Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Chaui » 2. jun 2012 09:11

Har godt læst det med de koreanske kunder, og jeg synes det er for fedt de sagsøger dem.

Her der kører en klage mod Blizzard i EU, og der kan skrives under med navn og intet andet. om det kan bruges til noget ved jeg ikke, men jo flere der skriver under jo større chance for der sker noget.

http://www.petitionbuzz.com/petitions/diablo3complaint
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf NicoBech » 2. jun 2012 20:05

Er der en venlig sjæl derude med en starter edition kode tilovers?
Jeg vil gerne lure nemlig :-)
NicoBech
Niveau 3
 
Indlæg: 258


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 3. jun 2012 15:32

blev hacket i går og tog kun blizz et par timer at fixe det og mistede kun et par 100 k gold. =)

oppe på 34 k dps nu med mit MF gear som er oppe på 201 uden mf buffs (270-80 med)

Billede
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Danny Beyer » 4. jun 2012 10:04

Hacked. Ja, jeg er sikker på at jeg er på den rigtige server (Europe).

Mine characters er blevet slettet og det eneste der ligger i mit stash er min Nightmarish Staff of Herding og så har jeg stadig mine auctions.
Sjovt egentlig.. for de skrev på deres hjemmeside at der aldrig var rapporteret nogen hacks hvis man havde Battlenet SMS protection. Så jeg fik det oprettet og samme nat ser det ud til at jeg bliver hacked. FEDT!


Det må være random for jeg havde ikke noget af værdi. Ca. 50k i guld, en lvl 53 Witch Doctor, nogle rares og 1 enormt dårlig legendary.

Har oprettet en ticket så nu må vi se om de kan rulle mig tilbage. Spørgsmålet er så bare hvordan man undgår at blive hacked igen?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mogwai » 4. jun 2012 10:17

Danny Beyer skrev:Hacked. Ja, jeg er sikker på at jeg er på den rigtige server (Europe).

Mine characters er blevet slettet og det eneste der ligger i mit stash er min Nightmarish Staff of Herding og så har jeg stadig mine auctions.
Sjovt egentlig.. for de skrev på deres hjemmeside at der aldrig var rapporteret nogen hacks hvis man havde Battlenet SMS protection. Så jeg fik det oprettet og samme nat ser det ud til at jeg bliver hacked. FEDT!


Det må være random for jeg havde ikke noget af værdi. Ca. 50k i guld, en lvl 53 Witch Doctor, nogle rares og 1 enormt dårlig legendary.

Har oprettet en ticket så nu må vi se om de kan rulle mig tilbage. Spørgsmålet er så bare hvordan man undgår at blive hacked igen?

Blizzard Authenticator?
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Danny Beyer » 4. jun 2012 10:37

Har jeg fået oprettet nu. Men det burde være sådan at man kan spille et spil uden at skulle ha SMS Alert og blizzard Authenticator. Som sagt, så har jeg oprettet det nu da man kan få det som en gratis app til iPHone.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf PETER HELGE » 4. jun 2012 10:52

Cena skrev:
PETER HELGE skrev:kan man ikke spille singleplayer offline, som i diablo 2???


Nix du skal være online mens du spiller.
Det er pga spillet har auction house og real money auction house.

Derfor vil de undgå at folk offline kan sidde og hacke sig til bedre items som de så kan sælge.


ja det er forståligt, men det er sgu ærgeligt! JEG VENTER TIL EN EVT. UDG. TIL XBOXÉN :evil: :D
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf DkSlayer » 4. jun 2012 11:22

Danny Beyer skrev:Har jeg fået oprettet nu. Men det burde være sådan at man kan spille et spil uden at skulle ha SMS Alert og blizzard Authenticator. Som sagt, så har jeg oprettet det nu da man kan få det som en gratis app til iPHone.


Du kan da også sagtens spille uden Authenticator ?? Nu er Blizzard jo en af verdens største udbydere af online spil, og det gør dem jo automatisk også et større mål for hackere og andet rakkepak :)

Og for at slå det helt fast, så er det på DIN side at sikkerheds bristet er opstået.
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Danny Beyer » 4. jun 2012 11:36

Jeg ved godt at man kan spille uden og det har jeg også altid gjort, men skrev det bare fordi det virkede som om Kanelsnegl hentydede til at jeg burde bruge en authenticator.. Jeg læste nok for meget i hans meget lille kommentar. Var/er frustreret.

Nu er alle passwords på ALT skiftet. Authenticator oprettet. SMS Battlenet Protection oprettet. Scannet for virus. Scannet for malware.

Er der andet jeg kan foretage mig?
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf DkSlayer » 4. jun 2012 12:08

Danny Beyer skrev:Jeg ved godt at man kan spille uden og det har jeg også altid gjort, men skrev det bare fordi det virkede som om Kanelsnegl hentydede til at jeg burde bruge en authenticator.. Jeg læste nok for meget i hans meget lille kommentar. Var/er frustreret.

Nu er alle passwords på ALT skiftet. Authenticator oprettet. SMS Battlenet Protection oprettet. Scannet for virus. Scannet for malware.

Er der andet jeg kan foretage mig?


Nej, du burde være good to go :) Og forstår udmærket du er frustreret. Det ville jeg fandme også være. Derfor har jeg brugt Authenticator fra day one :)

Med Authenticator er du 99.99999999999999 % sikker. Der er pt INGEN med Authenticator der er blevet hacket, selvom der går rygter om at det er sket.

Happy gaming :) Btw, husk du kan få laver rollback på din account
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Danny Beyer » 4. jun 2012 12:24

JEP! Ansøgte også om en roll back for 3 timer siden og fik den for lidt siden. Det virker til at den har gemt lige efter jeg stoppede med at spille igår, så jeg har ikke mistet noget. Go' service fra Blizzard. Håber dog at dem der hacker får fingrene i klemme! Lidt surt at det hack nu gør at jeg har restricted access til Real Money AH når det kommer op at køre. Ikke fordi jeg har planer om at bruge det, men er da ked af at jeg ikke har de samme muligheder.
Billede
Danny Beyer
Niveau 7
 
Indlæg: 2920


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 4. jun 2012 15:02

Hvis nu man vælger at bruge Authenticator på sin mobil og mister den. Hvad sker der så?
Kan man gendanne sin account på en måde eller så man fortsat kan spille?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Jibla » 4. jun 2012 18:10

Cena skrev:Hvis nu man vælger at bruge Authenticator på sin mobil og mister den. Hvad sker der så?
Kan man gendanne sin account på en måde eller så man fortsat kan spille?


http://eu.battle.net/support/en/article ... henticator


http://eu.blizzard.com/store/details.xml?id=221004777 -> sælges også i Gamestop.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 4. jun 2012 19:30

Så fik jeg det ind ad døren i dag, og har installeret det og oprettet en Battle.Net account.

Fik lavet en barbarian efter at den kom med fejlkode 5 gange, og måtte bruge 3 genstart af spillet for at komme ind på første bane.

Dræber 2 udøde fætre, og kan ikke ramme de næste. Står og slår ud i luften. Løber længere frem og lige pludselig bliver jeg forced tilbage og har dræbt de udøde jeg ikke kunne før.

Løber ned til byporten, snakker med en vagt og en masse udøde spawner og skal nakkes. Jeg kan ikke ramme dem! Rammer ikke en eneste under kampen, som engang imellem liver op, hvor nogle er døde og jeg er nasset. Latterligt.

Går ind i byen fordi jeg skal ind på en kro og snakke med en tøs. Jeg kan ikke komme ind i kroen, hvor questen siger jeg skal gå ind. Døren er åben, men jeg kan ikke gå ind...

Det spil er da fuldstændig uspilleligt!? Hold kæft jeg er sur nu... :evil:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf DkSlayer » 4. jun 2012 19:46

spif2001 skrev:Så fik jeg det ind ad døren i dag, og har installeret det og oprettet en Battle.Net account.

Fik lavet en barbarian efter at den kom med fejlkode 5 gange, og måtte bruge 3 genstart af spillet for at komme ind på første bane.

Dræber 2 udøde fætre, og kan ikke ramme de næste. Står og slår ud i luften. Løber længere frem og lige pludselig bliver jeg forced tilbage og har dræbt de udøde jeg ikke kunne før.

Løber ned til byporten, snakker med en vagt og en masse udøde spawner og skal nakkes. Jeg kan ikke ramme dem! Rammer ikke en eneste under kampen, som engang imellem liver op, hvor nogle er døde og jeg er nasset. Latterligt.

Går ind i byen fordi jeg skal ind på en kro og snakke med en tøs. Jeg kan ikke komme ind i kroen, hvor questen siger jeg skal gå ind. Døren er åben, men jeg kan ikke gå ind...

Det spil er da fuldstændig uspilleligt!? Hold kæft jeg er sur nu... :evil:


:lol:

Har sgu aldrig hørt at det skulle være sket for nogen. Tillykke med worlds first ! :)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron