Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Octon » 28. maj 2012 09:52

Nogen der ved hvad eller om man kan bruge de der Black rocker Ledger pages til noget? De dropper i act 2 ved det skib i ørkenen
Octon
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 28. maj 2012 19:50

Nej hvor er jeg træt af ACT 2:
- Den er lang
- Der er nogle røv irriterende monster typer
- Man skal ind i det lorte rum for at hente health
- Belial er en fucking kost!

Havde ret mange problemet med ACT 2 på Hell, men nu er jeg på ACT 3 og det går sådan rimeligt. Ved ikke hvorfor jeg har så svært ved den!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf thetof91 » 28. maj 2012 22:36

Octon skrev:Nogen der ved hvad eller om man kan bruge de der Black rocker Ledger pages til noget? De dropper i act 2 ved det skib i ørkenen


Er hvis bare Easter Egg med referense til LOST
http://diablo.wikia.com/wiki/Black_Rock_Ledger
thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Jibla » 29. maj 2012 06:19

Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf andeo1707 » 29. maj 2012 07:37

Jeg kender mange der ikke er glade for Act II, men personligt starter D3 ud med det bedste Act og slutter med det værste. Ikke fordi jeg ikke kan lide Act III og IV, men fordi de simpelthen er for korte og alt for fokuserede mod ét mål. I Act I får man alt muligt fortalt og kæmpet sig igennem. Klart det fedeste Act og med rigtig mange fede easter eggs. Find farmeren som gerne vil introducere dig for hans kone og du får dig et godt grin. Bare klik på ham og hør efter hvad han siger.
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf TiringPlague108 » 29. maj 2012 18:20

andeo1707 skrev:Jeg kender mange der ikke er glade for Act II, men personligt starter D3 ud med det bedste Act og slutter med det værste. Ikke fordi jeg ikke kan lide Act III og IV, men fordi de simpelthen er for korte og alt for fokuserede mod ét mål. I Act I får man alt muligt fortalt og kæmpet sig igennem. Klart det fedeste Act og med rigtig mange fede easter eggs. Find farmeren som gerne vil introducere dig for hans kone og du får dig et godt grin. Bare klik på ham og hør efter hvad han siger.


Jeg kan kun bedst li act 1,3,4,2 den rækkefølge. Jeg syntes act 2 er bare giver mig en føelse af de bare har taget noget fra act 2 fra D2 også tryllet noget sammen..

BTW. Har læst der er mulighed for at hente ny patch, men jeg har ikke kunne finde den nogensteder
TiringPlague108
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf P4TR1CK » 29. maj 2012 22:05

Hvordan skaffede I penge i level 20-35? Jeg finder en masse Rare og Magic stuff, men umiddelbart tager det en evighed at få det solgt på AH.

Derudover, hvornår begyndte I at købe mere plads i jeres kiste?

Hvad med jeres "Train", hvornår begyndte I at opgradere den?

EDIT: Hvis nogle er interesseret, så add mig på P4TR1CK#1695. Jeg er pt. level 24, spiller Barbarian, og skal starte Act III.
P4TR1CK
 


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 29. maj 2012 22:48

P4TR1CK skrev:Hvordan skaffede I penge i level 20-35? Jeg finder en masse Rare og Magic stuff, men umiddelbart tager det en evighed at få det solgt på AH.

Derudover, hvornår begyndte I at købe mere plads i jeres kiste?

Hvad med jeres "Train", hvornår begyndte I at opgradere den?

EDIT: Hvis nogle er interesseret, så add mig på P4TR1CK#1695. Jeg er pt. level 24, spiller Barbarian, og skal starte Act III.


Jeg grindede bare en hel masse i starten.
Og hver gang jeg fandt noget rare som havde en værdi på omkring 500, satte jeg salg med start pris på 700 og buyout på 20-25000. Har solgt masser derinde efterhånden og gør det stadig.
Især det gear jeg har fået senere hen.

Jeg er lige blevet level 60 i dag og har en hel kiste nu. Regner med at åbne for en kiste til på et senere tidspunkt.

Jeg har slet ikke trænet op. Det er alt for dyrt kontra hvad du får ud af det!
Det er meget bedre at bruge lidt tid på auction house, da man kan gøre nogle rigtig gode handler for små penge. Ellers skal man gå 100 år og vente på et godt drop.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf SealFox » 30. maj 2012 00:40

Det koster ca 1.2mil af få jewler og smith på max, så kan du så også lave legenderys og set items, når du har fundet planerne nogle af dem kan man også uden... så skal man bare farme mats.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 30. maj 2012 10:54

Er der nogen af jer der spiller Inferno med barbar?
Jeg vil bare ca. hvor meget HP, Armor, DPS og sådan i har for at klare jer?

Jeg er lige blevet færdig med Hell og gider ikke gå i gang med Inferno før jeg er blevet opgraderet en hel del. Derfor er jeg lige interesseret i at høre hvad jeg ca. skal op på :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf caspstorm » 30. maj 2012 12:11

Cena skrev:Er der nogen af jer der spiller Inferno med barbar?
Jeg vil bare ca. hvor meget HP, Armor, DPS og sådan i har for at klare jer?

Jeg er lige blevet færdig med Hell og gider ikke gå i gang med Inferno før jeg er blevet opgraderet en hel del. Derfor er jeg lige interesseret i at høre hvad jeg ca. skal op på :)


Jeg spiller barbarian, og har netop klaret Belial i det famøse act 2 på inferno.
Jeg farmer pt act 4 bosser, på Inferno, for gold.

Jeg har lidt over 7000 armor, 20k dps, 45k hp og omkring 500 i alle res.
Det vigtigste er egentlig at du får dig en masse armor og resistance, minimum 200 for act 1.
caspstorm
Niveau 4
 
Indlæg: 440


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 30. maj 2012 15:29

caspstorm skrev:
Cena skrev:Er der nogen af jer der spiller Inferno med barbar?
Jeg vil bare ca. hvor meget HP, Armor, DPS og sådan i har for at klare jer?

Jeg er lige blevet færdig med Hell og gider ikke gå i gang med Inferno før jeg er blevet opgraderet en hel del. Derfor er jeg lige interesseret i at høre hvad jeg ca. skal op på :)


Jeg spiller barbarian, og har netop klaret Belial i det famøse act 2 på inferno.
Jeg farmer pt act 4 bosser, på Inferno, for gold.

Jeg har lidt over 7000 armor, 20k dps, 45k hp og omkring 500 i alle res.
Det vigtigste er egentlig at du får dig en masse armor og resistance, minimum 200 for act 1.


Okay takker. Det må jeg prøve at kigge lidt på. Lige nu er min mand egentlig rimelig fornuftig på alle punkter bortset fra RES, så det må jeg lige kigge lidt på. Skal også have små 15000 mere i HP tror jeg...
Men er i gang med at farme lidt guld på Hell :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 30. maj 2012 15:58

En anden ting.

Kan det virkelig passe at man ikke kan se sin "fremtidige" DPS når man kigger på f.eks. et våben på Auction House, ligesom hvis man har det i sit inventory? Altså at der f.eks. står Damage +2200 eller noget i den stil?

Kan det passe at man selv skal prøve at regne sig frem til det.
Man gider ikke lige bruge 200k på et våben hvor DPS er lavere end det nuværende. Hvad gør i andre?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf DkSlayer » 30. maj 2012 16:02

Cena skrev:En anden ting.

Kan det virkelig passe at man ikke kan se sin "fremtidige" DPS når man kigger på f.eks. et våben på Auction House, ligesom hvis man har det i sit inventory? Altså at der f.eks. står Damage +2200 eller noget i den stil?

Kan det passe at man selv skal prøve at regne sig frem til det.
Man gider ikke lige bruge 200k på et våben hvor DPS er lavere end det nuværende. Hvad gør i andre?


Ja det passer
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf P4TR1CK » 30. maj 2012 16:14

Cena skrev:
P4TR1CK skrev:Hvordan skaffede I penge i level 20-35? Jeg finder en masse Rare og Magic stuff, men umiddelbart tager det en evighed at få det solgt på AH.

Derudover, hvornår begyndte I at købe mere plads i jeres kiste?

Hvad med jeres "Train", hvornår begyndte I at opgradere den?

EDIT: Hvis nogle er interesseret, så add mig på P4TR1CK#1695. Jeg er pt. level 24, spiller Barbarian, og skal starte Act III.


Jeg grindede bare en hel masse i starten.
Og hver gang jeg fandt noget rare som havde en værdi på omkring 500, satte jeg salg med start pris på 700 og buyout på 20-25000. Har solgt masser derinde efterhånden og gør det stadig.
Især det gear jeg har fået senere hen.

Jeg er lige blevet level 60 i dag og har en hel kiste nu. Regner med at åbne for en kiste til på et senere tidspunkt.

Jeg har slet ikke trænet op. Det er alt for dyrt kontra hvad du får ud af det!
Det er meget bedre at bruge lidt tid på auction house, da man kan gøre nogle rigtig gode handler for små penge. Ellers skal man gå 100 år og vente på et godt drop.


Okay - tak for hjælpen. Så går jeg ud fra jeg, at jeg har spildt en masse penge på træning :lol:

Men anyway, hvad gjorde/gør du med Magic stuff, som ikke er noget værd set i forhold til ens eget gear?
P4TR1CK
 


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron