Xboxlife forum

Fable II eller Fallout 3?

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Neverlie » 21. sep 2008 18:27

Lige en ekstra påmindelse...

Tjek Prepareforthefuture.com så ved i hvilket spil i skal vælge...
Neverlie
Niveau 3
 
Indlæg: 254


Indlægaf WikzoDK » 21. sep 2008 18:50

spif2001 skrev:PS. Er du sikker på, at du ikke skal have fat i Dead Space? En shooter med en god historie og et godt gys, må da lige være noget for dig. Især hvis du er glad for BioShock.

Kender ikke så meget til det, og de forskellige trailere sig mig ikke det helt store.

Jeg ser mere frem til følgende spil (must-buy titler for mig):
- Call of Duty: World at War
- Mirror's Edge
- Prince of Persia
- Banjo-Kazooie: Nuts & Bults

:)
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf The Riddick » 21. sep 2008 19:08

fallout 3 er betilt, men skal sikkert osse have kigget på fable 2 før eller siden
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Psymatiq » 21. sep 2008 19:41

fallout 3

fable 2 låner jeg bare fra en ven.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf Lord Khazmir » 21. sep 2008 20:05

Har først lige set tråden, men for mig et virkeligt dilemma. Jeg nærmest købte 360´eren på grund af Oblivion (arh okay :-)). Det spil kostede hundredevis af timer, så Bethesda er virkelig mine helte. Af den årsag virker Fallout 3 som det oplagte valg. Til gengæld tiltager Fable universet mig og virker som et virkelig stærkt spil.
Jeg tror det bliver Fable....
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Indlægaf Krisgebis » 21. sep 2008 20:53

Jeg skal personligt have begge spil (næste) uanset hvad anmeldelserne siger til dem, MEN anmeldelserne vil dog afgøre hvor meget jeg vil betale for de to spil og derfor også hvilket jeg får først.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf BenjaminK » 21. sep 2008 21:11

Skal også have dem begge .. men køber fallout først, så må fable vente .. :P
[b]1000/1000:[/b] Godfather 2, Lost Via Domus
[b]200/200:[/b] Worms, Golf: Tee It Up!, UNO, Dash of Destruction, DR2: Case Zero
BenjaminK
Niveau 5
 
Indlæg: 912
By: Esbjerg


Indlægaf Nerotana » 21. sep 2008 21:28

Ret svært valg, men jeg tror at jeg er mere til Fable. Jeg syntes 1'eren var ret fedt, det manglede bare en del som 2'eren kan rette på (:
Men Fallout bliver vel nok købt på et tidspunkt :)
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Indlægaf raabhimself » 21. sep 2008 23:40

Fallout 2 og 3 har tæt på intet med hinanden at gøre. 2'eren er et isometrisk turbaseret RPG. 3'eren er et 3rd person/1st person action spil med lidt RPG elementer.


Er det i et ødemarksland efter en nuclear mishap? Ja

Stikker man af fra en vault i F2 og gør man det sjovt nok også i 3'eren? Ja

Stadig et 50'erne feel over stemningen? Ja

Og hedder det sjovt nok Fallout 3. så det er sq nok ikke nummer 1? hmmm...

Så hvis man ser bort fra det åbenlyse at måden det udføres på nu er fps, så må i da give mig ret i at selve plottet er noget alla det samme?
Billede
raabhimself
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Indlægaf staint dk » 22. sep 2008 00:08

Both me boys... both..
staint dk
Niveau 4
 
Indlæg: 651


Indlægaf Vinterbird » 22. sep 2008 05:31

raabhimself skrev:
Fallout 2 og 3 har tæt på intet med hinanden at gøre. 2'eren er et isometrisk turbaseret RPG. 3'eren er et 3rd person/1st person action spil med lidt RPG elementer.


Er det i et ødemarksland efter en nuclear mishap? Ja

Stikker man af fra en vault i F2 og gør man det sjovt nok også i 3'eren? Ja

Stadig et 50'erne feel over stemningen? Ja

Og hedder det sjovt nok Fallout 3. så det er sq nok ikke nummer 1? hmmm...

Så hvis man ser bort fra det åbenlyse at måden det udføres på nu er fps, så må i da give mig ret i at selve plottet er noget alla det samme?


Plotmæssigt er det da ikke ens? Ja, selvfølgelig er det visuelt og tematisk ens, ellers ville det jo ikke hedde Fallout. Men det har intet, hverken historie eller gameplaymæssigt, at gøre med de to foregående titler.

Det kunne lige så godt have heddet Fallout: Brotherhood of Steel 2 eller whatnot, det har intet tilfælles med de to foregående titler (jeg har selv spurgt udviklerne da jeg så spillet), så det er på ingen måde påkrævet af spilleren at man har spillet de to foregående spil.

Anekdote: Det var faktisk et kæmpe problem for Bethesda at få lov til at kalde det Fallout 3, fordi marketingsafdelingen var super bange for at almindelige gamere ikke ville købe det fordi de tænkte "Nå ja, jeg har ikke spillet de to første, så jeg vil sikkert ikke forstå det tredje selvom det ser fedt ud". Så det har været på et hængende hår at Bethesda fik lov til at kalde det den officielle 3'er i serien.


Personligt så hopper jeg ombord på Fallout vognen når det kommer, og venter med Fable. Ud fra det jeg har set og spillet af Fable 2 så rammer det virkelig ikke hvor det skal hos mig, og der er intet i det spil der for alvor tiltrækker mig i det. Det hele virker lidt kluntet og halvhjertet ud fra hvad jeg har spillet.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf skitzofraen » 22. sep 2008 07:40

Jeg køber begge to, men hvis jeg kun havde penge til et af dem, så ville det nok blive fallout3.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Kababs » 22. sep 2008 09:06

Hvordan kan man være i tvivl om dette ? :\
Kababs
Niveau 3
 
Indlæg: 256


Indlægaf Mailo » 22. sep 2008 11:22

Hvis jeg kun måtte vælge et af spillene så ville det være Fallout 3 men køber dem begge :D
I'm an ALIEN... From SPace!

Klan: Donkey Kongs (DK)
Mailo
Niveau 4
 
Indlæg: 685


Indlægaf Enyeez » 22. sep 2008 11:26

fable 2, barnlig, nuttet humor (Bøvse og prutte emotes....)

Fallout 3, grov, syg humor (Plante bomber på folk...)

det er synd du skal vælge, jeg tager dem begge, men hvis jeg kun skulle have et..


Fallout
十三 "This is the internet, where men are men, women are men, and little girls are FBI agents."
Enyeez
Niveau 4
 
Indlæg: 775


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster

cron