Xboxlife forum

Fable 3

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fable 3

Indlægaf Jainay » 27. okt 2010 14:11

Nu har jeg brugt hele min skoledag på at læse om bugs, glitches og andre "GAMEBREAKING ERRORS" som Amerikanerne oplever, og jeg må sige at jeg er bange for at spille Fable 3 før de bliver fikset. Så selvom jeg glæder mig som et lille barn til juleaften, så er det stadig pisse ærgerligt at jeg først vil vente med at spille til de får patchet alt det bras.

Så kan jeg jo så fordrive tiden med Rock Band 3 imens, selvom jeg lige havde glædet mig til en weekend med Fable 3.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Fable 3

Indlægaf Zentix » 27. okt 2010 14:30

Hvilke glitches lige præcis?
Billede
Zentix
Niveau 6
 
Indlæg: 1450


Re: Fable 3

Indlægaf Blodbad » 27. okt 2010 14:34

SvAmP skrev:overvejer at bestille fable 3 men er det vigtigt man spiller fable 2 først ?

Det tror jeg ikke, men man misser nok en masse referencer til de tidligere spil som spillere af Fable 1 og 2 vil genkende. mange af de samme lokationer vil optræde og vil have udviklet sig ligesom det var tilfældet fra Fable 1 til 2.
Men tag da lige og spil de andre spil også, de er alle pengene værd og kan fås for en slik.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Re: Fable 3

Indlægaf Jainay » 27. okt 2010 16:48

BooZe skrev:Hvilke glitches lige præcis?


En masse freezes, en masse med at når folk er kommet ind i Sanctuariet kan de ikke komme ud igen, en masse ting der KRÆVER at man starter et nyt spil. Hvilket jeg ikke har lyst til gentagende gange. En hel del bugs ihvertfald.
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Fable 3

Indlægaf Kehaan » 27. okt 2010 17:13

Så er der kommet videoreview af spillet fra Gametrailers:
http://www.gametrailers.com/video/revie ... iii/706740
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Fable 3

Indlægaf Justin Anhtony » 27. okt 2010 17:43

Jainay skrev:
BooZe skrev:Hvilke glitches lige præcis?


En masse freezes, en masse med at når folk er kommet ind i Sanctuariet kan de ikke komme ud igen, en masse ting der KRÆVER at man starter et nyt spil. Hvilket jeg ikke har lyst til gentagende gange. En hel del bugs ihvertfald.


Jeg har så ikke oplevet en eneste fejl i al den tid jeg har spillet det indtil videre, så det er altså ikke rigtigt.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Re: Fable 3

Indlægaf arnel925 » 27. okt 2010 17:49

Jainay skrev:
BooZe skrev:Hvilke glitches lige præcis?


En masse freezes, en masse med at når folk er kommet ind i Sanctuariet kan de ikke komme ud igen, en masse ting der KRÆVER at man starter et nyt spil. Hvilket jeg ikke har lyst til gentagende gange. En hel del bugs ihvertfald.

Har jeg sku ikke oplevet. Der er lidt slowdowns, men det er meget lidt ikke noget der ødelægger den gode spiloplevelse. Men det er en fed historie spillet har og et helt klart must have spil IMO. Mange vigtige valg man skal traffe i starten synes jeg.
Senest rettet af arnel925 27. okt 2010 18:27, rettet i alt 1 gang.
arnel925
Niveau 5
 
Indlæg: 1153


Re: Fable 3

Indlægaf Jainay » 27. okt 2010 18:12

Well, så må man jo sige i har været heldige, eller måske har amerikanerne bare fået lortediskene! :D

Så tror jeg bare jeg sætter mit spil i fredag, og krydser fingre for der intet sker!
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Fable 3

Indlægaf Kehaan » 28. okt 2010 10:02

Så kom der et styk Fable 3 Collectors Edition ind af døren :D Er MEGET overrasket over kvaliteten af æsken. Det føles nærmest som lædder.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Fable 3

Indlægaf Kehaan » 28. okt 2010 13:01

Der er allerede opdatering til spillet :) Den opdaterede lige da jeg satte disken ind.
Kehaan
Niveau 5
 
Indlæg: 1182
By: Skælskør


Re: Fable 3

Indlægaf Jainay » 28. okt 2010 14:20

Kehaan skrev:Så kom der et styk Fable 3 Collectors Edition ind af døren :D Er MEGET overrasket over kvaliteten af æsken. Det føles nærmest som lædder.



Lucky mofo! Og så skal jeg vente HELT til i morgen, aaarrrrggghhh!!
Jainay
Niveau 0
 
Indlæg: 44


Re: Fable 3

Indlægaf Falkin1337 » 28. okt 2010 14:31

Jeg har også fået Collectors Edition ind med posten i dag :)
Falkin1337
Niveau 2
 
Indlæg: 112


Re: Fable 3

Indlægaf M60 » 28. okt 2010 17:51

Har spillet det et par timer, og må sige at jeg er glædeligt overrasket. Indtil videre har historien og karakterene meget mere interessante end i 2'eren. Der er sjove sidequests, og generelt virker verdenen mere levende. Combat osv. har ikke ændret sig særlig meget udover at man ikke længere har en healthbar.
Lige nu er mit eneste problem med spillet slowdowns, især når man får en høj multiplier i et job og det begynder at gå hurtigt, kan man mærke at frameraten er elendig. Tit taber man sin multiplier fordi frameraten samt responsen er elendig, og ikke fordi man ikke er hurtig nok.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Re: Fable 3

Indlægaf boblerne32 » 30. okt 2010 09:29

Hey.

Nogen der ved, hvorfor jeg lige pludselig ikke kan spille Lute eller bage Pies længere (i Brightwall)?
boblerne32
Niveau 5
 
Indlæg: 963


Re: Fable 3

Indlægaf Akando » 30. okt 2010 10:05

tror bare det er en progression i historien, de skulle nu gerne være available i andre byer såsom Bowerstone
Akando
Niveau 0
 
Indlæg: 19


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster

cron