Xboxlife forum

Divinity 2 Ego Draconis

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Annxii » 5. nov 2009 15:21

GAME.co.uk har det sat til 20. november! Christmas is coming early this year for os der kan lide RPG :D
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf Keras » 5. nov 2009 16:18

Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf DkSlayer » 9. nov 2009 17:58

11 dage til UK release :D

Det tegner godt http://www.metacritic.com/games/platfor ... is#critics
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 9. nov 2009 19:29

Fedt hvis det allerede kommer d. 20. november :D

Game.co.uk har det til £32.94 ~ 275 Kr

http://www.game.co.uk/Games/Xbox-360/Di ... /~r344412/

Der er desuden en video på xbox.com: http://marketplace.xbox.com/da-DK/games ... 00445407d3
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DkSlayer » 9. nov 2009 20:37

Oh yeah :D

Bring on the RPG baby.

Tak for tippet Spif.. Det skal helt sikkert i min indkøbskurv
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 18. nov 2009 17:20

Så er mit Ego Draconis sendt med posten fra game.co.uk - så er det vel fremme i starten af næste uge.

Bliver spændende at se, hvor godt det er... :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Annxii » 18. nov 2009 18:16

spif2001 skrev:Så er mit Ego Draconis sendt med posten fra game.co.uk - så er det vel fremme i starten af næste uge.

Bliver spændende at se, hvor godt det er... :)
nice! giv lyd om hvad du synes om det. Det ser ikke ud til at der kommer særlig mange reviews af det endnu :)
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf DkSlayer » 19. nov 2009 18:43

spif2001 skrev:Så er mit Ego Draconis sendt med posten fra game.co.uk - så er det vel fremme i starten af næste uge.

Bliver spændende at se, hvor godt det er... :)


Venter spændt på dit review Spif.. Asap ;)
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 26. nov 2009 16:43

Så kom mit Ego Draconis endelig ind ad døren i dag. Konen har fødselsdag, så jeg når nok ikke at teste det ordentligt før engang i morgen aften. :)

Forholdsvis tyk manual for en gangs skyld... :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf DkSlayer » 26. nov 2009 20:58

Venter spændt på dit førstehånds indtryk Spif
DkSlayer
Niveau 4
 
Indlæg: 506


Indlægaf spif2001 » 26. nov 2009 21:03

DkSlayer skrev:Venter spændt på dit førstehånds indtryk Spif

Jeg er lige ved at installere det, så jeg når nok en time eller to i dag.

Spændende... :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 27. nov 2009 07:30

Nåede ikke så meget - 1 times tid, men first impressions:

Udemærket grafik uden at være prangende. Dog anderledes så det ligner ikke andre rpg'er til boxen. En del hakken i cutscenes, men ikke noget nævneværdigt under gameplay - har dog ikke skulle kæmpe mod en masse monstre på én gang endnu.

Character creation er fin og hurtig overstået. man vælger køn, og sætter udseendet med nogen presets. Ansigt, hår og hårfarve, og tatovering / ar. Ikke så meget at vælge imellem, men det er fint. (jeg troede egentlig man skulle spille med en preset character).

View er 3rd person, og når man target'er et monster zoomer man lidt ind på protagonisten og ser ham/hende bagfra, så man har front mod det monster man sigter på. Kampe fungerer fint og man panikker ikke rundt, som man kan gøre i andre rpg'er.

Banters er traditionelt. NPC'er snakker, og man vælger selv imellem nogle svar / spørgsmål. Som en nyhed, har man som Dragon Slayer evnen til at ofre lidt XP og derved få adgang til at læse NPC'ens tanker. Det skulle åbne op for, at man kan klare quests på anderledes måder, og endda at nogle områder kun kan åbnes op, hvis man læser visse folks tanker.

Stemningen og historien virker god, stemmeskuespillet i orden og alt i alt tror jeg spillet bliver udemærket, men lad os nu se... :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Annxii » 27. nov 2009 09:29

hvad med sådan noget som loot og character-development? kan man gå på loot-hunt og selv bestemme hvilke skills man vil arbejde med?
Annxii
Niveau 6
 
Indlæg: 1541


Indlægaf spif2001 » 27. nov 2009 11:17

Annxii skrev:hvad med sådan noget som loot og character-development? kan man gå på loot-hunt og selv bestemme hvilke skills man vil arbejde med?

Nåede ikke så langt - nåede ikke at lvl up eller komme ud af startområdet.

Man vælger i starten af indledningen om man vil være Warrior, Wizard eller Ranger. Man kan selv mappe knapper på controlleren til de skills man vil bruge.

Spiller videre i aften, så i morgen formiddag skriver jeg nok lidt mere. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf austerellis » 27. nov 2009 12:51

Altid godt med et alternativ til Dragon Age, så jeg læser da lige med her! Rart nok at spillet er kommet på engelsk, selvom jeg også godt ville kunne tysk - eller spansk for den sags skyld. :)
austerellis
Niveau 4
 
Indlæg: 307


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster

cron