Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Psymatiq » 3. aug 2009 11:32

Jeg er bortført af aliens :X fedt indtil videre men overpowered våben.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf vat69 » 3. aug 2009 11:57

omfg thx Psymatiq nu min mandag reddet haha så skal der games ^^
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf spif2001 » 3. aug 2009 12:10

Så kommer der til at gå lidt tid, inden vi får nyt til Fallout verdenen. :(

Er der nogen estimater på Fallout: New Vegas overhovedet?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Ink129 » 3. aug 2009 12:18

Jeg har ventet på denne DLC pack i laaaang tid :D

Besluttede mig nemlig for noget tid siden, først at investere i Fallout 3 DLC packs, når alle var udgivet, for så ville der være en del ekstra timer i universet til min næste gennemspilning. Der har stået 4000 MS points på min konto i flere måneder nu, som var reserveret til netop dette formål.
At Operation Anchorage også nåede at blive "deal of the week" i mellemtiden, brokker man sig jo ikke over.

Har netop fået downloadet de fire første, så nu mangler jeg blot Mothership Zeta, der efter sigende skulle være det sidste DLC til spillet, selvom udviklerne vist nok har reserveret retten til at ombestemme sig, hvis DLC-humøret kom over dem igen. Nå, det er vist på tide at min nye karakter får lov til at skabe kaos i The Wasteland :twisted:
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Indlægaf CaptainKicker » 3. aug 2009 12:21

spif2001 skrev:Så kommer der til at gå lidt tid, inden vi får nyt til Fallout verdenen. :(

Er der nogen estimater på Fallout: New Vegas overhovedet?


Det her er taget fra Fallouts wikia:


The Vault: Fallout: New Vegas Portal
Welcome to The Vault's portal dedicated to Fallout: New Vegas!

Fallout: New Vegas is an upcoming game announced by Bethesda Softworks on April 20, 2009 at its London showcase. While New Vegas is not a direct sequel, it will be in the same style as Fallout 3 and will be developed by Obsidian Entertainment, a company founded by some of the developers of Fallout and Fallout 2. Based on the title, it will be set in Las Vegas. It has a projected release date of 2010 and will be available on the PC, Xbox 360 and PlayStation 3.


Lang tid :-(
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf spif2001 » 3. aug 2009 12:25

2010 allerede? Det er da hurtigt!

...men hvis de bare i princippet laver et remake af Fallout 3 - altså at det hele er det samme på nær lidt esktra perks, våben og bygninger, så er det vel lang tid...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Mogwai » 3. aug 2009 16:20

De burde i hvert fald bruge tiden på at fikse de bugs som får spillet til at køre ustabilt/crashe/freeze.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf CaptainKicker » 3. aug 2009 16:24

Damn jeg er glad for at jeg tog min Tesla Canon med op i rumskibet, ellers havde de Drone's været en "pain in the ass".

Men okay DLC. Ikke den bedste.. Nok nærmere den dårligste.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf skitzofraen » 3. aug 2009 17:27

spif2001 skrev:Pre-nuclear war Brahmin: http://jp.dk/jptv/utroligt/article1767939.ece :)

...ellers venter man bare på 'Beam me up, Scotty' DLC'en. Øv at den først kommer nu, hvor min sommerferie er slut. :P


Sidder og tænker det samme :)

Min ferie sluttede idag, og jeg er så bombet efter jeg kom hjem, at jeg næsten føler mig syg, og orker på ingen måde, at spille idag.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf spif2001 » 3. aug 2009 18:01

skitzofraen skrev:
spif2001 skrev:Pre-nuclear war Brahmin: http://jp.dk/jptv/utroligt/article1767939.ece :)

...ellers venter man bare på 'Beam me up, Scotty' DLC'en. Øv at den først kommer nu, hvor min sommerferie er slut. :P


Sidder og tænker det samme :)

Min ferie sluttede idag, og jeg er så bombet efter jeg kom hjem, at jeg næsten føler mig syg, og orker på ingen måde, at spille idag.

Jeg arbejder så på kontor, så jeg er kun smadret i hovedet. Har dog lige slået græs og samlet æbler op, og da jeg er anti-arbejdsmand har det også sin indvirkning. :D

...men gu' skal jeg spille i aften!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf hazzwar » 3. aug 2009 20:34

CaptainKicker skrev:Damn jeg er glad for at jeg tog min Tesla Canon med op i rumskibet, ellers havde de Drone's været en "pain in the ass".

Men okay DLC. Ikke den bedste.. Nok nærmere den dårligste.

De Drones dér kan da næppe kræve at du rykker Tesla Cannon frem? Med min character skulle de bare have ét eller to skud med Paulson's Revolver :P
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf CaptainKicker » 3. aug 2009 20:36

hazzwar skrev:
CaptainKicker skrev:Damn jeg er glad for at jeg tog min Tesla Canon med op i rumskibet, ellers havde de Drone's været en "pain in the ass".

Men okay DLC. Ikke den bedste.. Nok nærmere den dårligste.

De Drones dér kan da næppe kræve at du rykker Tesla Cannon frem? Med min character skulle de bare have ét eller to skud med Paulson's Revolver :P


På "Very Hard" er de ret irriterende, og kræver en Tesla ;)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf hazzwar » 3. aug 2009 21:12

Jeg aner ikke hvad sværhedsgrad jeg spiller på... Normal regner jeg med :P
hazzwar
Niveau 4
 
Indlæg: 714


Indlægaf spif2001 » 5. aug 2009 14:53

Til dem der ikke læser blogs, så vil jeg bare lige nævne, at jeg har opdateret mit Fallout 3 Guide Tables pdf dokument med de 5 DLC + lidt ekstra:

http://blogs.xboxlife.dk/spif2001/6284/ ... d-DLC.html

Læs det så! Nu har jeg igen brugt flere timer på det! :evil: :D
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf CVMogensen » 5. aug 2009 20:51

adionditsak skrev:har lemlæstet ham xD
Så er det sgu' nok pga. den spillestil, at du hænger fast i lvl. 23 efter hele spillet :)
CVMogensen
Niveau 3
 
Indlæg: 284


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron