Xboxlife forum

Diablo 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf DkSlayer » 20. maj 2012 17:22

Mike.B skrev:er der nogen der kan forklare hvordan det der real money system fungere.. eller eventuelt linke til en side


Jeg tror battlenet vil være et godt sted at søge
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf sir.auron88 » 20. maj 2012 17:24

Mike.B skrev:er der nogen der kan forklare hvordan det der real money system fungere.. eller eventuelt linke til en side


http://us.battle.net/d3/en/services/auc ... use/how-to
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Psymatiq » 20. maj 2012 17:29

Jibla skrev:
Psymatiq skrev:act 2 hell lvl 56 demon hunter med 7159 DPS... getting better and better =).


Din DPS er dælme syg - men hvordan er din survival som solo spiller på hell?

Jeg kan tage det meste på hell - dog er champion(named/speciel) mobs med trælse egenskaber (jail/arcanelaser/waller) noget af en kamp PT .

2-3 gange er jeg løbet ind i at møde 2 pakker champions med de trælse egenskaber på kryds og tværs, og så skrider jeg altså, for det kan jeg ikke klare.

Bosser er ikke et problem.

Mit gear er dog ikke overdrevet godt - jeg orker ikke at farme gear før level 60. :) pt er jeg en level 54 monk - med 3270 i DPS og for første gang har jeg mere vitality end dexturity, for, så længe at jeg generer spirit, så skal jeg nok dræbe det, det tager bare en del tid.....zzz.


Når man rammer lvl 50 som demon hunter får man et passsiv skill der gør at dpsen hele tiden stiger indtil man laver et crit hit... det vil så også sige at først hit vil ramme for de dps der står. Pt er min 8545 og når den er maxet ud er den 12861.45. Som det er blevet sagt er jeg en glas kanon, det kræver ikke meget før jeg dør til special mobs på hell. Hvad jeg gør er at jeg kiter med shadow step eller hvad den hedder, jeg mister agro og kan løbe længere væk. Med en monk der kan tage agro fra mig er det dog perfect. har pt næsten full ashera set som er et lvl 52 set(eller hvad det hedder). Og ellers har jeg bare fokux på at få MF gear.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf mathiasd » 20. maj 2012 18:20

kom igang battlenet!! :(
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 20. maj 2012 18:30

mathiasd skrev:kom igang battlenet!! :(


Der er ikke givet nogen ETA på opdateringerne?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 20. maj 2012 18:33

Det virker nu
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf mathiasd » 20. maj 2012 18:49

nope.. :(
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Jobbermann » 20. maj 2012 19:04

Kan det passe at der ikke er nogle af deres twitter accounts som opdatere mht serverstatus? Dem jeg har kunne finde gør nemlig ikke... :(
Jobbermann
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Derp » 20. maj 2012 19:09

Error 37. Forhelvede Blizzard. Spild af en Søndag. :|
Derp
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf maverick » 20. maj 2012 19:17

Jeg ved godt det er meget at bede om, og ved godt der er rigtig mange her inde der allerede har spurgt men tager alligevel chancen og vil lige høre om der er nogle der har et guest pass til overs?
Vil ikke så gerne ud at investere hvis mit gamle hakkebræt af en bærbar alligevel ikke kan trække det :)
maverick
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf salboy » 20. maj 2012 19:23

@maverik kode sendt i PB ;)
salboy
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 20. maj 2012 21:01

Jeg har altså siddet og spillet siden jeg skrev det virkede?

Jeg har ingen problemer haft overhovedet. Måske har jeg bare været heldig?

EDIT:
I kan se lidt om status her:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4210102986
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf SealFox » 21. maj 2012 02:10

Eneste problem jeg har med diablo3 er at der hele tiden er fps drops, ligesom mange andre har.
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Cena » 21. maj 2012 06:33

SealFox skrev:Eneste problem jeg har med diablo3 er at der hele tiden er fps drops, ligesom mange andre har.


Jeg har ikke rigtigt det problem. Men måske er det fordi jeg konstant ligger med ret lav FPS?


EDIT:
Går i andre og venter på at monstre dropper gode items i kan bruge, eller handler i også bare på auction house?

Jeg er begyndt næsten kun at handle på auction house da jeg tit kan finde nogle ting som passer til min barbarian i Level 35 til under 5.000 pr. item. Har fundet skulder pads, støvler, bracers, ja faktisk alt til en rigtig god pris som svarer til mit level.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Diablo 3 tråden

Indlægaf Mogwai » 21. maj 2012 07:58

SealFox skrev:Eneste problem jeg har med diablo3 er at der hele tiden er fps drops, ligesom mange andre har.

Det afhænger vel som altid af ens computer. Jeg kører det rimelig jævn med 70 FPS, men hvis der er mange fjender, eksplosioner og whatever på samme tid dykker den nemt. Men det vil ske i alle spil.

Cena skrev:Jeg har ikke rigtigt det problem. Men måske er det fordi jeg konstant ligger med ret lav FPS?

Prøv at tjek med Ctrl+R, så kan du se et nummer i øverst til venstre. Jeg synes ikke at den skal under 30 før at det begynder at blive irriterende :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron