Xboxlife forum

Too Human...hvad så ??

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf HellRider2000 » 9. sep 2008 14:41

Lyder fint

Skal vist prøves i aften.
Hrmpf...
HellRider2000
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf spif2001 » 16. sep 2008 19:21

Så fik jeg endelig bakset mig igennem campaign med en berserker som nåede level 29.

Helt klart den sidste bane der var fedest, men det holdt eddermame hårdt. Det er lang tid siden jeg sidst har haft lyst til at kyle med controlleren, men da jeg døde for 117 gang (ja jeg har achievement for 100 deaths) og skulle se den lorte valkyrie lave elevator tricket igen, da var det sgu tæt på. :evil:

Jeg ved ikke, om jeg er en spasser til det spil, om berserkeren er speciel svær at spille (han skyder jo som en blind), om spillet er vildt svært eller om styringen bare er for ringe. Det er bare alt for mange gange man skal se den lorte dødssekvens. Få nu fyret en patch ud, så man kan springe den over for hunden da.... :evil: :evil: :evil:
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Maltéz » 16. sep 2008 19:44

spif2001 skrev:Så fik jeg endelig bakset mig igennem campaign med en berserker som nåede level 29.

Helt klart den sidste bane der var fedest, men det holdt eddermame hårdt. Det er lang tid siden jeg sidst har haft lyst til at kyle med controlleren, men da jeg døde for 117 gang (ja jeg har achievement for 100 deaths) og skulle se den lorte valkyrie lave elevator tricket igen, da var det sgu tæt på. :evil:

Jeg ved ikke, om jeg er en spasser til det spil, om berserkeren er speciel svær at spille (han skyder jo som en blind), om spillet er vildt svært eller om styringen bare er for ringe. Det er bare alt for mange gange man skal se den lorte dødssekvens. Få nu fyret en patch ud, så man kan springe den over for hunden da.... :evil: :evil: :evil:


Jeg kan kun være enig. Jeg døde også latterligt mange gange med min Champion, fik 100 x death achievent i Helheim under min 2. gennemspilning. Der gik meget lang tid inden jeg fandt ud af at man kunne reparere sit armour :? . Desuden døde jeg HVER ENESTE gang jeg mødte en af de tough'e edderkopper, hvis mit combo-meter var under 1. Balancen er helt off i det spil. Targeting systemet er mangelfuldt, og det kan kun lade sig gøre at undgå Trolls' "slag med hammeren" ved at bruge en Cannon. Man kan ikke hoppe for at undgå skade, og selv hvis du står langt uden for dens visuelle skadesfelt tager du skade. Håbløst. Det mest irriterende af alting er imidlertid at blive ramt af nogle af Poison fjenderne. Er du langt nede i energi, så dør du. Done. En patch med et regeneration system eller mere fleksibelt health system af en art, og mulighed for at skippe Valkyrie scenen, ville gøre spillet 50% bedre.
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf spif2001 » 16. sep 2008 20:56

Weird - nu prøvede jeg lige med en champion og spillede første level igennem uden at dø. Selv GRNDL-1 fik høvl.

Kan være jeg bare ikke kunne finde ud af berserkeren... :-k
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Butcher » 21. sep 2008 13:30

Super sejt spil, men aaaaaaaaaalt for kort :? er der lagt op til en 2`er, eller er det bare en total babbe tarm slutning, hvor producenterne løb tør for penge :x Det er første gang jeg prøvede at hænge på, i sådan et spil med opgraderinger, charms og jeg skal komme efter dig, og holdt faktisk rimelig godt - men lige da det begyndte at blive sjovt :shock: så kom ending credits :shock: :shock: :x :x :x :x :x Kan kun sige at der IKKE bliver nogen second playtrough herfra :x




(Undskyld jeg lige fik afløb for lidt galle :oops: )
Billede
Butcher
Niveau 7
 
Indlæg: 4999


Indlægaf shadealpha » 2. okt 2008 09:14

Ja der kommer en fortsættelse, eller rettere 2.
Det er meningen det skal være en trilogi
shadealpha
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Indlægaf christianmp » 2. okt 2008 10:17

@ spif2001: Berzerker class er utrolig svær at spille. Især mod World Serpent Bossen, da man ikke kan target'e enkelte dele med melee angreb.
Spillet bliver lynhurtigt lettere så snart man har en af de andre classes. Defenderen er easy mode, da man har sindsygt høj Armor Class og 1250 (startoff hit point)
Berzerkeren har vidst kun 800 HP og commando er endnu værre 750HP.

Jeg har indtil videre kun én lvl 50 char, + andre mid-low-level. Min lvl50 commando flår stort set alt i smadder. Få problemer med ballistic immune fjender som dog kan tages ud med fierce attacks.
Rate of fire er usandynlig høj, det er nærmest en stråle af slugs der vælter ud, når de samtidig richocherer og penetrater fjenderne er der damage fest. Med battle-cry aktiveret giver hver kugle ca. 1700 damage til de der spiders.


@Maltez: Med trolde, brug B-knappen når de slår, eller hop over den der "blast-wave" de laver. Så er de sådan set lette nok. Sigt efter hammer-armen (RT+op+højre), og rul hver gang de slår. Når armen er væk skydes resten i smadder, eller hop og flyv hen med et melee og lav en finisher på troldens chest-plate, så ryger den og du kan mounte den.

Spiderne er også lette. brug ballistics og skift til melee når de kommer tæt på, husk at rulle hver gang den løfter forbenene, så er du home-safe dér.
Poison er en nedern ting. Men igen ved at rulle, kan du minimere skaden, da rul = momentær invincibility.

Og husk, at hvis jeres forskellige dele blinker/fader rødt, så er det gået i smadder og skal fikses i shoppene i Aesir.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf spif2001 » 2. okt 2008 10:51

Jeg startede også med en Defender, men synes han var kedelig at spille, og så tog jeg Berserkeren, da han virkede lidt sjovere end de andre. Han er også fed at spille, så længe man bare basker alm. monstre.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf HellRider2000 » 2. okt 2008 15:47

Jeg syntes det er super irriterende at man ikke kommer helt tilbage til der hvor man var før man teleporterede til Aisir. !!

Har også lige gennemført med en lvl 28 defender. Er mærkeligt nok i gang med 2. gennemspildning.
Hrmpf...
HellRider2000
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf RazorOne DK » 2. okt 2008 17:08

Ja Jeg er enig i at styringen straffer en, en gang imellem og at man skal virkelig tænke taktisk for at overleve på lav health.

Men damn hvor blir det spil bedre og bedre, jo højere level man kommer op i (Lidt ligesom i MMO's) :D

Og det fedeste er at du kan gennemspille banerne efter man har gennemført, med "random encounters". Man kan selvfølgelig også spille igennem "Story mode" igen, hvis man vil.

Jeg har endnu ikke prøvet Co-op, men kan ikke tro andet end at det vil være ret underholdende.

Men bruger ret langtid på at "customize" sit gear inde i equipment og hvis man vil opgrader "Charms" skal man ret så ofte skifte mellem dem.
Når det er sagt, er det jo trods alt valgfrit, hvor langtid man vil bruge på sit udstyr :)

Jeg havde det på samme måde med "Valkyrie" scenen i starten, men hvis men opvejer det med f.eks. en loading screen, så forbliver man på en måde, stadig "in the action" ;)

Det tager ikke langtid at lære styringen, men langtid at mestre, så man bruger sine skills på de taktiske rigtige tidspunkter og derved undgår defeat.

Men når man så kan... Bliver det kun meget bedre!
Billede
RazorOne DK
Niveau 4
 
Indlæg: 799


Indlægaf HellRider2000 » 2. okt 2008 20:46

Jeg bruger faktisk Valkyrie scenerne til lige at strække ben og snuppe en snack :) Så noget kan de da bruges til he he

Jeg har stadig ikke fattet noget som helst af de charms. Lige som at jeg først fandt ud af i lvl 22 at man kunne bruge sine skill points på en helt ny side med forbedringer af én selv. Jep man lærer lidt hele tiden.
Hrmpf...
HellRider2000
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf christianmp » 2. okt 2008 21:14

Charms:
De findes i 3 lvl's/tiers.
For at udføre questen skal den sættes op i et af de 2 aktive slots

Grå charms = lvl1 , fyldes med runer og questen udføres => completed

Lilla charms = lvl2, fyldes med komplette lvl1 charms og questen udføres => completed.

Røde charms = lvl3, fyldes med komplette lvl2 charms og questen udføres => completed.

De røde lvl3 charms giver bl.a. +1 til alle skills, og så er proc raten højere end lvl1 og 2 charms.
Weapon/armor som der står angiver om charmen proc'er ved at DU angriber = weapon eller bliver ramt = armor.
Man kan få charms der er både weapon og armor i én.

Det kræver rimelig mange komplette lvl1 charms for at få en komplet lvl3 charm. Men det er det værd.

Eks: strange attractor field, armor, +1 all skills. Når du bliver ramt af en fjende er er chance for at lave et sort hul som suger dine fjender op og dræber dem.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf Corso » 8. okt 2008 12:52

Jeg ved ikke om jeg bare er uheldig, men har ikke fundet nogen lvl 3 charm endnu. Har en lvl 50 champion og kan ikke forstå at jeg ikke har fundet en indtil videre...

Jeg er igang med min anden char. (berserker/human align.) og synes at han er noget lettere end champion. Jeg dør sjældent og er halvvejs igennem helheim. Efterhånden som man spiller mere og mere og vænner sig til styringen og fjender mv. bliver spillet noget lettere. Og angående trolls og edderkoppen skal man bare rulle hver gang de slår i jorden. Kæmper man kun mod én af sådanne monstre af gangen er de mega nemme at nakke.
Corso
Niveau 1
 
Indlæg: 55


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron