Xboxlife forum

Lost Odyssey

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf dmlyng » 4. mar 2008 16:58

Bha er på disc 4 men min disc 4 har det ikke så godt så spillet crasher der, historien er dog lidt anderledes end vi er vant til.
[url=http://www.xboxlife.dk/gamerpoints]
Billede[/url]
dmlyng
Niveau 2
 
Indlæg: 128
By: Frederikshavn


Indlægaf Gamemakerman » 4. mar 2008 17:14

CaptainKicker skrev:Hmm skal man sætte CD1 i hvergang inden man skal spille f.eks CD 2 eller 3?


- og GameMaker, du er jo sindsyg til det spil ;)


Du propper bare den disc i du gerne vil spille og så spiller du derfra, ikke noget med at disc 1 skal i først.

Og ja, jeg er lettere sindsyg. Modsat Blue Dragon så kan man godt få alle 1000 point i spillet. uden at man skal spille det igennem flere gange. Har pt 810 point og de er relativt lette at få, men det kræver en del tålmodighed.

Alene 1000 years of Dreams er værd at købe spillet for, fantastisk samling af velskrevne historier.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf propagandapanda » 4. mar 2008 17:18

Tjek lige dette review...tjek scoren, og læs så indledningen.

http://www.coolshop.dk/catalog/product_ ... ws_id=2912

Indledningen grænser sig jo til det geniale!!
propagandapanda
Niveau 6
 
Indlæg: 1561


Indlægaf Haugboelle » 4. mar 2008 17:46

propagandapanda skrev:Tjek lige dette review...tjek scoren, og læs så indledningen.

http://www.coolshop.dk/catalog/product_ ... ws_id=2912

Indledningen grænser sig jo til det geniale!!


haha hvor dumt
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Nikir » 6. mar 2008 17:29

Jeg har nu ca. spillet i 13 timer og jeg er dybt imponeret, historien, mellem sekvenserne, grafikken, lyden, samt Kaim´s minder. Det hele er top efter min mening. Dog skulle jeg lige vende mig til tur baseret kampsystem, har aldrig spillet FF. Samt det at spillet er meget langsomt, der bruges god tid på detaljerne samt mellem sekvenserne. Det er efter min mening fedt med et spil der giver sig tid og ikke bare stormer afsted.. Så er det hurtig aktion man er til skal man nok ikke væge Lost Odyssey.

Skal jeg strø lidt malurt i bægeret må det være at jeg ikke kan finde en quest oversigt, til at holde styr på side missionerne...
Nikir
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf Haugboelle » 14. apr 2008 16:58

Nikir skrev:Jeg har nu ca. spillet i 13 timer og jeg er dybt imponeret, historien, mellem sekvenserne, grafikken, lyden, samt Kaim´s minder. Det hele er top efter min mening. Dog skulle jeg lige vende mig til tur baseret kampsystem, har aldrig spillet FF. Samt det at spillet er meget langsomt, der bruges god tid på detaljerne samt mellem sekvenserne. Det er efter min mening fedt med et spil der giver sig tid og ikke bare stormer afsted.. Så er det hurtig aktion man er til skal man nok ikke væge Lost Odyssey.

Skal jeg strø lidt malurt i bægeret må det være at jeg ikke kan finde en quest oversigt, til at holde styr på side missionerne...


Er der det, eller ?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf The Thing » 14. apr 2008 18:05

Hvordan foregår kampene? Er det lidt ala de gamle FF spil?

Jeg kørte død i det hedenske FF12 med dens idiotiske kampsystem :P
Xbox 360 Pro (Falcon)
The Thing
Niveau 1
 
Indlæg: 97


Indlægaf Beatwolf » 14. apr 2008 18:14

ja kampene er klassisk JRPG stil.. bedst som man er på vej over og skal løse noget popper der et slagsmål op ud af ingenting..og det er tur-baseret, ja.
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Haugboelle » 15. apr 2008 20:20

Får det imorgen, glæder mig sku til at prøve det :) (selvom min box godtnok er på vej retur fra rep)
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Ilhja » 22. apr 2008 18:18

lyder som om det er et spil jeg skal have mig
Ilhja
Niveau 1
 
Indlæg: 53


Indlægaf Haugboelle » 22. apr 2008 18:24

Ilhja skrev:lyder som om det er et spil jeg skal have mig


Ham her sælger det for 300pp

http://www.xboxlife.dk/profil/376
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Indlægaf Vinterbird » 22. apr 2008 18:32

Må indrømme at jeg var meget skeptisk de første fire timer. Men for fanden det er blevet godt. Det er meget lang tid siden et RPG har kunne få min interesse så meget.

Glæder mig helt til at prøve Blue Dragon.
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf Lomilias » 22. apr 2008 18:45

Er nået et godt stykke ind i Disk 2, og jeg har ædt det hele råt. Simpelthen et helt fantastisk spil. Det er japansk RPG når det er bedst. Og de små noveller man opdager igennem spillet, er utroligt flot skrevet, håber de bliver udgivet i bogform =)

Hvis man er det mindste til RPG og en god historie, så anskaf Lost Odyssey!!
Lomilias
 
Indlæg: 506


Indlægaf Dirty Harry » 22. apr 2008 21:30

Fik spillet mig til slutningen af CD3, lige inden at min 360er døde og siden da har en af mine venner haft det udlånt...

Så skal nok få det hjem snart igen..
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433


Indlægaf Jibla » 18. aug 2008 17:56

Gut skrev noget random og startede en ny side, derfor er denne tekst irrelevant og jeg henviser til mit spørgsmål på side 3.

KYS
Senest rettet af Jibla 18. aug 2008 17:59, rettet i alt 1 gang.
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron