Xboxlife forum

Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 19. okt 2010 19:47

pac1994 skrev:
So3x skrev:Jeg har netop gjort en god byttehandel i gamestop.

Byttede mit Gears 1 (havde købt dette for 50 kr) - til Fallout 3! :)

Jeg har nu spillet det i nogle timer og jeg syntes rigtig godt om det!

Jeg opdagede idag, at jeg i game kan forudbestille New Vegas til halvpris - ved indbytning af et brugt spil. Dette brugte spil kunne ifølge ekspedienten sagtens være Fallout 3.

Da jeg desværer ikke har tiden til både at gennemspille Fallout 3 samt Fallout New Vegas, overvejer jeg kraftigt games tilbud.

Mit spørgsmål er dog: Kan New Vegas "nydes" på samme måde uden at have gennemspillet Fallout 3? Eller er spillet en direkte efterfølger, hvor jeg eventuelt vil blive forvirret af historien mm?

Håber at mit indlæg giver mening og på forhånd tak for jeres svar :)

Syntes du skal nyde fallout 3 i alle de timer du kan udforske hele spillet også købe fallout new vegas og nyde det:) du bliver ikke forvirret af historien :)

Jeg er helt klart enig.
Jeg er sikker på, at der vil være en masse referencer i new vegas, som man kan grine lidt af og nikke lidt genkendende til, hvis man har spillet 3'eren.
Dog er jeg også sikker på, at det kan spilles som et selvstændigt spil.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Annxii » 19. okt 2010 20:07

Metacritic.com siger 84/100 samlet for Fallout New Vegas mens Fallout 3 ligger på 93/100. Med lidt held dækker de 9% forskel over diverse anmelderes sure opstød over manglende nyskabelse. Bare vi få Fallout 3-style med ny historie :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf PonyArne » 19. okt 2010 20:49

Den er jeg også helt klar på. Fuck ny grafik og bla bla bla.
Billede
PonyArne
Niveau 7
 
Indlæg: 2080


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Zentix » 19. okt 2010 20:51

Ærgeligt med alle de bugs og glitches som er begyndt at dukke op.. Flere og flere får corrupted savegames og så skal man starte helt forfra. Det ser ud til at ske i "The Strip" tit.

Hvor er det sørgeligt hvis det bliver et stort problem.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 19. okt 2010 21:01

BooZe skrev:Ærgeligt med alle de bugs og glitches som er begyndt at dukke op.. Flere og flere får corrupted savegames og så skal man starte helt forfra. Det ser ud til at ske i "The Strip" tit.

Hvor er det sørgeligt hvis det bliver et stort problem.

Det er derfor, at der er tidligere release i usa, så de kan få alle fejlene og så når de at patche inden det bliver udgivet hos os ;-)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Zentix » 19. okt 2010 21:03

Vestergaard skrev:
BooZe skrev:Ærgeligt med alle de bugs og glitches som er begyndt at dukke op.. Flere og flere får corrupted savegames og så skal man starte helt forfra. Det ser ud til at ske i "The Strip" tit.

Hvor er det sørgeligt hvis det bliver et stort problem.

Det er derfor, at der er tidligere release i usa, så de kan få alle fejlene og så når de at patche inden det bliver udgivet hos os ;-)

Det er Xbox vi snakker om. En patch skal igennem alle mulige certifikationer hos Microsoft får vi overhovedet får skyggen af en patch at se.

Jeg tror minimum der går 3-4 uger får vi ser en patch til New Vegas :) Håber dog jeg tager fejl. Det er bare så ærgeligt hvis der er så mange bugs og glitches som anmeldere og gamere siger. Fallout's eget forum er ihvertfald fyldt med folk der brokker sig allerede.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 19. okt 2010 21:13

BooZe skrev:
Vestergaard skrev:
BooZe skrev:Ærgeligt med alle de bugs og glitches som er begyndt at dukke op.. Flere og flere får corrupted savegames og så skal man starte helt forfra. Det ser ud til at ske i "The Strip" tit.

Hvor er det sørgeligt hvis det bliver et stort problem.

Det er derfor, at der er tidligere release i usa, så de kan få alle fejlene og så når de at patche inden det bliver udgivet hos os ;-)

Det er Xbox vi snakker om. En patch skal igennem alle mulige certifikationer hos Microsoft får vi overhovedet får skyggen af en patch at se.

Jeg tror minimum der går 3-4 uger får vi ser en patch til New Vegas :) Håber dog jeg tager fejl. Det er bare så ærgeligt hvis der er så mange bugs og glitches som anmeldere og gamere siger. Fallout's eget forum er ihvertfald fyldt med folk der brokker sig allerede.

Nu er gamere jo også et af de mest broklystne folkefærd der findes ;D
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Ink129 » 19. okt 2010 21:24

Angående freezing i New Vegas:

There are even complete game freezes, usually after prolonged play sessions, though Bethesda assures us that this is a known issue and a day-one patch will fix it.

http://www.eurogamer.net/articles/20...-review?page=3

Og så går jeg da ud fra, at det er Obsidian, der laver denne patch og ikke Bethesda. Jeg krydser fingre for en hurtig patch.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Tdj89 » 19. okt 2010 21:40

Kan kun bekræfte disse fejl.. Har oplevet dem en del gange nu..


Kan ikke forstå hvordan der kan være lavet anmeldelser af dette spil?
Hvis jeg var anmelder og havde modtaget dette spil, vil jeg have været nød til at sende det tilbage, og sige til producenten, at de kan sende et eksemplar når det er muligt at spille spillet ordenligt igennem..

Dermed ikke sagt at selve spillet er dårligt :)
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Zentix » 19. okt 2010 21:41

Ink129 skrev:Angående freezing i New Vegas:

There are even complete game freezes, usually after prolonged play sessions, though Bethesda assures us that this is a known issue and a day-one patch will fix it.

http://www.eurogamer.net/articles/20...-review?page=3

Og så går jeg da ud fra, at det er Obsidian, der laver denne patch og ikke Bethesda. Jeg krydser fingre for en hurtig patch.

Puha, jeg håber virkelig at vi får en day-one patch. Ville virkelig blive skuffet hvis vi kommer til at sidde med et broken spil på release..
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Blauwy » 19. okt 2010 22:04

Er 2 timer inde i det, og har lyst til at fortsætte til langt ud på natten :) Hold kæft det er fedt. Er ikke rendt ind i tekniske problemer endnu, ej heller fastfrysninger eller lign. Heldigvis.

Det virker som om grafikken har fået et hak opad, selvom det kører på samme engine. Det kan være jeg husker at Fallout 3 så dårligere ud, end det faktisk gjorde :P
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Ink129 » 19. okt 2010 22:49

Blauwy skrev:Er 2 timer inde i det, og har lyst til at fortsætte til langt ud på natten :) Hold kæft det er fedt. Er ikke rendt ind i tekniske problemer endnu, ej heller fastfrysninger eller lign. Heldigvis.

Det virker som om grafikken har fået et hak opad, selvom det kører på samme engine. Det kan være jeg husker at Fallout 3 så dårligere ud, end det faktisk gjorde :P


Spiller du hardcore mode?
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Tdj89 » 19. okt 2010 23:25

Blauwy skrev:Er 2 timer inde i det, og har lyst til at fortsætte til langt ud på natten :) Hold kæft det er fedt. Er ikke rendt ind i tekniske problemer endnu, ej heller fastfrysninger eller lign. Heldigvis.

Det virker som om grafikken har fået et hak opad, selvom det kører på samme engine. Det kan være jeg husker at Fallout 3 så dårligere ud, end det faktisk gjorde :P



Er du kommet til vegas? Det var nemlig først der, jeg begyndte at få problemer :)
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Blauwy » 20. okt 2010 07:11

Nej til jer begge to :)

Render stadig rundt og ser, hvad der er godt i Goodsprings :)
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 20. okt 2010 08:40

Blauwy skrev:Nej til jer begge to :)

Render stadig rundt og ser, hvad der er godt i Goodsprings :)



Aldrig i mit liv har jeg været så misundelig :lol:

må jeg spørge jer der har fået spillet, hvor i har fået det fra ?
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron