Xboxlife forum

Star Wars: The Old Republic tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf SmashingBull » 1. dec 2011 09:02

Mike.B skrev:jeg syns nu bare at, hvis man nu tager Jedi Consular F.eks så syns jeg det virkede lidt nytteløst at den Project ability den class har ikke kom til sin ret, efter som jeg skulle stå stort knap 2 meter fra dem før jeg kunne bruge den, men nu ved jeg som sagt ikke om det skulle være sådan eller om det var en bug. men igen jeg glæder mig sindsygt til det kommer, men hvor meget early access får man...
Jeg skal jo stadig ud og hente spillet her den 20...


alt efter hvor du har bestilt, jeg bør få en mail fra ELgiganten med en preorder kode, her d 14-15.
den kan også komme på TLF som sms, mener jeg læste det var det gamestop gjorde, og så når det bliver d 20, får jeg spillet i fysisk.

ang den ability må jeg melde pas, jeg nåede kun at spille en BH op til lvl 14 og en trooper op til lvl 18, og kan sige at begge classes(som i bund og grund er de samme) havde ikke nogen bugs :D

Men fuck jeg glæder mig til d 15 =P~ =P~
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 1. dec 2011 09:28

jeg havde det lidt på samme måde med consular og inquisitor, begge starter med tank companions og det har begge kvindelige læremestre.. jeg håber inderligt man kan "kvæle" companions kommentare, for jeg var godt nok træt at af høre corso riggs hele tiden. ( Got the tools got the talent) osv osv :)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf kiil » 1. dec 2011 14:59

vi er par venner som spiller xbox samme, som har start en guild i Star Wars ( BLOOD )
så skal du spille det og ikke har en guild at spil i
så kunne det måske være du vil se lidt på BLOOD ?

http://www.swtor.com/guilds/221308/blood

alle der er med i GUILD spiller også XBOX ...
det er jo sjover at spille samme i alle spil og ikke kun et ;D
kiil
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 1. dec 2011 15:03

SmashingBull skrev:
Elgar skrev:
Mike.B skrev:jeg vil nu bare gerne se hvad udfaldet bliver ved at være mere light end dark side i i warrior eller inquisitor og omvendt med jedi knight og consular


Hehe, det er sgu nok også en tl;dr version af min text!

Mht. Bugsne så oplevede jeg faktisk relativt mange, men det var intet gamebreaking og det kunne løses ved at relogge. Det gør det ikke optimalt og det skal da rettes, men jeg oplevede i det mindste ingen CTD's eller ligende.


nu skal man os huske at det ikke var det endelige build, vi spillede på, jeg kan desværre ikke finde tråden inde på SWtor.com, men der skulle komme en patch d 15/12 (når vi kan logge ind) på ca 2-4 gb, dog er størrelsen en rygte og kan være større eller mindre 8)


Det havde jeg også lidt på fornemmelsen, det virkede bla. lidt mærkeligt at jeg ikke kunne slå AA til, da den var greyed out.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf SmashingBull » 1. dec 2011 15:18

BTW så har http://www.swtor.dk/ tænk sig at offentliggøre en PVE og en PVP server som "dansk" server, altså en hvor mange danskere vil spille på, den vil blive offentliggjort snart, jeg ville bare lige gøre folk opmærksomme på det, ville jo være fedt at spille sammen med andre danskere :D
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf SmashingBull » 1. dec 2011 21:25

You’ll be able to begin testing Star Wars™: The Old Republic™ very soon! Your test begins:

Friday, December 2 at 1:00 PM CST

If you have not yet downloaded the game client, please make sure to visit your Game Tester Page to begin the download. We're looking forward to your participation and feedback!

If you have any trouble accessing the Game Testing Portal, please contact the Star Wars™: The Old Republic Team™ for assistance.

May the Force be with you,

The Star Wars™: The Old Republic Team™
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 1. dec 2011 21:32

Omg

Var allerede ved at skrive et svar hvor jeg bandede dig langt væk, men så fik jeg lige tjekket min egen mail og bingo!
Fed, fed nyhed!
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf fred7319 » 1. dec 2011 21:32

Det vil sige kl 19????

Har nemlig også lige fået en :-)
fred7319
Niveau 4
 
Indlæg: 502


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf SmashingBull » 1. dec 2011 22:43

fred7319 skrev:Det vil sige kl 19????

Har nemlig også lige fået en :-)


det må blive et ja, kl 19 dansk tid, ;)
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Firephreakk » 1. dec 2011 22:43

Elgar skrev:Omg

Var allerede ved at skrive et svar hvor jeg bandede dig langt væk, men så fik jeg lige tjekket min egen mail og bingo!
Fed, fed nyhed!


NOOOOOOO!!!!


Dumme Gmail - spyt den mail ud...
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 1. dec 2011 22:45

Firephreakk skrev:
Elgar skrev:Omg

Var allerede ved at skrive et svar hvor jeg bandede dig langt væk, men så fik jeg lige tjekket min egen mail og bingo!
Fed, fed nyhed!


NOOOOOOO!!!!


Dumme Gmail - spyt den mail ud...


http://www.youtube.com/watch?v=Tim5nU3DwIE ? :D
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Nilsson. » 1. dec 2011 23:10

Jeg havde beta adgang sidste weekend, og blev fælt skuffet.. Endnu et mmorpg, uden den mindste smule nytænkning i det generelle gameplay..
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf SmashingBull » 1. dec 2011 23:35

Nilsson. skrev:Jeg havde beta adgang sidste weekend, og blev fælt skuffet.. Endnu et mmorpg, uden den mindste smule nytænkning i det generelle gameplay..


Jeg syntes da det er væsentligt bedre da de fokusere på questing, og ikke grinding, men hvad havde du forestillet dig da :?: for jeg kan ikke se hvordan man kan lave MMORPG genren om :?: :D
Billede
SmashingBull
Niveau 4
 
Indlæg: 570


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Elgar » 1. dec 2011 23:37

Nillsson, så skulle du måske prøve at kigge på Guild Wars 2. Det tror jeg let kunne være noget for dig så

Personligt er jeg glad for, at de ikke er ude på at opfinde den dybe tallerken mht. Gameplay, men istedet fokusere hårdt på historie som jo er deres stærke side. Jeg mener nemlig at det nuværende system fungerer så godt, at der ville være en god chance for at spillet fejlede hvis de ændrede det radikalt.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Mike.B » 2. dec 2011 00:21

det som jeg bl.a kan lide ved SWTOR er at man er mere aktive i kampene, da der ikke er noget auto attack og lagt vægt på historie og for mit vedkomne mulighed for at spille solo, da det med at finde folk og ikke skulle vente, diskutere eller lige frem skændes med folk fordi de føler sig snydt på den ene eller anden måde. det som så skulle få folk til at spille med andre spillere er at man får noget bedre gear og rewards end ved solo spil... hvilket er helt fint for mit vedkomne...

Jeg er vild med SWTOR. de små 15 dage kan ik gå hurtigt nok.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron