Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf skitzofraen » 19. maj 2009 17:10

spif2001 skrev:2 nye DLC annonceret: http://www.joystiq.com/2009/05/19/fallo ... w-multipl/

En Sump bane og en Alien bortførelse er i vente.

Desuden er alle DLC annonceret til PS3 også - og til efteråret kommer der en GOTY edition med alle 5 DLC.

Oh happy day! :D


Nice... Alien bortførelse lyder interessant (Det har irriteret mig lidt, at der ikke var noget baghistorie for det alien/ufo halløj, som var i spillet, men det ser ud til, at der bliver gjort noget ved det nu :) )
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf switch-it » 19. maj 2009 18:05

skitzofraen skrev:
switch-it skrev:
skitzofraen skrev:
switch-it skrev:Ved ikke om det er fordi jeg er lttp men syntes ikke der er særlig meget snak om Broken Steel?!

Jeg syntes ihvertfald det er en fremragende dlc. Det er bare mere af det gode fra Fallout 3 og jeg har ca spillet 20 ekstra timer pga at level cappet er blevet hævet. Sgu et fantastisk job de har gjordt ovre hos Bethesda.

Jeg har nu spillet det i lidt over 60 timer hvilket kun er halvdelen af hvad jeg har spillet af Oblivion men det føles alligevel som super lang tid. Og jeg har hele tiden haft noget at lave.

Nogen af jer der er blevet forelsket i Tesla Cannon? ;)


Jeg nåede 70 timer i alt inden, at jeg var færdig (main story + de 3 dlc pakker + alle locations besøgt med en god karakter)

Fallout 3 er i min top 5 over bedste spil, som jeg har nogensinde har spillet, men Broken steel var for mig en skuffelse.

De havde lovet en større pakke end de 2 tidligere, men vi fik noget som imo ikke engang var i nærheden af de 2 andre kvalitets og indholds mæssigt... (Jeg er 100% ligeglad med level-cap, og at kunne spille videre efter slutningen... De lovede den største af de 3 DLC pakker, men vi fik 6-7 nye missioner, et par nye fjender og en tesla cannon... Det er bare ikke godt nok, med de løfter de er kommet med, og tror det er derfor folk ikke snakker mere om det... de er simpelthen for skuffede til overhovedet, at ville snakke om det)


Det er det punkt hvor vi ikke enes. Uden at kunne level-up ville der ikke være nogen følelse af fremgang. Det var hovedsageligt derfor jeg stoppede med at spille i sin tid. Selvom jeg syntes at spillet sluttede i et antiklimaks nød jeg alligevel historien bagefter. Jeg havde dog håbet på nogle større ændringer i landskabet.


Det er da fint med fremgang og udvikling, men jeg ville foretrække, at de smed nogen flere nye quests ud istdetfor.

IMO er der intet sjovt ved, at rende rundt og level-up når alt er overstået (hvorfor overhovedet gøre det, når de ekstra levels du opnår intet kan bruges til?... Når den sidste quest er overstået, bør man starte man bare starte forfra, hvis du spørger mig... At rende formålsløst rundt bare for, at nå level 30 virker for mig, som komplet spild af tid)


Det er jeg enig i. Jeg hader at grinde og har ikke tænkt mig at gøre det i Fallout 3. Det var bla. grunden til jeg stoppede med at spille WoW.

Jeg syntes bare der skal være en beløning (xp, lvl up) udover items, når man har klaret quests. Uden det virker det for mig meningsløst selvom quest'sne er fede.

Mht det nye dlc så glæder jeg mig utroligt meget til den med aliens. Det var så fedt da jeg støte på UFO'en. Der blev tilføjet mystik til spillet ligesom i starten af spillet før man var kommet ud af vaulten. Det var bare så ærgeligt der ikke var mere af det men det får vi så heldigvis nu.
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Timmy » 19. maj 2009 19:12

Er der nogen af jer der har fundet våbenet "Ripper" :) Har selv lige fundet det er virkelig fedt! :)
Timmy
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf switch-it » 19. maj 2009 19:27

Timmy skrev:Er der nogen af jer der har fundet våbenet "Ripper" :) Har selv lige fundet det er virkelig fedt! :)


Kan bedre lide Shishkebab. Den er for sindsyg. ;)
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf EvilDingbat » 19. maj 2009 19:38

Jeg er blevet svært glad for Heavy Incinerator. Den er mega fed at gå rundt med og så taber den ikke CND særligt hurtigt. Metal Blaster (Special laser rifle) er også ret fed og heldigvis støder man på ret mange laser rifles af reppe den med når der er så mange Enclave gutter at jodle rundt med
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf Timmy » 19. maj 2009 19:41

EvilDingbat skrev:Jeg er blevet svært glad for Heavy Incinerator. Den er mega fed at gå rundt med og så taber den ikke CND særligt hurtigt. Metal Blaster (Special laser rifle) er også ret fed og heldigvis støder man på ret mange laser rifles af reppe den med når der er så mange Enclave gutter at jodle rundt med


Enig, har også Heavy Incinerator og har den altid på mig fordi at den bare er så god!
Timmy
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf switch-it » 19. maj 2009 20:02

EvilDingbat skrev:Jeg er blevet svært glad for Heavy Incinerator. Den er mega fed at gå rundt med og så taber den ikke CND særligt hurtigt. Metal Blaster (Special laser rifle) er også ret fed og heldigvis støder man på ret mange laser rifles af reppe den med når der er så mange Enclave gutter at jodle rundt med


Yes sir. Den er for nice. Den bruger også fuel ret langsomt så den er fantastisk. Tror jeg har omkring 3000 fuel til den. :)
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Timmy » 19. maj 2009 20:14

Jeg har omkring 1000 fuel til den :)
Timmy
Niveau 4
 
Indlæg: 480


Indlægaf switch-it » 19. maj 2009 20:17

Timmy skrev:Jeg har omkring 1000 fuel til den :)


Jeg fik forfærdeligt meget fuel i Broken Steel. Damn de havde den jo allesammen. :)
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf OldTymer72 » 19. maj 2009 20:18

switch-it skrev:
EvilDingbat skrev:Jeg er blevet svært glad for Heavy Incinerator. Den er mega fed at gå rundt med og så taber den ikke CND særligt hurtigt. Metal Blaster (Special laser rifle) er også ret fed og heldigvis støder man på ret mange laser rifles af reppe den med når der er så mange Enclave gutter at jodle rundt med


Yes sir. Den er for nice. Den bruger også fuel ret langsomt så den er fantastisk. Tror jeg har omkring 3000 fuel til den. :)



100 i sneak + Ninja perk + chinese stealth suit + Perforator = USYNLIG!

sådan stæser jeg pt. rundt :)

Indimellem går jeg så bersærk med The terrible shotgun som stadig er sjov.

Når man ikke opdages så let kan man spille på very hard og høste flere XP.
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf kofoed » 19. maj 2009 20:21

spif2001 skrev:2 nye DLC annonceret: http://www.joystiq.com/2009/05/19/fallo ... w-multipl/

En Sump bane og en Alien bortførelse er i vente.

Desuden er alle DLC annonceret til PS3 også - og til efteråret kommer der en GOTY edition med alle 5 DLC.

Oh happy day! :D


Kunne være man skulle købe spillet igen når GOTY edition kommer, spillet sagde mig ikke det vilde da jeg havde det sidste gang, men kunne være man skulle prøve det igen
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf OldTymer72 » 19. maj 2009 20:26

spif2001 skrev:2 nye DLC annonceret: http://www.joystiq.com/2009/05/19/fallo ... w-multipl/

En Sump bane og en Alien bortførelse er i vente.

Desuden er alle DLC annonceret til PS3 også - og til efteråret kommer der en GOTY edition med alle 5 DLC.

Oh happy day! :D


Hvor er det stort!

Og rart at alle platforme nu kan spille. Godt for PS3 ejere. Jeg synes eksklusives, uanset spil, er dårligt. Lad alle få glæde i løjerne uanset konsol (grouphug).
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf spif2001 » 20. maj 2009 07:14

sniper_Nolight skrev:
spif2001 skrev:2 nye DLC annonceret: http://www.joystiq.com/2009/05/19/fallo ... w-multipl/

En Sump bane og en Alien bortførelse er i vente.

Desuden er alle DLC annonceret til PS3 også - og til efteråret kommer der en GOTY edition med alle 5 DLC.

Oh happy day! :D


Hvor er det stort!

Og rart at alle platforme nu kan spille. Godt for PS3 ejere. Jeg synes eksklusives, uanset spil, er dårligt. Lad alle få glæde i løjerne uanset konsol (grouphug).

Når din chef siger, at du skal fyre en fed, så er det altså meningen at du skal fyre den medarbejder, der ser tykkest ud - ikke det andet du har gang i...
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf switch-it » 20. maj 2009 09:04

Interview med Todd Howard om de nye dlc pakker: http://ps3.ign.com/articles/984/984129p1.html

..hvilket minder mig om hvor meget jeg elsker Alien Blaster. Det våben er bare så fedt lavet. Designet er er perfekt lavet med 50'er design og 1-2 skuds kill. :D
Billede
switch-it
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf OldTymer72 » 20. maj 2009 15:37

spif2001 skrev:
sniper_Nolight skrev:
spif2001 skrev:2 nye DLC annonceret: http://www.joystiq.com/2009/05/19/fallo ... w-multipl/

En Sump bane og en Alien bortførelse er i vente.

Desuden er alle DLC annonceret til PS3 også - og til efteråret kommer der en GOTY edition med alle 5 DLC.

Oh happy day! :D


Hvor er det stort!

Og rart at alle platforme nu kan spille. Godt for PS3 ejere. Jeg synes eksklusives, uanset spil, er dårligt. Lad alle få glæde i løjerne uanset konsol (grouphug).

Når din chef siger, at du skal fyre en fed, så er det altså meningen at du skal fyre den medarbejder, der ser tykkest ud - ikke det andet du har gang i...


:lol: Kender du mig? :shock: :wink:
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron