Xboxlife forum

Marvel Ultimate Alliance 2

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Da Senzai » 26. sep 2009 05:39

Det er måske lidt tidligt, men hvordan ser det ud med sværhedsgraden? Jeg synes at Marvel Ultimate Alliance var lidt for nemt i forhold til X-Men Legends spillene, hvilket var en skam.

Kunne især godt lide, at man i Morlock Missionerne virkeligt skulle holde tungen lige i munden og virkeligt udnytte de forskellige helte. I MUA kunne man bare tæve igennem det hele.

Hvordan ser det ud i 2´ren? Er Sværhedsgraden beefet lidt op? :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf aza » 26. sep 2009 09:00

Da Senzai skrev:Hvordan ser det ud i 2´ren? Er Sværhedsgraden beefet lidt op? :D


Deler samme synspunkt vedr. 1'erne. Spiller selv på Heroic, og oplevere da at nogle fra teamet må en tur i asfalten og har da også en enkel gang måtte se mig slået. Kommer self også meget an på hvem du har i teamet.
Af sværhedsgrader er der: Casual - Heroic - Super Heroic - Legendary. Så tror der bliver noget at gå til denne gang :)
Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack just left town. -Bruce Campbell
aza
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf CVMogensen » 26. sep 2009 09:10

En kammerat og jeg løb spillet igennem på Super Heroic igår; det giver en rigtig fin fordeling imellem goon-smashing og heftige boss-kampe.
Det skal ihvertfald ikke være nemmere end det er på Super Heroic.
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


Indlægaf aza » 26. sep 2009 10:25

Tror også det bliver lidt nemmere når man er flere til at dele tæsk ud end ens lidt inkompetentet computer-styret medspillere :)
Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack just left town. -Bruce Campbell
aza
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Da Senzai » 26. sep 2009 20:59

Aigh, så tager jeg den bare på Super Heroic med Mr. Tony Stark, og så fyrer jeg op for noget Coop på Legendary med Cap A, Næste Søndag, når jeg får en Homie på Besøg :0)

Jeg glæder mig så meget! Har spillet liggende i Folie på Bordet, men jeg tør ikke sætte det i, da jeg skal op klokken 05.00 og på arbejde imorgen :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf aza » 27. sep 2009 09:43

Ellers er jeg klar på noget coop, hvis det er :p
Well hello Mister Fancypants. Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things, right now: Jack and shit... and Jack just left town. -Bruce Campbell
aza
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron