Xboxlife forum

Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf pac1994 » 30. nov 2010 13:06

Har også overvejet at få mig en sniper. Har bare fundet ud af at det kræver 100 i Guns skills og 75/100 i Lockpicking for at få den bedste sniper. Er der på en måde man kan få en rigtig god sniper, og stadig holde skills på middelmådigt niveau? Har vist 60 i Guns og 40-50 i LP. Evt. hvad kører du med?[/quote]


Hvad for et lvl er du i nu?
Du kunne hente den gauss rifle (altså special edition) som er lidt vest for vegas, der mener jeg ikke at det kræver speciel høj skill og det er et af de bedste våben i spillet :P
pac1994
Niveau 5
 
Indlæg: 893


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf defter » 30. nov 2010 13:18

pac1994 skrev:Har også overvejet at få mig en sniper. Har bare fundet ud af at det kræver 100 i Guns skills og 75/100 i Lockpicking for at få den bedste sniper. Er der på en måde man kan få en rigtig god sniper, og stadig holde skills på middelmådigt niveau? Har vist 60 i Guns og 40-50 i LP. Evt. hvad kører du med?



Hvad for et lvl er du i nu?
Du kunne hente den gauss rifle (altså special edition) som er lidt vest for vegas, der mener jeg ikke at det kræver speciel høj skill og det er et af de bedste våben i spillet :P[/quote]


SPOILER: Men hvis han har taget Wild Wasteland traiten, så er der nogle Aliens og Alien Blasteren i stedet for.
defter
Niveau 1
 
Indlæg: 84


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 15. dec 2010 09:44

DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 16. dec 2010 15:47

Patchen er gået live nu :) Har lige downloadet
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DanniSemperfi » 16. dec 2010 18:02

DkSlayer skrev:Patchen er gået live nu :) Har lige downloadet

Dammit.
Spillede et par timer i morges, og havde mit første crash i Jacobtown...

Kunne den da ikke bare være kommet lidt før.
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


mangler du caps?

Indlægaf poulx » 16. dec 2010 19:02

dette er et bissetrick, og ynder du ikke fristelser, men gerne vil game som vegas var tænkt, så lad være med at læse videre.

for at få ubegrænset caps i brystlommen, skal du bare finde en handlende der har to (eller flere) af den samme ting. køb den billigste af tingene, og sælg den igen til du skammer dig, den kan købes og dernæst sælges dyrere end indkøbsprisen, om og om igen.

virker det ikke helt efter hensigten, så lvl. op i barter. (kræver ikke mange skillpoints)

du kan også gøre det i 3'eren.
Senest rettet af poulx 16. dec 2010 19:06, rettet i alt 1 gang.
poulx
 


Re: mangler du caps?

Indlægaf DanniSemperfi » 16. dec 2010 19:05

poulx skrev:dette er et bissetrick, og ynder du ikke fristelser, men gerne vil game som vegas var tænkt, så lad være med at læse videre.

for at få ubegrænset caps i brystlommen, skal du bare finde en handlende der har to (eller flere) af den samme ting. køb den billigste af tingene, og sælg den igen. gør det til du skammer dig, den kan sælges dyrere end indkøbsprisen, om og om igen.

virker det ikke helt efter hensigten, så lvl. op i barter. (kræver ikke mange skillpoints)

du kan også gøre det i 3'eren.

Det holder man sig naturligvis for god til :)
DanniSemperfi
Niveau 5
 
Indlæg: 847
By: Viborg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf poulx » 16. dec 2010 19:09

naturligvis. jeg gjorde det KUN i 3'eren... hele tiden.

EDIT: i new vegas er penge ikke et problem. kniber det kan det altid klares med et par runder 'caravan'. - men jeg tjekkede selvfølgelig om spillet stadig havde det samme glitch som #3, og det har det altså.
poulx
 


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 21. dec 2010 11:25

Så er "Dead Money" DLC blevet tilgængeligt på markedspladsen. Fylder ca 194 MB og kan hentes her:

http://marketplace.xbox.com/da-DK/Produ ... 02425307e0
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf spif2001 » 21. dec 2010 17:41

First impressions af Dead Money?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 21. dec 2010 18:00

Har ikke haft fornøjelsen af at spille det endnu :) For at det ikke skal være løgn, så har jeg ikke engang gennemført main quest endnu.
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 21. dec 2010 18:16

Hmm, underligt. Jeg har lige downloadet DLC'en vis mit eget link her i tråden, men der stod at den var gratis :shock: Så jeg har nu downloadet den, uden at der blev trukket MSP fra min konto.

nå, men det kan være de trækker mig, når de har opdaget fejlen :lol:
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf CaptainKicker » 21. dec 2010 18:33

På dashboardet er der også et fint billede af Dead Money under Game Marketplace. Og der er DLC'en også gratis... Hmm, tror lige jeg venter til de retter fejlen så. Men underligt.

EDIT: Tror da det er DLC'en, men den fylder mere end hvad der står på xbox.com, nemlig 248mb
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf ckolsen » 21. dec 2010 19:30

DkSlayer skrev:Hmm, underligt. Jeg har lige downloadet DLC'en vis mit eget link her i tråden, men der stod at den var gratis :shock: Så jeg har nu downloadet den, uden at der blev trukket MSP fra min konto.

nå, men det kan være de trækker mig, når de har opdaget fejlen :lol:




Tror det er en fejl, samt at jeg var for langsom, der kommer en fejl op når jeg forsøger lige nu ... damn hehe :-)
ckolsen
Niveau 2
 
Indlæg: 105


Re: Fallout: New Vegas Tråden - Alt Om Spillet Her!

Indlægaf DkSlayer » 21. dec 2010 20:41

Jeg kan spille Dead Money, og mit lvl cap er steget til 35, samt jeg har fået den første quest via et radio signal. Jeg har stadig de samme 920 MSP på min konto som jeg har haft de sidste 3 uger :p
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron