Xboxlife forum

Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 12. okt 2010 10:05

[Spoiler!]
Det er butleren, der er morderen!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 12. okt 2010 10:07

CaptainKicker skrev:
DkSlayer skrev:Gider ikke spoile mig selv mere end jeg er blevet i forvejen. Så holder mig fra langt fra previews og hvad der ellers er kommer efterhånden


Samme her. Gjorde jeg nemlig da Fallout 3 udkom, så i år har jeg kun læst lidt om det tekniske omkring spillet.

I går glip af lidt af hvert. Jeg sidder allerede nu og planlægger så småt min første karakter.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 12. okt 2010 10:19

Hvor fedt er det at kunne genkende en masse allerede på sit første playthrough ? :) Men anyways, det styrer man jo selv om man vil spoiles eller ej. Gi' den gas derude ;)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf CaptainKicker » 12. okt 2010 16:29

spif2001 skrev:[Spoiler!]
Det er butleren, der er morderen!


Tak, nu kan jeg ligeså godt afbestille det og spille Two Worlds 2 i stedet. \:D/
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf defter » 15. okt 2010 18:29

Her er der en times gameplay og interview. Efter jeg har set det, glæder jeg mig endnu mere....
Der advares selvfølgelig om spoilers.
http://www.liveatbestbuy.com/fallout
defter
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf SaintRasmus » 15. okt 2010 19:10

defter skrev:Her er der en times gameplay og interview. Efter jeg har set det, glæder jeg mig endnu mere....
Der advares selvfølgelig om spoilers.
http://www.liveatbestbuy.com/fallout


Jeg sad og så det Live i går nat. Det ser rigtig godt ud
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf SaintRasmus » 15. okt 2010 19:26

Jeg fandt lige et interview med Senior Producer Jason Bergman, hvor han besvare spørgsmål fra Facebook og Twitter brugere af Playstation.blog.

Spørgsmålene og svarende gælder også Xbox udgaven.
http://blog.us.playstation.com/2010/10/ ... -and-more/
SaintRasmus
Niveau 4
 
Indlæg: 668
By: Aalborg C


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 15. okt 2010 20:53

defter skrev:Her er der en times gameplay og interview. Efter jeg har set det, glæder jeg mig endnu mere....
Der advares selvfølgelig om spoilers.
http://www.liveatbestbuy.com/fallout

Det er lidt for meget spoil for mig :-) Når der ligefrem er en hel times gameplay, så vil jeg hellere opleve missionerne og dialogerne selv :)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 19. okt 2010 08:55

De første Vegas anmeldelser i denne tråd http://forums.bethsoft.com/index.php?/t ... ws-thread/

Looking good :) Et par 10/10 og 4/5
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Zentix » 19. okt 2010 09:08

Som forventet vil jeg mene :) Det er jo i bund og grund et kæmpe DLC med en masse tweaks, så jeg synes at scores er fair nok.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Tdj89 » 19. okt 2010 10:06

Fortjent karakter..

Glæd jer :)
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 19. okt 2010 10:18

Jeg er nu slet ikke enig i, at man kan kalde det en kæmpe DLC pakke, blot fordi det kører på samme engine
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Zentix » 19. okt 2010 10:24

DkSlayer skrev:Jeg er nu slet ikke enig i, at man kan kalde det en kæmpe DLC pakke, blot fordi det kører på samme engine

Selvfølgelig er det et nyt spil, og jeg elsker Fallout så jeg har intet problem med at det er mere af det samme.

Men du må indrømme at mange nok vil se på det som en stor DLC pakke med en del forbedringer. Samme engine, samme grafik, samme gameplay, samme perks plus flere nye. Det er uundgåeligt at nogle folk vil kalde det en stor DLC pakke. For mig gør det ikke noget, da jeg uden tvivl vil bruge lige så lang tid på det som Fallout 3.

Efter at have læst Eurogamers og FileFront's reviews kan jeg dog godt se at der er en del nye tiltag som jeg ikke havde læst om i mange andre reviews.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Ink129 » 19. okt 2010 13:00

Hold fast jeg glæder mig til på fredag. Bliver fedt at vende tilbage til Fallout universet.

Og jeg kan egentlig godt se Boozes pointe; selvfølgelig findes der en del nye tiltag og tweaks i New Vegas, men jeg synes ikke, at det kan kaldes en decideret efterfølger, da langt det meste er direkte genbrug fra 3'eren. Jeg vil også kalde New Vegas en (meget) stor ekspansion til Fallout 3; lidt på samme måde som Vice City og San Andreas var det til GTA3.

Men dette er dog på ingen måde skidt, synes jeg. Trods Fallout 3's store og fantastisk rige verden, der tog adskillige timer at udforske + fem DLC pakker dertil, så har jeg ikke fået nok. Jeg kan sagtens klare mere af det samme gameplay og den samme grafik; at vi får nye områder at udforske og et nyt plot er rigeligt for mig. Og så ser jeg da frem til Hardcore Mode også. Jeg kan dog stadig ikke beslutte mig for, om jeg tør vælge dette på min første gennemspilning, hehe :P
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf chateque » 19. okt 2010 13:05

Så har jeg fået en mail om, at mit eksemplar af New Vegas er blevet afsendt fra Elgiganten. Tror i, at jeg får det før udgivelsesdatoen, eller kommer jeg til at vente til fredag?
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron