Xboxlife forum

Star Wars: The Old Republic tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Chaui » 10. aug 2011 23:23

Det sjovt som der altid dukker folk op der er overrasket over at et MMORPG kræver et månedeligt abonnement.

Lad vær med at tænk på det som 95kr i måneden, men tænk istedet over hvor meget du sparer ved ikke at købe andre spil. Før i tiden da jeg gamede WOW, købte jeg ikke et eneste spil i et helt år, fordi WOW tog alt min tid. Uden WOW havde jeg købt et spil i måneden vil jeg skyde på. så kan i selv regne det ud.

Kender ikke prisen. Men mon ikke det bliver 90-100kr som alle andre MMORPG's på markedet.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 11. aug 2011 09:58

Du har fat i noget der Chaui.. men nu hvor Blizzard tilsynladende leger med idéen om at gøre WoW Free to Play ser det ud til at Bioware virkelig skal gøre sit, for at kunne konkurrere med Blizzard.. Hvis Free to Play bliver en realitet
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Chaui » 11. aug 2011 10:52

WOW, Free to play ?

Det lyder til at være bullshit, Folk betaler glædeligt penge for WOW, det er trodsalt det klart bedste MMORPG på markedet siden det blev udgivet.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 11. aug 2011 10:55

Chaui skrev:WOW, Free to play ?

Det lyder til at være bullshit, Folk betaler glædeligt penge for WOW, det er trodsalt det klart bedste MMORPG på markedet siden det blev udgivet.

Jeg ved ikke om det er fordi alle de andre titler som Guild Wars, Aion, Warhammer og Conan er gået Free to Play at Blizzard hopper med men igen det er kun et rygte.
Jeg er selv træt af WoW og glæder mig sindsygt til TOR da man kan spille solo hvis det skulle blive nødvendigt..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf diandk » 11. aug 2011 12:11

det kun op til lvl 20 du kan spille wow gratis så man får ikke noget ud af det og det ved blizzard
diandk
Niveau 2
 
Indlæg: 103


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 12. aug 2011 21:50

Jeg glæder mig som et lille barn!

De originale Knights of the old Republic spil er solidt plantet i min personlige top 5 over bedste spil jeg har nogensinde har spillet. Udover det har jeg spillet WoW i en del år nu og er efterhånden blevet lidt træt af det, og føler at det også er på tide at komme videre, så timingen er vel også perfekt.

Derfor overvejer jeg også kraftigt at preorder en Collector's edition. Jeg kunne dog godt tænke mig lidt ekstra viden om de ekslusive ting der hører til. Jeg er godt klar over, at man ikke får nogle gamebreaking/deciderede gameplay fordele, men er den Mouse droid det samme som et vanity pet i WoW? Og hvad med collectors' store? Er det unikke ting, eller er det bare en masse junk. Det er dog en Ithorian der styrer butikken, så det er et plus fra min side :D
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 12. aug 2011 22:30

dog er intet bekræftet men den såkaldte collectors store skulle indeholde nogle specielle items, men de skulle først være tilgængelige når man er omkring lvl 10-20 stykker men hvad de items er, er der intet om endnu.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 12. aug 2011 23:50

Synes heller ikke at nogle unikke vanity/customization items ville være for meget at forlange, når man tænker på prisen. Synes godt de kunne melde lidt mere ud omkring det, men det kommer jo nok - håber jeg.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 13. aug 2011 10:19

det jeg undrer mig over det er hva pokker man skal bruge den der flare gun til..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 13. aug 2011 11:28

Mike.B skrev:det jeg undrer mig over det er hva pokker man skal bruge den der flare gun til..


Skyde folk og sætte ild til dem.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 13. aug 2011 15:36

lol som om at kunne smide granater eller lyn efter sine fjender ikke var nok hehe
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Giluc » 13. aug 2011 21:18

Jeg vil smide ild, lyn, eksplosioner og Fanden og hans pumpestok efter mine fjender. Og så vil jeg skære dem i småstykker mit lyssværd bagefter.
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 14. aug 2011 17:06





Nu får jeg helt lyst til at lave et rerun af Fatal Alliance og Decieved
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 14. aug 2011 17:17

kunne være absolut episk hvis der skulle laves flere SW film at de blev lavet i ren CGI ligesom Beowulf, Final Fantasy Advent Children osv
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Dirty Harry » 14. aug 2011 17:57

Mike.B skrev:kunne være absolut episk hvis der skulle laves flere SW film at de blev lavet i ren CGI ligesom Beowulf, Final Fantasy Advent Children osv


Billede


Jeg kunne ikke lade være! Anyway, hvis Blur Studio fik lov til at lave en film, om det så bare var en kort film, så tror jeg at det vil få folk til at sætte sig og se den.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster

cron