Xboxlife forum

KOTOR

Diskuter RPG og MMORPG's her.

KOTOR

Indlægaf Buktu » 2. feb 2004 21:57

Hey.. jeg er lige gået igng med KOTOR igen da jeg ville lige ville prøve alle de amnge side quests... Dog har jeg to spørgsmål... Hvilken planet finder man Missions bror? Eller er det ikke nogen speciel planet men det gælder bare om at gå rundt med Mission længe nok? Men husk.. Jeg vil KUN vide navnet på planeten eller hvad jeg skal gøre for at finde ham.. Ikke nogen specifikke steder... KUN Navnet på planeten! Resten vil jeg selv finde ud af!
Og så en anden ting.. De sagde der ville komme Downloadable Content? Hvor bliver det af?!
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Buktu » 4. feb 2004 19:49

Ingen der ved noget om det?
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf sir_nilo » 4. feb 2004 20:02

Jeg kan huske man møder broderens kæreste, men jeg kan ikke huske hvor. Men jeg kan ikke rigtig huske om jeg mødte ham..
它是好一起演奏

Spiller fortiden: NFS:mw
sir_nilo
Niveau 2
 
Indlæg: 145


Indlægaf Rebelheart » 6. feb 2004 01:56

Problemer med hukommelsen sir_nilo? :lol:
Rebelheart
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Indlægaf DRHooKDK » 6. feb 2004 12:34

rebelhart måske du istedenfor selv prøve at svare på spørgsmålet!! Og nej kan sku heller ikke huske det... det er ved at være lang tid siden jeg har spillet det!
Billede
DRHooKDK
Niveau 4
 
Indlæg: 448


Indlægaf Cool dk » 6. feb 2004 13:50

DRHooKDK skrev:rebelhart måske du istedenfor selv prøve at svare på spørgsmålet!!
Evt. slap lidt af?
Cool dk
Niveau 1
 
Indlæg: 78


Indlægaf TuxPower » 6. feb 2004 14:19

Du finder ham på Tatooine.
Life can only be understood in reverse, but must be lived forward.
Billede
TuxPower
Niveau 4
 
Indlæg: 744


Indlægaf Sprutnik » 18. feb 2004 11:57

Du kan følge udviklingen mht downloadable content på swforums.bioware.com
Sprutnik
 


Indlægaf L1 Solid » 18. feb 2004 20:49

Buktu brug "ret" funktionen til at lave dine indlæg læselige for andre :)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Buktu » 18. feb 2004 21:05

Har du noget imod mig?

Og så har jeg sandelig ikke tænkt mig at bruge tid på at rette to ubetydelige stavefejl, som på ingen måde ville genere ordentlige læsere.. Det ser i hvert fald ud til at det er godt nok for alle andre.

Btw... Tak TuxPower
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf L1 Solid » 19. feb 2004 15:20

Nej, har intet imod dig, dog syndes jeg at det godt kan være lidt irriterende at læse noget med stavefejl. Og jeg håber da at du har tid nok til at rette 2 stavefejl, da det jo ikke tager mere end 5 minutter.
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Buktu » 19. feb 2004 15:22

Så må du se at vende dig til, for hvis jeg laver to ligegyldige fejl er jeg ikke til sinds at bruge tid på at rette dem. Hvis jeg laver længere indlæg kører jeg dem som oftes igennem Word Stavekontrol.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Anastacio » 19. feb 2004 15:43

Tilbage til emnet!
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf ant0z » 13. mar 2004 08:26

Buktu, ved ikke om du nu allerede har mødt ham, men jeg mødte ham også påå Tattoine, dog kun 5 minutter efter jeg var kommet dér, desuden havde jeg også haft Mission 'fremme' hele tiden..

Det skal lige siges at jeg ikke har spillet til Xbox, men til PC, men det burde da være det samme?

-Anders
Anders Overgaard - ant0z, nu med Xb0x..
Billede

Help us! Klik Dobbeltklik
ant0z
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf Buktu » 13. mar 2004 13:51

Det er det samme... ;)
Men kan være jeg skal til at igang igen nu, med det nye Downloadable Content! Skal da finde alt det nye... ^^
Og da jeg fandt ud af at hendes Bror var p åTantooine var jeg allerede færdig med at spille.. Så jeg har endnu ikke mødt ham... :/
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Næste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron