Xboxlife forum

Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 27. okt 2010 19:53

Danny Beyer skrev:Der står at du får en special reward hvis du gennemfører på hardcore fra start til slut, og jeg tror ikke de mener achievement. Jeg har ihvertfald ingen intention om at slå hardcore fra. Synes ikke det gør spillet meget sværere.

Hvor finder man den anden robot?

Jeg har nu heller ikke tænkt mig at slå hardcore fra - det er da for fedt! :)

...tror nu bare det er en achievement de mener - muligvis en eller anden avatar dims, men lad os nu se...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Zentix » 27. okt 2010 19:55

Du får kun en achievement for at klare Hardcore. Ingen special rewards eller noget desværre.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf Zentix » 27. okt 2010 19:57

Danny Beyer skrev:Hvor finder man den anden robot?

Rex kan findes i Freeside efter nogle quests hos The King.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DanniSemperfi » 27. okt 2010 22:11

Danny Beyer skrev:Hvorfor vil du ikke have den med dig?
Du kan jo have den sammen med en anden companion, så du i realiteten har to.
Hvis du smider Ed-E på porten, kan du ikke tage en anden companion med så du igen har to. Det har jeg ihvertfald ikke kunne.


Som en anden også skriver, så får jeg også et chok når den begynder på den melodi.

Bruger også meget håndgranater og er bange for at ramme den.
Har også bone med mig, det er kun fordi jeg er bange for at gå glip af noget at jeg beholder dem.

Må dog indrømme at Bone er rimlig hård med hans sniper.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf poulx » 28. okt 2010 13:32

poulx
 


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf SvAmP » 28. okt 2010 16:21

nogle der kan hjælp med the house allways win 1 og 2 når jeg står oppe ved fortet og skal ind at dræbe cesar bliver jeg bare slaget for sygt har slet ikke vært tæt på at nakke ham

er level 10 ved ikke om det har noget at sige
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf skitzofraen » 29. okt 2010 14:35

Jeg er sgu skuffet over grafikken.

Jeg har købt spillet til ps3, og det ser vœsentligt ringere ud end min 360 version af fallout 3.

Landskabet ligner lort. Grafikken når man er indendørs er dog acceptabel, og personerne ser en smule bedre ud end i FO3

Men gameplayet er da heldig super fedt. (Dog extremt svœrt imo. Mine guns gør nœrmest ingen skade, og min karakter misser 90% af sine skud i V.A.T.S)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 29. okt 2010 15:33

spif2001 skrev:Jeg er lige startet og har et lille spørgsmål.

Når man er klar til at forlade lægens hus helt i starten, får man valget om man vil spille Hardcore mode eller ej. Jeg har selvfølgelig valgt Hardcore, men blev i tvivl om noget i det jeg valgte det. Kan det passe, at man bare kan sætte sværhedsgraden på Very Easy og så få achievement for gennemførelse af Main Story på Hardcore mode alligevel?

Det virker da rimelig fjollet...


Hardcore mode har ingen betydning iht sværhedsgrad. Det er måske lidt misvisende at kalde det hardcore mode, kan man sige. Men jeg syntes det giver fint mening at man kan spille hardcore på very easy. Så kan man få den mere "realistiske" tilgang til spillet mht mad, drikke og søvn, selvom man måske ikke er så god til det rent combat mæssige
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 29. okt 2010 15:38

skitzofraen skrev:Jeg er sgu skuffet over grafikken.

Jeg har købt spillet til ps3, og det ser vœsentligt ringere ud end min 360 version af fallout 3.

Landskabet ligner lort. Grafikken når man er indendørs er dog acceptabel, og personerne ser en smule bedre ud end i FO3

Men gameplayet er da heldig super fedt. (Dog extremt svœrt imo. Mine guns gør nœrmest ingen skade, og min karakter misser 90% af sine skud i V.A.T.S)


Aldrig køb et spil der er portet til ps3 fra Xbox :?

Hvorfor i alverden har du da også købt det til ps3 ? Giver jo ingen mening hvis du har en 360 IMO
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf skitzofraen » 29. okt 2010 16:52

DkSlayer skrev:
skitzofraen skrev:Jeg er sgu skuffet over grafikken.

Jeg har købt spillet til ps3, og det ser vœsentligt ringere ud end min 360 version af fallout 3.

Landskabet ligner lort. Grafikken når man er indendørs er dog acceptabel, og personerne ser en smule bedre ud end i FO3

Men gameplayet er da heldig super fedt. (Dog extremt svœrt imo. Mine guns gør nœrmest ingen skade, og min karakter misser 90% af sine skud i V.A.T.S)


Aldrig køb et spil der er portet til ps3 fra Xbox :?

Hvorfor i alverden har du da også købt det til ps3 ? Giver jo ingen mening hvis du har en 360 IMO


Fordi 360en larmer som et ondt år, og lyden i fallout er ret begrœnset (Tit er alt man hører fodtrin og noget lavt baggrundsmusik, så det hjœlper ikke rigtigt at skrue op for lyden for at overdøve den)

Havde det ikke vœret for larmen havde jeg dog købt 360 versionen.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf boblerne32 » 29. okt 2010 17:01

skitzofraen skrev:Fordi 360en larmer som et ondt år, og lyden i fallout er ret begrœnset (Tit er alt man hører fodtrin og noget lavt baggrundsmusik, så det hjœlper ikke rigtigt at skrue op for lyden for at overdøve den)

Havde det ikke vœret for larmen havde jeg dog købt 360 versionen.


Xbox slim... :wink:
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf skitzofraen » 29. okt 2010 18:48

boblerne32 skrev:
skitzofraen skrev:Fordi 360en larmer som et ondt år, og lyden i fallout er ret begrœnset (Tit er alt man hører fodtrin og noget lavt baggrundsmusik, så det hjœlper ikke rigtigt at skrue op for lyden for at overdøve den)

Havde det ikke vœret for larmen havde jeg dog købt 360 versionen.


Xbox slim... :wink:


Har både en slim og 2 af den gamle model (En fra launchen, hvor disk drevet ikke virker ordentligt, og en anden købt ca 3 måneder før slim udkom.)

Ps3en er vœsentligt mere støjsvag en alle de 360's jeg har stående (Slim modellen er nœsten lige så støjsvag, når man lige starter den, men der skal ikke meget mere end et par timers spil til, og så larmer den ligeså meget som launch modellen desvœrre. Og fallout er den type spil, som jeg gerne spiller 10 timer i streg, når jeg først går i gang)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf MoorWen » 29. okt 2010 19:06

skitzofraen skrev:
boblerne32 skrev:
skitzofraen skrev:Fordi 360en larmer som et ondt år, og lyden i fallout er ret begrœnset (Tit er alt man hører fodtrin og noget lavt baggrundsmusik, så det hjœlper ikke rigtigt at skrue op for lyden for at overdøve den)

Havde det ikke vœret for larmen havde jeg dog købt 360 versionen.


Xbox slim... :wink:


Har både en slim og 2 af den gamle model (En fra launchen, hvor disk drevet ikke virker ordentligt, og en anden købt ca 3 måneder før slim udkom.)

Ps3en er vœsentligt mere støjsvag en alle de 360's jeg har stående (Slim modellen er nœsten lige så støjsvag, når man lige starter den, men der skal ikke meget mere end et par timers spil til, og så larmer den ligeså meget som launch modellen desvœrre. Og fallout er den type spil, som jeg gerne spiller 10 timer i streg, når jeg først går i gang)



5.1 headset, og du forsvinder ind i Fallout-universet ;)
Senest rettet af MoorWen 29. okt 2010 19:17, rettet i alt 1 gang.
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 29. okt 2010 19:14

skitzofraen skrev:
boblerne32 skrev:
skitzofraen skrev:Fordi 360en larmer som et ondt år, og lyden i fallout er ret begrœnset (Tit er alt man hører fodtrin og noget lavt baggrundsmusik, så det hjœlper ikke rigtigt at skrue op for lyden for at overdøve den)

Havde det ikke vœret for larmen havde jeg dog købt 360 versionen.


Xbox slim... :wink:


Har både en slim og 2 af den gamle model (En fra launchen, hvor disk drevet ikke virker ordentligt, og en anden købt ca 3 måneder før slim udkom.)

Ps3en er vœsentligt mere støjsvag en alle de 360's jeg har stående (Slim modellen er nœsten lige så støjsvag, når man lige starter den, men der skal ikke meget mere end et par timers spil til, og så larmer den ligeså meget som launch modellen desvœrre. Og fallout er den type spil, som jeg gerne spiller 10 timer i streg, når jeg først går i gang)


Jeg tager også selv nogen lange seje træk når jeg først kommer igang :) Min xbox er 2 år gammel, men når spillet er installeret, hører jeg næsten ikke boxen
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf MoorWen » 29. okt 2010 23:17

Kan det lade sig gøre at rekruttere samtlige companions og få 'The Whole Gang Is Here' A. selv efter alle main quests er spillet? Og har også rimelig svært ved at nakke Deathclaws... Nogen våben der kan anbefales her...?
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron