Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf Prozel » 10. jul 2011 16:49

CaioN skrev:Kan det virkelig passe at jeg ikke kan ændre mine S.P.E.C.I.A.L. stats? Jeg sidder og kigger på perks jeg endnu ikke kan få og der er mange af dem jeg ikke kan få pga. jeg mangler et enkelt point i en eller anden stat, f.eks. Better Criticals, Mysterious Stranger osv.

Det kan du ikke du ikke. I stedet kan du vælge perken "Intense Traning" som giver dig ét point til dine SPECIAL stats.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf CaioN » 10. jul 2011 17:15

Aha, den må jeg tage så.. Ærgeligt at man skal bruge en level eller 2 på at unlocke perks, men det er der jo ikke noget at gøre ved :)
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf Prozel » 10. jul 2011 17:25

CaioN skrev:Aha, den må jeg tage så.. Ærgeligt at man skal bruge en level eller 2 på at unlocke perks, men det er der jo ikke noget at gøre ved :)

Vær i så fald glad for du ikke spiller New Vegas. Der få du kun en perk hver anden gang du stiger i level. :)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf CaioN » 17. jul 2011 14:44

Har lige et par spørgsmål:

1. Jeg er nu level 20+ og har stadig ikke fået min hund? Jeg har vel misset et eller andet?
2. Jeg har startet på operation anchorage. Desværre fik jeg ikke lavet en ordentlig save inden (jeg starter et stykke tilbage), og jeg tror jeg har misset et par intels.. Jeg kan ikke finde ud af at komme tilbage og lede efter dem. Er det ikke muligt på en eller anden måde at komme tilbage af eller er jeg fucked?
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf spif2001 » 17. jul 2011 15:07

Hunden finder du på en bilkirkegård, og du kan ikke komme tilbage i Anchorage. Har du ikke et save, er du fucked.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf CaioN » 17. jul 2011 15:15

spif2001 skrev:Hunden finder du på en bilkirkegård, og du kan ikke komme tilbage i Anchorage. Har du ikke et save, er du fucked.


Hvorhenne finder jeg den bilkirkegård?
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf DKhANSI » 17. jul 2011 15:24

CaioN skrev:Har lige et par spørgsmål:

1. Jeg er nu level 20+ og har stadig ikke fået min hund? Jeg har vel misset et eller andet?
2. Jeg har startet på operation anchorage. Desværre fik jeg ikke lavet en ordentlig save inden (jeg starter et stykke tilbage), og jeg tror jeg har misset et par intels.. Jeg kan ikke finde ud af at komme tilbage og lede efter dem. Er det ikke muligt på en eller anden måde at komme tilbage af eller er jeg fucked?

Området hedder Scrapyard, det ligger mod Nord-øst.
II.II.II
DKhANSI
Niveau 5
 
Indlæg: 815


Re: Fallout 3 tråden

Indlægaf Prozel » 17. aug 2011 20:52

Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Foregående

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron