Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf expose » 29. okt 2008 19:46

chateque skrev:
Buktu skrev:Du skal nok få spillet.. :p

Kan ikke se hvorfor folk er så sure over det..

Man havde vel regnet med selv at få det til launch. Så er det vel ligemeget om der er nogen enkelte der er heldige og få det før tid. Skader jo ikke en selv.. :p


det er bare irriterende at mange sidder og spiller det og snakker om hvor totalt fedt, eller dårligt, det er og selv sidder man og spiller hjerterfri.


Så kan du jo bare glæde dig over at du i realiteten kan spille den dag ekstra som folk har tjent ind idag.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf PappaSpanx » 29. okt 2008 19:55

Man siger jo forventningens glæde er den største.. Det i hvert fald det jeg trøster mig selv med. Skulle ha' haft det nu :(
PappaSpanx
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf chateque » 29. okt 2008 20:13

PappaSpanx skrev:Man siger jo forventningens glæde er den største.. Det i hvert fald det jeg trøster mig selv med. Skulle ha' haft det nu :(


jeg græder med dig, broder. jeg græder mig dig
chateque
Niveau 7
 
Indlæg: 2252


Indlægaf PappaSpanx » 29. okt 2008 20:20

chateque skrev:
PappaSpanx skrev:Man siger jo forventningens glæde er den største.. Det i hvert fald det jeg trøster mig selv med. Skulle ha' haft det nu :(


jeg græder med dig, broder. jeg græder mig dig


hehe, tak min ven. Har alligevel arbejdet hele dagen, og har først fri kl24 så det ingen katestrofe. Men kunne da godt ha' brugt det et par timer når nu jeg får fri ;)
PappaSpanx
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf kornrocks » 29. okt 2008 20:21

chateque skrev:
Buktu skrev:Du skal nok få spillet.. :p

Kan ikke se hvorfor folk er så sure over det..

Man havde vel regnet med selv at få det til launch. Så er det vel ligemeget om der er nogen enkelte der er heldige og få det før tid. Skader jo ikke en selv.. :p


det er bare irriterende at mange sidder og spiller det og snakker om hvor totalt fedt, eller dårligt, det er og selv sidder man og spiller hjerterfri.


Tjaa ka godt følge dig, men nu har jeg heldigvis haft det siden Fredag i sidste uge.
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf LungBruzh » 29. okt 2008 20:22

Har lige haft det hurtigt i boxen og selv introen med Bethesdas logo osv. er fed og stemningsfyldt.... lige nu sidder jeg bare og venter på at kæresten får set sin dokumentar færdig så jeg kan overtage skærmen med vold og magt.
Billede
LungBruzh
Niveau 5
 
Indlæg: 1100


Indlægaf KIAMMI » 29. okt 2008 20:54

chateque skrev:
PappaSpanx skrev:Man siger jo forventningens glæde er den største.. Det i hvert fald det jeg trøster mig selv med. Skulle ha' haft det nu :(


jeg græder med dig, broder. jeg græder mig dig

i det mindste skal i ikke vente til jeres brækkede hånd er iorden (3 uger mere to go :(
i kan i det mindste spille i morgen ...
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf CaptainKicker » 29. okt 2008 20:58

Argghhh man skal altså huske at gemme når man er gået langt. Fordi jeg har lige mistet en halv times spil, fordi jeg kom til at falde ned fra en bro, og siden den ikke har auto-saved så skulle jeg starte helt fra hvor jeg kom ud af den første by!
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Indlægaf PeLeF » 29. okt 2008 21:05

Nogen som har bestilt fra coolshop og modtaget det idag?
PeLeF
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf PappaSpanx » 29. okt 2008 21:15

PeLeF skrev:Nogen som har bestilt fra coolshop og modtaget det idag?


Nej, fik en mail igår om den var afsendt, men har for få minutter siden modtaget endnu en mail hvor der stod at det... er afsendt idag... :D

Så går ud fra det kommer imorgen, men jeg frygter det værste.
PappaSpanx
Niveau 0
 
Indlæg: 45


Indlægaf Bjarke Brie » 29. okt 2008 21:18

en medarbejder fra EB ringede til mig i eftermiddags, så jeg sidder med min Fallout 3-madkasse nu
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Indlægaf kornrocks » 29. okt 2008 22:05

Bjarke Brie skrev:en medarbejder fra EB ringede til mig i eftermiddags, så jeg sidder med min Fallout 3-madkasse nu


den er nice :D
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 632


Indlægaf ReVaN » 30. okt 2008 00:56

Hvor er det dog fedt.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf Kesse » 30. okt 2008 01:09

Soundtracket er da nok lige det fedeste ved spillet. :D
Kesse
Niveau 3
 
Indlæg: 266


Indlægaf sCWasP » 30. okt 2008 01:42

det udkommer imorgen ( idag teknisk set ) ikke sandt? har nemlig set både okt 30 og 31 som release <_<
Billede
sCWasP
Niveau 4
 
Indlæg: 761


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron