Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf ReVaN » 1. jul 2007 19:13

Syntes ogsaa det lyder interessant, men ville nu hellere naa at faa TES:V til denne generation :S
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf VilhelmNielsen » 1. jul 2007 19:34

ReVaN skrev:Syntes ogsaa det lyder interessant, men ville nu hellere naa at faa TES:V til denne generation :S


Tror da også de er igang med det, men "reglen" er: 1 TES per generation.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf ReVaN » 1. jul 2007 20:09

VilhelmNielsen skrev:
ReVaN skrev:Syntes ogsaa det lyder interessant, men ville nu hellere naa at faa TES:V til denne generation :S


Tror da også de er igang med det, men "reglen" er: 1 TES per generation.


i know... i know...

men ville have vaeret rart hvis de havde brudt traditionen denne gang :D
kan ikke udstaa tanken om at aaret kommer til at vaere 2010-11 foer jeg saetter "ben" i Tamriel igen...
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf heinstach » 1. jul 2007 20:19

There will be no multiplayer mode.

Glædeligt, at de satser på et ordentligt single-player. Dem er der ikke for mange af.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf jaakoberen » 2. jul 2007 16:08

bedre med et ordentligt singleplayer del end alt de multiplayer... mulitplayer er da helt klart fedt nok, men ikke hvis det kommer til at gå ud over singleplayer delen er det som RPGs skal fokusere på...

fedt nok at Liam Neeson er gået med til at spille en vigtig rolle i spillet som ens faderrolle :D
jaakoberen
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf heinstach » 2. jul 2007 16:51

jaakoberen skrev:bedre med et ordentligt singleplayer del end alt de multiplayer... mulitplayer er da helt klart fedt nok, men ikke hvis det kommer til at gå ud over singleplayer delen er det som RPGs skal fokusere på...

fedt nok at Liam Neeson er gået med til at spille en vigtig rolle i spillet som ens faderrolle :D


Ja, det skal nok give et løft til spillet.

Og så kan vi håbe på, at kampsystemet stadig er turbaseret.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf Saltefanden » 2. jul 2007 17:30

ReVaN skrev:
VilhelmNielsen skrev:
ReVaN skrev:Syntes ogsaa det lyder interessant, men ville nu hellere naa at faa TES:V til denne generation :S


Tror da også de er igang med det, men "reglen" er: 1 TES per generation.


i know... i know...

men ville have vaeret rart hvis de havde brudt traditionen denne gang :D
kan ikke udstaa tanken om at aaret kommer til at vaere 2010-11 foer jeg saetter "ben" i Tamriel igen...


/signed

Har simpelthen suget Cyrodill tør for oplevelser, så mine abstinenser kan ikke blive tilfredstillet længere :)
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf spif2001 » 3. aug 2007 07:54

En Bethesda Q&A for de læselystne på Gamespot:

http://www.gamespot.com/xbox360/rpg/fal ... ot;title;1
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 11. okt 2007 17:41

Ikke så tit der er nyt fra fallout fronten, men PlaystationUniverse har lavet et interview der handler om lidt af hvert:

http://www.psu.com/Post-Nuclear-Living- ... 508-p0.php
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 9. jan 2008 23:54

En Faction forklaring på den officielle side omhandlende The Brotherhood of Steel: http://fallout.bethsoft.com/eng/vault/d ... 09.08.html
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf spif2001 » 15. feb 2008 08:41

Lækkert langt interview med Bethesda's Pete Hines om Fallout 3: http://www.gameplayer.com.au/Home/PREVI ... &v7Pager=1
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Biggus » 15. feb 2008 11:20

Shit der er meget stof om spillet (har ikke læst endnu)... Ved ikke om jeg er så nedern over at det bliver firstperson, men synes dog at 3rd person havde sin charme - dog var det bedste fallout spil (efter min mening) BOS - men sikkert fordi at jeg spillede dem i "Forkert" rækkefælge og blev lidt nedern over grafik :P hehe

Synes bestemt også at de gerne må beholde muligheden for at benytte sig af turned-base, men det jeg fandt så godt ved BOS var at man havde muligheden for at vælge mellem både real time og turned-base... Yderligere håber jeg at man får mulighed for at kontrollere sine partymembers bedre end i 2'eren - fandt det kewl at kunne styre 6 mand på en gang i BOS, men tror at det bliver AI styrede party members når det er first person, yderligre kunne det også tænkes at det var andre elementer de satser på her end med BOS - men så længe at universets historie bliver bevaret (hvilket det jo gør) skal jeg nok blive godt tilfreds ;)
Biggus
Niveau 2
 
Indlæg: 147


Indlægaf A42Merlin » 1. mar 2008 11:24

Jeg syntes nu stadig Fallout 2 er det bedste af dem der er udgivet.
Hvis humoren bliver som 1'eren og 2'eren skal det nok blive rigtig cool, selvom det er first person.
Bare de har beholdt "bloody mess" perk :twisted:
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Indlægaf Liou » 22. mar 2008 07:13

Alene på grund af Bethesda er spillet i mine øjne spændene, kender intet til Fallout serien men med skaberne af Oblivion og Morrowind kan det vel ikke gå helt galt.

Bare en skam det ikke er et middelalder RPG da det er min favorit genre.
Liou
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf skitzofraen » 25. mar 2008 15:05

http://kotaku.com/371657/fallout-3-has-over-200-endings

Ved ikke om det her har været postet før, men ifølge Kotaku.com, så får fallout3 200 forskellige slutninger...
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron