Xboxlife forum

Fable 3

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fable 3

Indlægaf beefjoe » 22. okt 2010 11:06

Hold da ferie... Jeg er ski da bagud så! Der er jo jul lige om hjørnet..!

Men alletiders, så vil jeg booke næste weekend :D
beefjoe
Niveau 4
 
Indlæg: 421


Re: Fable 3

Indlægaf Jainay » 25. okt 2010 08:04

Jeg glæder mig faktisk så meget til det her spil, at jeg har Pre-orderet fra 3 steder: Amazon.co.uk, GAME og GameStop, bare for at få hver deres Pre-order bonusser.

Det eneste jeg ikke får fat i er USA/Australia only bonussen, medmindre jeg kan få den købt eller noget.

Hold op jeg glæder mig <3
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Fable 3

Indlægaf Chaui » 26. okt 2010 15:44

Synes godt nok os Fable er faldent af på den, var vil med 1'eren, 2'eren blev sku for nemt, og 3'eren er magen til 2'eren, det kan man os godt se på det grafiske, hvor det er allerede er godt bagefter. havde det lige i maskinen igår, og det virker til bare at være en ny historie smidt ind i Fable 2.
Billede
Chaui
Niveau 6
 
Indlæg: 1800


Re: Fable 3

Indlægaf bager » 26. okt 2010 15:49

Jainay skrev:Jeg glæder mig faktisk så meget til det her spil, at jeg har Pre-orderet fra 3 steder: Amazon.co.uk, GAME og GameStop, bare for at få hver deres Pre-order bonusser.

Det eneste jeg ikke får fat i er USA/Australia only bonussen, medmindre jeg kan få den købt eller noget.

Hold op jeg glæder mig <3
Du har ALT for mange penge... :P kan du ikke forære mig det ene af eksemplarene, når du har indløst pre-order bonus koden? :D
Billede
bager
Niveau 4
 
Indlæg: 561


Re: Fable 3

Indlægaf Justin Anhtony » 26. okt 2010 16:46

Synes nu at Fable 3 er fedt indtil videre.. Man skal bare lige vænne sig til at der ikke er nogen "almindelig" menu i spillet
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Fable 3

Indlægaf Jainay » 26. okt 2010 17:34

bager skrev:
Jainay skrev:Jeg glæder mig faktisk så meget til det her spil, at jeg har Pre-orderet fra 3 steder: Amazon.co.uk, GAME og GameStop, bare for at få hver deres Pre-order bonusser.

Det eneste jeg ikke får fat i er USA/Australia only bonussen, medmindre jeg kan få den købt eller noget.

Hold op jeg glæder mig <3
Du har ALT for mange penge... :P kan du ikke forære mig det ene af eksemplarene, når du har indløst pre-order bonus koden? :D


Du kan få lov til at købe et eksemplar til BILLIGE penge.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Fable 3

Indlægaf SvAmP » 26. okt 2010 18:42

Jainay skrev:
bager skrev:
Jainay skrev:Jeg glæder mig faktisk så meget til det her spil, at jeg har Pre-orderet fra 3 steder: Amazon.co.uk, GAME og GameStop, bare for at få hver deres Pre-order bonusser.

Det eneste jeg ikke får fat i er USA/Australia only bonussen, medmindre jeg kan få den købt eller noget.

Hold op jeg glæder mig <3
Du har ALT for mange penge... :P kan du ikke forære mig det ene af eksemplarene, når du har indløst pre-order bonus koden? :D


Du kan få lov til at købe et eksemplar til BILLIGE penge.



til hvor meget ?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Fable 3

Indlægaf Buktu » 26. okt 2010 20:17

Chaui skrev:Synes godt nok os Fable er faldent af på den, var vil med 1'eren, 2'eren blev sku for nemt, og 3'eren er magen til 2'eren, det kan man os godt se på det grafiske, hvor det er allerede er godt bagefter. havde det lige i maskinen igår, og det virker til bare at være en ny historie smidt ind i Fable 2.



For nemt? Og 1'eren var måske mega udfordrende? :wink:
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Fable 3

Indlægaf Zentix » 26. okt 2010 20:39

Buktu skrev:
Chaui skrev:Synes godt nok os Fable er faldent af på den, var vil med 1'eren, 2'eren blev sku for nemt, og 3'eren er magen til 2'eren, det kan man os godt se på det grafiske, hvor det er allerede er godt bagefter. havde det lige i maskinen igår, og det virker til bare at være en ny historie smidt ind i Fable 2.



For nemt? Og 1'eren var måske mega udfordrende? :wink:

Mere end 2'eren, ja.
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Fable 3

Indlægaf Buktu » 26. okt 2010 21:09

1'eren fik da netop kritik for at man _aldrig_ døde i det.. :b Der var jo health dimser overalt.

Fable er jo ikke en serie man skal gå til for at blive udfordret, dertil har det sq altid været for casual.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Re: Fable 3

Indlægaf Morten Skou » 26. okt 2010 21:10

Jeg synes at det er lidt trist, at der ikke er online co-op i Fable 3. Det var ellers en af de ting jeg havde håbet på at de ville forbedre, for det suttede godt nok numse i 2'eren :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Fable 3

Indlægaf ramlas » 26. okt 2010 21:54

den anmeldelse - kommer den ikke lidt sent ifht. andre sites:)
Play with Life!
ramlas
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Re: Fable 3

Indlægaf Morten Skou » 26. okt 2010 21:56

ramlas skrev:den anmeldelse - kommer den ikke lidt sent ifht. andre sites:)


Microsoft har været så flinke først at sende os spillet så jeg fik det i dag :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Fable 3

Indlægaf Justin Anhtony » 26. okt 2010 21:59

Man kan da sagtens spille co-op i det online
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Fable 3

Indlægaf Morten Skou » 26. okt 2010 22:01

Justin Anhtony skrev:Man kan da sagtens spille co-op i det online


Really? Ikke ifølge bagsiden af coveret, der står det kun som offline?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron