Xboxlife forum

Star Wars: The Old Republic tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf DK Anders » 10. jul 2010 22:27

Billede
Kort info:

Udgivelsesdato: Forår 2011
Platforme: Eksklusivt på PC
Genre: MMORPG
Tidslinje: Foregår 3000 før "The rise of Darth Vader"
EA, Bioware og Lucasarts

Briefing:
"The Galactic Republic stood for generations as a bastion of peace in a galaxy of warring star systems. Protected by its stalwart Jedi guardians, the Republic held the greatest hope for the progress of civilization and galactic unity.

Deep in unknown space, however, a mighty Sith Empire was forged, led by dark Sith Lords who dreamt of galactic domination and vengeance against their ancient Jedi enemies. After centuries of preparation, the time came for the Sith to make their return.

With a massive fleet and an awe-inspiring army of fearless troops, the Sith Emperor launched a surprise assault, quickly capturing dozens of worlds in the Outer Rim, and sparking a war unlike any other in the galaxy’s history.

From the frozen wastes of Ilum to the desert plains of Dathomir, violent battles killed untold millions. Despite its avowed neutrality, surface structures on the water-covered world of Manaan were completely destroyed, forcing the Selkath to retreat to their ocean underworld. Other star systems fared worse—some destroyed, others left uninhabitable. The carnage concluded with the Sith Empire sacking the Republic's capital planet of Coruscant and forcing the Republic Senate into the controversial Treaty of Coruscant.

In the years since the treaty, fear and uncertainty have gripped the galaxy, enabling the Sith Emperor to pursue his own mysterious purposes while the Republic has made efforts to rebuild its infrastructure and adjust military priorities to the new galactic landscape.

Now, tensions between the Republic and the Empire are running high, and a series of border skirmishes and proxy wars have broken out, even on planets as historically peaceful as Alderaan. The uneasy truce established by the Treaty of Coruscant is quickly tearing apart at the seams, and a return to all-out war has begun in all but official terms.

A new generation of heroes, both light and dark, emerges to face the difficulties of these chaotic times, and fight for the fate of the galaxy in this most desperate age."

Classes:
- Republic:
Trooper
Smuggler
Jedi Knight
Jedi Consular
- Empire:
Bounty Hunter
Sith Warrior
Imperial Agent
Sith Inquisitor
Mere info om classes: http://www.swtor.com/info/holonet/classes

Håber dette kunne hjælpe nogle af jer :)

For mere info og chance for at deltage i beta-test besøg: http://www.swtor.com/info
Senest rettet af DK Anders 11. jul 2010 11:30, rettet i alt 1 gang.
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Re: Star Wars: The Old Republic tråden

Indlægaf Maroti DK » 10. jul 2010 22:57

Glæder mig sygt til dette spil!
DK Anders skrev:Platforme: PC og Xbox 360

Øhhhh? Hvor ser du at det kommer til Xbox? Mente jeg da ikke det gjorde?
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf SONICDK » 10. jul 2010 23:05

han må ha hedeslag :P
SONICDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1259


Indlægaf Firephreakk » 10. jul 2010 23:06

Det er pc only selvfølgelig. MAC maybe
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf DKhANSI » 10. jul 2010 23:07

Er rimelig sikker på at det kun kommer til PC. Glæder mig dog utroligt meget til det her spil!
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Indlægaf Firephreakk » 10. jul 2010 23:07

Og det er for mig det suverænt mest ventede spil og har været det i laaaang tid.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Maroti DK » 10. jul 2010 23:11

Firephreakk skrev:Og det er for mig det suverænt mest ventede spil og har været det i laaaang tid.


Ja! Det bliver så awsome!!! :D
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf DK Anders » 11. jul 2010 11:29

Sorry drenge. Troede at det, at den blev præsenteret på E3, betød at spillet ville udkomme til Xbox 360. Retter det lige..
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Chaui » 11. jul 2010 11:35

Det er uden tvivl også det spil jeg ser allermest frem til. Nu man ser denne tråd, får man helt lyst til at hive KOTOR frem igen.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Indlægaf DK Anders » 11. jul 2010 11:49

Chaui skrev:Det er uden tvivl også det spil jeg ser allermest frem til. Nu man ser denne tråd, får man helt lyst til at hive KOTOR frem igen.

Det var så lidt :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Firephreakk » 11. jul 2010 20:03

Lidt om advanced classes:
http://swtor.com/info/systems/advanced-classes

Lidt om companions:
http://swtor.com/info/systems/companions

Lidt om planeterne/områderne:
http://swtor.com/info/holonet/planets

Lidt om de forskellige grupperinger/alliancer:
http://swtor.com/info/holonet/allegiances/
Senest rettet af Firephreakk 11. jul 2010 22:10, rettet i alt 1 gang.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf MuBrooX » 11. jul 2010 20:57

Skal helt klart tjekke det ud :D
- er ved at være rimelig træt af wow.. og trænger til noget nyt
MuBrooX
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Indlægaf DK Anders » 11. jul 2010 21:43

Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Firephreakk » 11. jul 2010 22:12

@DK Anders.

Sørme så. Jeg har klippet lidt i mit indlæg.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Indlægaf Firephreakk » 11. jul 2010 22:29

Som jeg har skrevet i denne tråd (og den anden tråd om spillet), så er jeg vildt spændt på dette spil.
DOG synes jeg pt. at det ser liiiiidt slapt ud. Jeg ved godt, at der er lang tid til release, men der er grænser for, hvor meget de kan nå at lave om. Herunder også grafik osv. Jeg er dog en kæmpe starwars fan, så det er klart et must for mig, og et spil, som jeg sikkert ikke kan leve uden, men det ville sgu være fedt, hvis det objektivt også var fantastisk.

Jeg har selvfølgelig ansøgt om beta-test, men der kan jo gå lang tid før Europa kommer til at betateste, hvis de overhovedet kommer til det. Dernæst er jeg lidt bange for, at beta-testing måske vil ødelægge indtrykket af spillet, da man bliver deprimeret over de mange bugs, der unægteligt vil være i sådan type spil.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster