke om der er andre herinde der spiller BETAen, men kan hilse og sige det er GODT!
Specielt lydsiden er fantastisk (meget mere har jeg ikke at sige endnu, da jeg måske kun har fået chancen til at spille en 3-4 timer)
Har set nogle små-bugs, men sikkert noget der bliver rettet til.

Hvordan får man adgang til betaen? :)

På din Battle.net account kan du krydse af, at du ønsker at modtage tilbud om deltagelse i kommende betaer.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Descenter 1976 » 28. jan 2012 00:37

Yep, de giver dem random ud (tror dog ikke der udgives mange flere, efter som Betaen nu har været i gang i ca 6 måneder)
Alle der f.eks. har været på BlizCon i 2011 har fået en key. Og det er sådan de få danskere jeg har hørt om har fået den.
Descenter 1976
Niveau 5
 
Indlæg: 991


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf A42Merlin » 11. feb 2012 11:15

Til dem der har spillet betaen.. Er der nogen der har spillet Demon Hunter? og kan fortælle om den class underholdende?
Jeg har set lidt videoer fra de forskellige classes, men demon hunteren ser ret spændende ud
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf A42Merlin » 8. mar 2012 17:37

Kom nu med en Release date :(
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron