Xboxlife forum

Age of Conan

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Age of Conan

Indlægaf Mike.B » 24. maj 2008 18:20

ville bare høre om der er nogle der skal have dette spil nu, til PC eller om I venter til Xbox 360 udgaven.. og jo det er bekræftet at de vil lave en konsol udgave af spillet men ved bare ikke helt hvornår det vil udkomme.
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf Bonde2 » 24. maj 2008 18:22

altså jeg sad lige og overvejede at købe det til pc, men jeg kom lidt fra det igen .. Jeg regner med at vente til at det kommer til 360, men hvis mine WoW venner køber det, så køber jeg det jo naturligvis også . :)
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Indlægaf Mike.B » 24. maj 2008 18:27

selv er jeg lidt i tvivl da jeg osse spiller WoW, men det ser nu godt ud og selve kamp systemet skulle være helt uovertruffent og nyskabene
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf Lambaek » 24. maj 2008 18:29

Wow < AoC

'Nuff said
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson.
Lambaek
Niveau 4
 
Indlæg: 619


Indlægaf Mike.B » 24. maj 2008 18:31

hehe.. jeg ved det men jeg vil nu gerne prøve AoC men jeg giver nu ikke min WoW account fra mig.. har jo langt om længe fået mig en Spectral tiger mount ;)
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf morten p » 24. maj 2008 18:32

i skal da vente til Wrath of the Lich king.
Regner med at prøve en 10 dages trial, hvis det bliver muligt.
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Mike.B » 24. maj 2008 18:34

jeg er nok dømt inde i Too Human til den tid, da det er sat til Aug 19(mener jeg vist nok det var) men have WotLK skal jeg have på et tidspunkt
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Indlægaf Khaine775 » 24. maj 2008 18:35

Lambaek skrev:Wow < AoC

'Nuff said


=D>
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Lambaek » 24. maj 2008 18:44

morten p skrev:i skal da vente til Wrath of the Lich king.
Regner med at prøve en 10 dages trial, hvis det bliver muligt.


Du kan godt få en af mine "buddy keys" som vist nok giver 7 dages spilletid.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson.
Lambaek
Niveau 4
 
Indlæg: 619


Indlægaf Dirty Harry » 24. maj 2008 18:49

Jeg sidder og spiller det lige pt. Er en level 38 Dark Templar og må sige at dette MMO er meget federe end WoW, med at der er så meget playercrafted contain i det.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf morten p » 24. maj 2008 19:16

Lambaek skrev:
morten p skrev:i skal da vente til Wrath of the Lich king.
Regner med at prøve en 10 dages trial, hvis det bliver muligt.


Du kan godt få en af mine "buddy keys" som vist nok giver 7 dages spilletid.


du har ikke en ven at gi' dem til? ellers vil jeg da gerne tage imod den.
hvordan fungere det? skal jeg downloade spillet?
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Indlægaf Topper DK » 24. maj 2008 19:40

Jeg venter til det kommer til xbox, da min PC slet ikke er hurtig nok til det.. Men mener at have læst at der ville gå et år fra PC udgavens release til xboxens? :?
Topper DK
Niveau 2
 
Indlæg: 188


Indlægaf Crueltylizer » 24. maj 2008 20:05

Undskyld jeg lige hijacker den er tråd, men de er vel ingen der skulle have en buddy key så man kan afprøve spillet? :D
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Lambaek » 24. maj 2008 20:17

Man får jo 5 med, til collectors edition (som jeg modtager på mandag), så jeg har ihvertfald en til dig Cruel og dig Morten P, i skal downloade spillet, men da "buddy program" ikke er oppe endnu, ved jeg ikke om det er en speciel klient som skal hentes...
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson.
Lambaek
Niveau 4
 
Indlæg: 619


Indlægaf morten p » 24. maj 2008 20:20

Lambaek skrev:Man får jo 5 med, til collectors edition (som jeg modtager på mandag), så jeg har ihvertfald en til dig Cruel og dig Morten P, i skal downloade spillet, men da "buddy program" ikke er oppe endnu, ved jeg ikke om det er en speciel klient som skal hentes...


okay, lyder fedt ;)
morten p
Niveau 5
 
Indlæg: 1286


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron