Xboxlife forum

Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 18. maj 2011 13:20

boblerne32 skrev:Jeg er ramt af ED-E buggen, hvor han pludselig forsvandt. Jeg har forsøgt at køre i elevator i Vault 22, men det har ikke umiddelbart hjulpet.

Det har sådan ikke generet mig i løbet af spillet, udover det selvfølgelig grundlæggende er pi... irriterende med bugs i spillet.

Men nu vil jeg gerne i gang med Honest Hearts - og det kan jeg ikke, jeg får at vide, at jeg skal af med min companion først, og det må være ED-E der driller.

Er det nogen der har et bud på, hvordan jeg løser dette? Jeg har ikke kunne google mig til andet end Vault 22 løsnings-forslaget.

Har du prøvet at gå tilbage til Primm, for at se om ED-E er der hvor du fandt den i sin tid?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf So3x » 18. maj 2011 14:21

Da jeg forleden nåede til Vegas hyrede jeg en companion.

Da jeg efterfølgende gik ind i den nærmeste "butik" var han forsvundet da boxen var færdig med at loade.

Manden står heller ikke hvor jeg hyrede ham?

Nogle der kender til dette problem?
So3x
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 18. maj 2011 15:32

Det er et meget kendt problem. Jeg har én løsning der virkede 100 %, så snart man recruiter en companion, så sender man ham/hende/den væk igen. De duer ikke til en skid! Mine companions dør, bare de ser en fiend.

Nu fik jeg lige klaret Legion-kampagnen, og formåede at gøre det hele inden jeg ramte lvl 17. Kørte desuden denne med energy-weapons, som måske er lidt modstridende af legion, men det virkede skam fint, fint. Nu har jeg så alle de oprindelige 1000 gs i spillet. Skuffet er nok det forkerte ord, for jeg har været stærkt underholdt, men det har været lidt som at få et lightprodukt.

Overvejer nu, om jeg overhovedet gider dlc, for det er da ikke ligefrem fede kommentarer de får med på vejen.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf jaygspears » 18. maj 2011 22:14

har ikke haft nogen problemer med spilet, eller jo kun et
og det der at det er begyndt og fryse nogen gange,
men det er ikke sket i den nye add on, Honest Hearts
der virker det helt fint + at jeg er ved at done med den
så nu skal jeg bare finde ud af om jeg gider og gå i krig eller ej :D

men eller har Honest Hearts være 100% iorden så håber jeg bare at de 2 næste her til juni & juli at de er lige så fede som den her :)
jaygspears
Niveau 0
 
Indlæg: 24
By: odense (fyn)


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf boblerne32 » 19. maj 2011 07:21

spif2001 skrev:
boblerne32 skrev:Jeg er ramt af ED-E buggen, hvor han pludselig forsvandt. Jeg har forsøgt at køre i elevator i Vault 22, men det har ikke umiddelbart hjulpet.

Det har sådan ikke generet mig i løbet af spillet, udover det selvfølgelig grundlæggende er pi... irriterende med bugs i spillet.

Men nu vil jeg gerne i gang med Honest Hearts - og det kan jeg ikke, jeg får at vide, at jeg skal af med min companion først, og det må være ED-E der driller.

Er det nogen der har et bud på, hvordan jeg løser dette? Jeg har ikke kunne google mig til andet end Vault 22 løsnings-forslaget.

Har du prøvet at gå tilbage til Primm, for at se om ED-E er der hvor du fandt den i sin tid?


Jep, jeg har været en tur tilbage i Primm, men heller ingen ED-E der...

Nå, så må jeg jo forfra... eller tvinge mig selv til at gennemføre Dead Money, der bliver ED-D returneret til Primm i starten, men jeg synes godt nok det er et kedeligt/underligt DLC.
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf PETER HELGE » 19. maj 2011 08:29

boblerne32 skrev:
spif2001 skrev:
boblerne32 skrev:Jeg er ramt af ED-E buggen, hvor han pludselig forsvandt. Jeg har forsøgt at køre i elevator i Vault 22, men det har ikke umiddelbart hjulpet.

Det har sådan ikke generet mig i løbet af spillet, udover det selvfølgelig grundlæggende er pi... irriterende med bugs i spillet.

Men nu vil jeg gerne i gang med Honest Hearts - og det kan jeg ikke, jeg får at vide, at jeg skal af med min companion først, og det må være ED-E der driller.

Er det nogen der har et bud på, hvordan jeg løser dette? Jeg har ikke kunne google mig til andet end Vault 22 løsnings-forslaget.

Har du prøvet at gå tilbage til Primm, for at se om ED-E er der hvor du fandt den i sin tid?


Jep, jeg har været en tur tilbage i Primm, men heller ingen ED-E der...

Nå, så må jeg jo forfra... eller tvinge mig selv til at gennemføre Dead Money, der bliver ED-D returneret til Primm i starten, men jeg synes godt nok det er et kedeligt/underligt DLC.



Måske er det muligt, at se "ham" på kortet(et eller andet sted)???
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 22. jun 2011 18:46

Old World Blues DLC dateret til tirsdag d. 17. juli:

http://xbox360.ign.com/articles/117/1178001p1.html

Jeg har ikke taget mig sammen til at gennemføre Honest Hearts endnu, men sådan har jeg generelt haft det med New Vegas. Jeg har ligesom skulle slæbe mig igennem det. Jeg synes bare ikke, at det har Fallout 3's standard.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 22. jun 2011 19:37

spif2001 skrev:Old World Blues DLC dateret til tirsdag d. 17. juli:

http://xbox360.ign.com/articles/117/1178001p1.html

Jeg har ikke taget mig sammen til at gennemføre Honest Hearts endnu, men sådan har jeg generelt haft det med New Vegas. Jeg har ligesom skulle slæbe mig igennem det. Jeg synes bare ikke, at det har Fallout 3's standard.

Jeg har det på præcis samme måde. Jeg har ikke orket at købe DLC i NW, hvor jeg i F3 bare sad og ventede på release af ny dlc.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 5. jul 2011 19:17

Patch på vej i denne uge - lang liste:

http://bethblog.com/index.php/2011/07/0 ... rld-blues/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 5. jul 2011 19:43

"Arms no longer lifted above head when sneaking with certain weapons."
Hæhæ, det så ret tosset ud, når det skete.

Edit: Fik lige kigget lidt mere på listen.
Er det kun mig der synes at følgende er lidt dumt? Egentlig kan jeg meget godt lide, at den viser hvad én vejer.
"Inventory will now show cumulative weight of item stacks instead of weight of a single item."
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DKhANSI » 6. jul 2011 00:22

spif2001 skrev:Old World Blues DLC dateret til tirsdag d. 17. juli:

http://xbox360.ign.com/articles/117/1178001p1.html

Jeg har ikke taget mig sammen til at gennemføre Honest Hearts endnu, men sådan har jeg generelt haft det med New Vegas. Jeg har ligesom skulle slæbe mig igennem det. Jeg synes bare ikke, at det har Fallout 3's standard.

Gennemført Fallout 3 på en uge, New Vegas derimod er snart en uge gammelt for mit vedkommende og næsten ikke spillet.
Bryder mig ikke om den måde Ammo er blevet sådan en stor del af spillet.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Prozel » 6. jul 2011 11:26

Jeg har de seneste par dage spillet New Vegas, og jeg må se min enig med dig, Vestergaard, Fallout 3 er meget bedre. :)

Dead Money er samtidig det værste skrald jeg nogensinde har spillet, spillede det på pc i går og til sidst blev jeg så træt af og skulle bare ha det overstået, tak til "tgm" :P
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Prozel » 9. jul 2011 21:23

Jeg trækker min tidligere kommentar tilbage. New Vegas er i hvert fald på højde med Fallout 3. Jeg elsker alle de relationer, som kommer når jeg klarer en masse quests. Mojave er måske ikke heeelt så spændende som Capital, men det er tæt.

Og så fik jeg gennemført Honest Hearts. En habil DLC pakke som er MEGET bedre end Dead Money. Så i kan trygt smide jeres penge der. :=
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Tdj89 » 9. jul 2011 22:18

Kan man forsætte i NV når man henter DLC, ligesom man kunne i 3eren?
Stronghold & Meistar: Jeg har ryddet op i tråden da vi ikke gider "mobning" herinde. Kan I ikke følge det, så får I en pause herinde fra. :D
Tdj89
Niveau 6
 
Indlæg: 1936


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 10. jul 2011 10:59

Tdj89 skrev:Kan man forsætte i NV når man henter DLC, ligesom man kunne i 3eren?

Nej. Jeg mener udviklerne sagde, at det ville stride mod historien. Der er jo det recap til sidst, hvor man får ud af hvad der så skete, som følge af de valg man har truffet.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron