Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf Ahmed » 29. okt 2008 15:48

Hahahaha nice done Ubisoft :D
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf omega2oo5 » 29. okt 2008 16:33

Sidder med min dejlige kopi foran mig, desværre har Coolshop også bestemt sig for at sende det ud idag .. så jeg sidder med valget om at åbne den jeg har købt i EB for at spille eller returnere det (ergo vente på posten imorgen istedet) :p

Nogle som ved om EB giver pengene tilbage, hvis spillet stadig er i indpakning m.m. ?

Et andet, lidt alternativt spørgsmål ... er spillene det samme, så jeg f.eks. kunne tage Coolshop spillet med ned i EB games istedet (så jeg kunne spille det nu)? :P
Senest rettet af omega2oo5 29. okt 2008 16:34, rettet i alt 1 gang.
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Indlægaf Saltefanden » 29. okt 2008 16:33

Excellon skrev:
spif2001 skrev:
Saltefanden skrev:Andre der har bestilt hos Gamehubs? Er jeres eksemplar sendt afsted?

Fallout 3 er ikke regionsfri, og du skal derfor have det bestilt et andet sted.

http://gamehubs.com/region-not-compatible.html



Ifølge Video Games Plus så er det regionsfrit: Video Games Plus Blog

og ifølge Play-asia så virker US udgaven af spillet også på PAL Play-Asia...

edit: nej ovenstående er ikke et affiliate link


Bollocks hvis de så har annulleret min ordre, men nu har jeg skrevet til dem så jeg kan få det bekræftet :)
Saltefanden
Niveau 6
 
Indlæg: 1388


Indlægaf KIAMMI » 29. okt 2008 16:40

omega2oo5 skrev:Sidder med min dejlige kopi foran mig, desværre har Coolshop også bestemt sig for at sende det ud idag .. så jeg sidder med valget om at åbne den jeg har købt i EB for at spille eller returnere det (ergo vente på posten imorgen istedet) :p

Nogle som ved om EB giver pengene tilbage, hvis spillet stadig er i indpakning m.m. ?

Et andet, lidt alternativt spørgsmål ... er spillene det samme, så jeg f.eks. kunne tage Coolshop spillet med ned i EB games istedet (så jeg kunne spille det nu)? :P


hvorfor åbner du det ikke bare, og får saltefanden til at afbestille sin ordre og køber så dit andet kopi
problem solved og du kan gå i krig med at spille
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf bjaelkesex » 29. okt 2008 16:48

Den GOAT test man tager i starten af spillet er godt nok underholdende. Især de sidste spørgsmål har nogle interessante svarmuligheder. Heldigvis har de bevaret den friske humor senere i spillet!
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf CaptainKicker » 29. okt 2008 16:52

bjaelkesex skrev:Den GOAT test man tager i starten af spillet er godt nok underholdende. Især de sidste spørgsmål har nogle interessante svarmuligheder. Heldigvis har de bevaret den friske humor senere i spillet!


Haha ja de er satme sjove :D

Især den med "Granny" og så det sidste!

Det er også sjove svar man kan give til ham der "Gob" inde på den bar.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf PeLeF » 29. okt 2008 16:56

Håber sku jeg har fået en mail fra Coolshop om afsendelse, kan jeg heldigvis tjekke om 10 minutter, glæder mig helt vildt til det spil! :)
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Beatwolf » 29. okt 2008 17:03

wuhuu så er mit eksemplar sendt fra shopto!! gaming på fredag!!!
|PSN: Beeatwolf | Setup: PC: Gigabyte UD5H | Core i7 4770K| 8GB Team Xtreem 2400mhz |Asus GTX 780| Fractal Design XL R2| Qnix 27" 2560x1440@ 96hz | LG Sl8500 47" LCD | Onkyo TX-SR508 A/V Receiver| Magnat 5001 Interior 5.1 Højtalere| Xbox 360 Slim| PS3| PS2 Slim| Dreamcast | Sega Master System 2|
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf PeLeF » 29. okt 2008 17:42

Når, kan se inde på min ordre på coolshop de har sendt det idag.. Intet at være bekymret om :)
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Jibla » 29. okt 2008 17:48

Her ved 16 tiden var jeg nede i EBgames ved busgaden i Århus. Jeg byttede 2 lortespil til Fallout 3. Den søde dame bag disken sagde at hvis jeg benyttede mig af dette tilbud, så kunne jeg først kunne hente Fallout 3 i morgen. Hun sagde at streetdaten var blevet brudt, og at jeg derfor godt kunne købe det kontant i dag....

Jeg spurgte om det ikke var noget pjat at jeg først kunne hente det i morgen pga. preorder tilbud, og efter et par sekunders tænketid var hun enig. Så nu sidder jeg med min kopi.... =)

...jeg er ikke engang SÅ interesseret i spillet, men blev i morges træt af at se på viva pinata og splinter cell double agent på spilhylden.

Gotta love karma.
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf kornrocks » 29. okt 2008 19:13

Jeg har spillet løst siden fredag i sidste uge, jeg elsker dette spil. Er igang med side quests inden jeg fortsætter med main quest.

jeg er level 12 so far.
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf chateque » 29. okt 2008 19:22

jeg synes det er rigtig ærgerligt at release-datoen er blevet brudt.

synes det er ret tarveligt at i én eb games kan man få det, og i en anden kan man ikke.
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf expose » 29. okt 2008 19:29

chateque skrev:jeg synes det er rigtig ærgerligt at release-datoen er blevet brudt.

synes det er ret tarveligt at i én eb games kan man få det, og i en anden kan man ikke.


Det er jo ikke sådan det er. Det handler om at GAME har brudt release datoen og så følger EB games selvfølgelig med. Så har der været en masse fejl information hele dagen, men det er det samme for ALLE EB games forretninger.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf Buktu » 29. okt 2008 19:29

Du skal nok få spillet.. :p

Kan ikke se hvorfor folk er så sure over det..

Man havde vel regnet med selv at få det til launch. Så er det vel ligemeget om der er nogen enkelte der er heldige og få det før tid. Skader jo ikke en selv.. :p
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf chateque » 29. okt 2008 19:31

Buktu skrev:Du skal nok få spillet.. :p

Kan ikke se hvorfor folk er så sure over det..

Man havde vel regnet med selv at få det til launch. Så er det vel ligemeget om der er nogen enkelte der er heldige og få det før tid. Skader jo ikke en selv.. :p


det er bare irriterende at mange sidder og spiller det og snakker om hvor totalt fedt, eller dårligt, det er og selv sidder man og spiller hjerterfri.
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron