Xboxlife forum

Star Wars: The Old Republic tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Anders ML » 22. jan 2012 16:07

Hm.. Jeg ved sq ikke, om jeg gider købe det.. :/
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Chaui » 28. jan 2012 13:58

Andre end mig der er ved at være irriteret over deres latterlige Maintenance. 1-2 gange om ugen lukker de serverne ned i 4-8 timer og det forgår jo altid om dagen for os europæere, mens amerikanerne ikke opdager det, da det gøres om natten hos dem.

Og så lige idag. maintenance 4 timer, om morgenen. og så vælger de klokken 13.00 og udvide maintenance på ubestemt tid, på en lørdag. og igen Amerikanerne sover nu, så de er jo ligeglade.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 28. jan 2012 14:11

Jeg synes de burde have seperate downtimes for EU og US, og jeg synes det er lang tid og ofte de har serverne nede for deres små bugfixes. Men jeg overlever alligevel.

Men en Lørdag? Prime time. No fucking way, det er simpelthen usselt og amatøragtigt.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 28. jan 2012 14:37

serverne er åbne nu da... men kan da godt se de burde ikke lave maintenance på en lørdag.., men nu er jeg først lige kommet hjem så jeg har ikke grund til at brokke mig...
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 28. jan 2012 15:05

http://www.swtor.com

Forum

/Use popcorn
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 29. jan 2012 01:16

Sådan som jeg husker det, så havde CCP maintenance hver tirsdag og der var fra omkring kl 10 til kl 13, men denne her maintenance Bioware kører virker meget underlig for mig.

"Schedule Maintenance", og så annoncerer de det knap én dag før selve vedligeholdelsen og så at smide det på en lørdag er da nok noget af det dummeste jeg længe har set. For den sags skyld, hvad var Patch 1.1.0c?

SWTOR.com skrev:Improved service to reduce the number of player disconnections to the character selection screen.


3+ timer til det her?!
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 29. jan 2012 08:22

tja men det må jo have været et stort problem siden de gjorde det. og jeg skal da være den første til at sige at de disconnections skete altså temmelig tit for mig så jeg er kun glad for det er blevet fikset men igen en lørdag er dog ikke den bedste dag at lave maintenance.

men nu skal swtor/bioware lige have en chance for at få lagt sit fundament... Jeg kan da huske da wow i sin tid udkom, var der MANGE flere problemer end det swtor har haft...
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 29. jan 2012 22:27

Jeg havde aldrig oplevet at blive smidt af serveren, men nu efter patchen er jeg ironisk nok blevet smidt af 2 gange i de 2 timer jeg har spillet..
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Anders ML » 13. feb 2012 14:19

En ven og jeg overvejer at købe det her til marts. Kan vi spille sammen med det samme, altså bare os to? :)
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 13. feb 2012 14:39

Anders ML skrev:En ven og jeg overvejer at købe det her til marts. Kan vi spille sammen med det samme, altså bare os to? :)


Så længe i er på samme side, så kan I spille sammen fra ca level 10 af. I kan dog vælge at spille disse classes der starter på samme planet:

Republic:
Trooper/Smuggler = Ord Mantell
Jedi Knight/Jedi Consular = Tython

Empire:
Imperial Agent/Bounty Hunter = Hutta (Nal Hutta, hvis du er en rigtig Star Wars nørd)
Sith Warrior/Sith Sorcerer = Korriban
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Anders ML » 13. feb 2012 14:46

Okay. hvordan fungerer det så med, hvad man vælger at sige i dialogen og sådan?
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 13. feb 2012 15:00

det foregår på den måde at man får social points under gruppe og flashpoints og solo play giver en affection points for ens companion plus dark/light side points

Social points kan bl.a bruges til at købe special gear og mounts
Companion Affection points går ud på hvor godt de kan bruge i kamp men osse hvor meget de har succes når man sender dem ud på crew skill missions..

Sån kort fortalt :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Anders ML » 13. feb 2012 15:19

Puha, der er sq meget, der skal tages højde for..
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 13. feb 2012 15:57

Der ikke så meget mere end i andre spil.

Hvis du ikke gider flashpoints, så lad være at lave dem. Hvis du ikke gider PvP, så lad være med at spille PvP. Hvis du synes "gruppe samtale systemet" er noget skidt, så gå ud af gruppen hver gang der er en samtale og join igen bagefter.

Det er fuldt ud muligt at levele til 50 og klare ens main story alene, eller sammen med en ven, hvis det er sådan man ønsker at spille spillet.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Anders ML » 13. feb 2012 16:01

Men går man så glip af noget?
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster

cron