Xboxlife forum

Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf pac1994 » 4. maj 2011 09:14

og der er også achivment liste til den første dlc inde på fallout wikia :D

og ja det kan vel kun blive bedre :D
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 11. maj 2011 18:12

Jeg er virkelig glad for NW, men der er nogle ting ved spillet der bare irriterer mig.
For det første synes jeg tit at bygninger og huler er unødvendigt besværlige at finde rundt i, et problem jeg ikke havde i F3.
For mange glitches - jeg har oplevet så mange fastfrysninger, at det næsten er pinligt.
Der er for mange af achievementsne der kræver boosting. At heale 10.000 point med mad og stimpak er totalt urealistisk. Ved indgangen til lvl 28 havde jeg healet 5700 point - samlet...

Jeg elsker tilgengæld de mange forskellige historier, selvom de måske alle er lige lovligt korte i det og ligner hinanden utroligt meget. (Mr. House og Yes Man linjerne er stort set identiske, og ligner også NCR linjen meget, men adskiller sig på ganske få missioner).

Nå, enough bitching fra mig. Hvilke gode og dårlige sider synes I, at der er ved det her spil?

Nu må jeg hellere komme i gang med Legion-linjen :-)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 13. maj 2011 17:00

Det har hele tiden irriteret mig, at jeg ikke kunne gå stik nord fra Goodsprings (startbyen) pga af de skide Cazadors, men i går lykkedes det mig at lave en ny char med gode sneak skills, og så sneg jeg mig forbi de skiderikker, bankede nogen forvoksede knælere ved den lille sø lige syd for Great Khans og nåede helt op til Great Khan lejren. Super!

Jeg troede egentlig at det var umuligt, men næ nej. :)

Nu bliver det en helt anden rute, min nye char kommer til at tage. :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 14. maj 2011 14:03

@spif
Var det en ny low-level karakter? Det må have taget et par saves ;)
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 14. maj 2011 14:10

Karakteren er helt ny, og nej - ingen saves. :)

Cazadorerne så mig aldrig. Jeg gik over bakkerne i vest siden af Goodsprings, og kom på den måde ned midt imellem cazador grupperne. Så krydsede jeg en smal dal, og kom op på en bakke, som jeg sneg mig venstre om - tæt på en gruppe cazadorer, der holder til ved en telt lejr inde i bakkerne. Jeg havde [CAUTION] hele vejen rundt om bakken, men til sidst kom jeg om på den anden side, og havde frit løb op til søen, hvor jeg så skulle slås med knælere for at komme helt op til Great Khan området.

...men det er hårdt oppe i nærheden af Vegas, når man er low level. Ammo holder ikke længe, og jeg er i konstant healing-agent mangel, men det er skægt! :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Vestergaard » 14. maj 2011 15:18

Nice. Det er rimelig godt klaret. Det er fedt man kan tilgå spillet med så mange forskellige indgangsvinkler. Det er bare ærgerligt at historien ikke tillader det i samme grad. Det et jo stort set umuligt at klare sidste mission med en medium powered melee/unarmed med sneak.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf fneribyen » 16. maj 2011 14:00

Hey drenge. Jeg har lige klaret Dead Money og fået min char i level 35. Hvordan kommer jeg ud til Mojave igen for at kick some ass? Den vej jeg kom igennem den der BoS bunker virker ikke rigtig mere da den ikke tillader at jeg kommer op af det der rør man kommer fra :)

EDIT: LOL! Jeg havde ikke lige set den der stige der er lige ved røret #-o
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Gajda » 16. maj 2011 14:05

fneribyen skrev:Hey drenge. Jeg har lige klaret Dead Money og fået min char i level 35. Hvordan kommer jeg ud til Mojave igen for at kick some ass? Den vej jeg kom igennem den der BoS bunker virker ikke rigtig mere da den ikke tillader at jeg kommer op af det der rør man kommer fra :)

EDIT: LOL! Jeg havde ikke lige set den der stige der er lige ved røret #-o


Noob!
Gajda
Niveau 7
 
Indlæg: 4533


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf fneribyen » 16. maj 2011 14:25

Gajda skrev:
fneribyen skrev:Hey drenge. Jeg har lige klaret Dead Money og fået min char i level 35. Hvordan kommer jeg ud til Mojave igen for at kick some ass? Den vej jeg kom igennem den der BoS bunker virker ikke rigtig mere da den ikke tillader at jeg kommer op af det der rør man kommer fra :)

EDIT: LOL! Jeg havde ikke lige set den der stige der er lige ved røret #-o


Noob!


:cry:
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf pac1994 » 16. maj 2011 21:13

nogen der tror hornest hearts blir værd at købe?
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 17. maj 2011 06:04

pac1994 skrev:nogen der tror hornest hearts blir værd at købe?

Svært at sige, men om ikke andet, så bliver level cap skrevet op med 5 igen. Så har man både Honest Hearts og Dead Money, kan man nå level 40.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 17. maj 2011 06:41

PS3 versionen af Honest Hearts er udsat på ubestemt tid - sikkert pga netværks situationen:

http://bethblog.com/index.php/2011/05/1 ... ts-udpate/
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Blauwy » 17. maj 2011 10:32

Så er det oppe, for dem der venter. 243mb hvis jeg husker rigtigt, 800 MSP.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 18. maj 2011 07:11

Så fik jeg spillet lidt Honest Hearts i går, og jeg er ikke synderlig imponeret.

Zion virker off i forhold til resten af Fallout verdenen, og et par ya guai(spelling?) og grønne geckoer gør ikke, at det hele er nyt og spændende. Jeg håber det bliver bedre, for first impressions er ikke for gode....
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf boblerne32 » 18. maj 2011 12:30

Jeg er ramt af ED-E buggen, hvor han pludselig forsvandt. Jeg har forsøgt at køre i elevator i Vault 22, men det har ikke umiddelbart hjulpet.

Det har sådan ikke generet mig i løbet af spillet, udover det selvfølgelig grundlæggende er pi... irriterende med bugs i spillet.

Men nu vil jeg gerne i gang med Honest Hearts - og det kan jeg ikke, jeg får at vide, at jeg skal af med min companion først, og det må være ED-E der driller.

Er det nogen der har et bud på, hvordan jeg løser dette? Jeg har ikke kunne google mig til andet end Vault 22 løsnings-forslaget.
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron