Xboxlife forum

Lost Odyssey

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: tewt

Indlægaf christianmp » 9. jul 2009 13:27

adionditsak skrev:jeg er næsten lige gået igang, men droppet det lidt.. begynder selfølgelig igen og regner med at have det gennemført inden sommerferien er ovre.. Det hele virker bare ikke særlig interessant .. :( Hovedpersonen er kedelig, langt tyndt hår og syntes at stemningen i spillet er røvsyg indtil videre.. hmm.. jeg vil give selføgelig give det en chance til og det bliver sikkert rigtig fedt hen ad vejen :D

Vent til du kommer ordentligt igang. Især Kaim's drømme er super fede at læse.
Men rigtig nok så er spillet lidt tungt i det, er også gået død i det, og føler ikke rigtigt for at gå igang igen.
christianmp
Niveau 7
 
Indlæg: 2347


Indlægaf adionditsak » 30. jul 2009 01:50

Jeg er begyndt igen nu og næsten færdig med disc 1 ! ^^ syntes det er rigtig godt og historien har taget godt fat i mig..

adion
Billede
Billede
adionditsak
Niveau 2
 
Indlæg: 179


Indlægaf Lynggaard » 4. aug 2009 22:41

jo længere man kommer jo bedre bliver det. Og musikken er fabelagtig intet mindre. Men ja historien er tung og til dels meget tragisk...derfor elsker jeg det hehe
Lynggaard
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Sephiroth » 10. aug 2009 21:20

Jeg er mega irriteret over jeg ikke kan komme videre på disk 3. Er nået til der hvor de 4 store dyr går mod byen, og jeg kan bare ikke nå at slå dem ihjem før de når frem. Ved jeg skal prøve noget med at få dem til sove og så escape fra kampen og angribe en ny. Men når ikke alle mine charekter har den ability, så kommer jeg ikke videre!!! :(
Billede
Sephiroth
Niveau 7
 
Indlæg: 2272


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron