Xboxlife forum

Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 21. dec 2010 21:09

Jeg er åbenbart ikke den eneste

http://www.cheapassgamer.com/forums/sho ... ?p=7982450 <---- 6 sider i den tråd med folk der nåede at downloade det gratis

http://www.xboxer360.com/news/free-fall ... ead-money/

http://www.gamefaqs.com/boards/927749-xbox-360/57553455

Gad vide hvor mange der har nået at downloade det, inden de opdagede fejlen ?
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf SvAmP » 8. jan 2011 10:21

skal til at starte på fallout new vegas idag. har ikke rigtig spillet fallout spillene før nogle der kan komme med nogle tips og tricks ?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf anarchoi » 14. jan 2011 16:36

Jeg købte spillet på release men droppede det hurtigt igen pga. de aaaaalt for mange bugs.
Nu overvejer jeg så at starte forfra, men vil først lige høre om jeg igen skal forberede mig på en lang række bugs, eller om størstedelen er blevet fixet.
anarchoi
Niveau 4
 
Indlæg: 588


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Ink129 » 16. jan 2011 00:26

anarchoi skrev:Jeg købte spillet på release men droppede det hurtigt igen pga. de aaaaalt for mange bugs.
Nu overvejer jeg så at starte forfra, men vil først lige høre om jeg igen skal forberede mig på en lang række bugs, eller om størstedelen er blevet fixet.


Hm, måske jeg ikke er den bedste til at svare på dette spørgsmål, da jeg har været en af de heldige og ikke oplevet så mange voldsomme bugs; heller ikke fra start af (jeg købte det også på release). Spillet har frosset for mig et par gange, men to freezes efter ca. 65-70 timers spilletid klager jeg ikke over.

Dog da jeg nåede de ca. 65-70 timers spilletid, så kom patch nummer to (den seneste af dem). Herefter oplevede jeg desværre, at spillet ville "sætte sig fast" ved loading screen, når jeg prøvede at loade en save-fil. Kuglen ville bare blive ved med at rulle rundt i roulettehjulet i loadinganimationen. Dette oplevede jeg ikke prepatch. Så desværre blev oplevelsen faktisk noget værre for mig efter patchen. Men dette behøver selvfølgelig ikke være tilfældet for dig.
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Hanzo » 16. jan 2011 06:26

Er lige begyndt på NV, nogen der kan sige mig hvad der er bedre/værre end 3'eren ved det her?
Hanzo
Niveau 5
 
Indlæg: 827


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf poulx » 16. jan 2011 10:56

er der en patched udgave af nv på hylderne?

hanzo - den største og væsenligste forskel på de to spil er måden du er fri til at bevæge dig rundt på. hvor du i etteren kunne komme fra et sted til det næste uden voldsomt besvær, er du denne gang nødt at have bestemte stats i orden, og tilsvarende våben - denne gang mener ørkenbeboerne VIRKELIG business: f.eks. har deathclaws ALDRIG været hårdere. så vil du gerne til vegas med det samme må du ud på helt vilde omveje ( men det er jo også fedt!). grunden til dét fører os til den anden store forskel på 3 og nv:

historien er spundet stramt sammen. 3'eren havde mange små opgaver der ikke berørte historien. nw udmærker sig ved at quests nøje afspejler hovedtemaerne (dem jeg har spillet i al fald.)

og så er der lige den med vægt af ammunition, vand og mad! det er ikke svært! det er fedt. snyd ikke jer selv for det - hvis temperamentetet er til det. du kan ikke gøre valget om. (og jeg har ikke været overalt, så måske tager jeg fejl)

HAVE A SHOOTIN' NICE SUNDAY, PARTNER! YIE-HAAAAAW!
poulx
 


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf A42Merlin » 16. jan 2011 11:51

poulx skrev:denne gang mener ørkenbeboerne VIRKELIG business: f.eks. har deathclaws ALDRIG været hårdere.


Jeg syntes faktisk de der forbistrede Cazadors er værre en deathclaws. De angriber altid i flok, er sindsyge hurtige og deres poison er nasty.

Så det kan godt betale sig at holde sig til vejene i starten og ikke bare gå ud midt i ingenting bare fordi der er et undiscoverd location. Det problem syntes jeg ikke jeg havde i F3
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf fneribyen » 17. jan 2011 15:23

Hanzo skrev:Er lige begyndt på NV, nogen der kan sige mig hvad der er bedre/værre end 3'eren ved det her?


Synes at V.A.T.S. systemet i spillet er blevet markant ringere. Men udover det, så er Fallout 3 nok en tand mere straightforward som spil synes i forhold til New Vegas. Skal til at lave research om mange ting før man sætter sig ud i det :D
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Macheta » 6. feb 2011 14:06

Hvad er jeres mening om den nye udvidelse "Dead Money" ? Efter min mening er det det værste jeg nogensinde har prøvet af DLC pakker i Fallout universet. Jeg er virkelig skuffet. Syntes det ynder af så mange fejl, og dine objectives er så langtrukne og kedelige, der er ikke noget spændning at komme efter. Jeg fortryder virkelig at jeg gav 800 points væk for det.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 11. feb 2011 07:26

Så skulle patch 1.3 være oppe: http://fallout.wikia.com/wiki/User_blog ... S3_and_360

Der er endnu ikke nogen liste over de præcise fixes.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 13. apr 2011 06:46

Patch afleveret til Microsoft, så vi ser den i løbet af et par uger. Lidt bug fixes, men mest stabilitets og optimerings forbedringer. Det bliver ikke sidste patch.

http://forums.bethsoft.com/index.php?/t ... -bethesda/

Desuden kommer DLC annonceringen meget snart.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Gajda » 13. apr 2011 06:54

Glæder mig til nyt DLC! :D
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 22. apr 2011 14:08

Nu har jeg spillet en hel del new vegas, siden jeg satte den i maskinen første gang i tirsdags, 36 timer, for at det ikke skal være løgn.
Jeg er vild med historien og spillet tvinger mig ud i situationer, hvor jeg i 3'eren stille og roligt ville have krøbet kujonagtigt udenom. Og det virker bare!
Dog synes jeg, og det kan også være at mit characterbuild bare var elendigt, at nogle fjender var ekstremt svære! og at det mere handlede om at reloade mit save mange gange og ende med at være heldig. Derudover har jeg haft enorme lag-problemer, når spillet har kørt i nogle timer og loading tiderne bliver ulidelige.

Men alt i alt synes jeg det er et rigtig godt spil og jeg føler mig underholdt og udfordret, men der er altså nogle ting, der ikke kører helt som det skal. Det være sig både noget programmering der liiige skulle optimeres lidt, men også at man står chanceløse overfor nogle af fjenderne. Især de der Cazadors, som Merlin42 nævner, hvor det mere handler om held, og man skal være pakket op med stimpaks når man går én mod én med en nightkin i melee eller unarmed.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 26. apr 2011 07:22

Så er den nyeste patch ude på Steam: http://store.steampowered.com/news/?fee ... pids=22380

Ergo varer det ikke længe før vi kan se den til konsollerne også. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 26. apr 2011 08:48

spif2001 skrev:Så er den nyeste patch ude på Steam: http://store.steampowered.com/news/?fee ... pids=22380

Ergo varer det ikke længe før vi kan se den til konsollerne også. :)

Dagens bedste nyhed. Synes godt nok stadig det spil er buggy :)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron