Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf IX HerakleS XI » 21. maj 2009 15:49

Jeg har et problem.

*SPOILER* (jus in case)

Jeg har ordnet Fallout 3 main story hvor man til sidst skal ind til det vandrensnings anlæg og tænde for det. Men hver eneste gang jeg gør det eller lader hende Pride medlemmet gøre det, så stopper spillet hvorefter man kan høre en mand om hvad man har gjort. Er der ikke en option hvor man kan få lov til at spille videre, for det er lidt træls da jeg udelukket er gået efter main story.
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf skitzofraen » 21. maj 2009 15:51

IX HerakleS XI skrev:Jeg har et problem.

*SPOILER* (jus in case)

Jeg har ordnet Fallout 3 main story hvor man til sidst skal ind til det vandrensnings anlæg og tænde for det. Men hver eneste gang jeg gør det eller lader hende Pride medlemmet gøre det, så stopper spillet hvorefter man kan høre en mand om hvad man har gjort. Er der ikke en option hvor man kan få lov til at spille videre, for det er lidt træls da jeg udelukket er gået efter main story.


Efter ham manden er færdig med at snakke kan du spille videre.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Gamemakerman » 21. maj 2009 15:52

IX HerakleS XI skrev:Jeg har et problem.

*SPOILER* (jus in case)

Jeg har ordnet Fallout 3 main story hvor man til sidst skal ind til det vandrensnings anlæg og tænde for det. Men hver eneste gang jeg gør det eller lader hende Pride medlemmet gøre det, så stopper spillet hvorefter man kan høre en mand om hvad man har gjort. Er der ikke en option hvor man kan få lov til at spille videre, for det er lidt træls da jeg udelukket er gået efter main story.


Sådan er spillet designet. Medmindre du køber Broken Steel DLC pakken, så vil spillet automatisk slutte efter den scene.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf IX HerakleS XI » 21. maj 2009 15:54

huh? :shock:

Hver eneste gang manden stopper med at snakke, så bliver jeg sendt direkte videre til credits. Jeg har også prøvet at lade credits' køre helt færdig men så ender jeg bare ved start menuen. mærkeligt..
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf IX HerakleS XI » 21. maj 2009 15:56

Gamemakerman skrev:
IX HerakleS XI skrev:Jeg har et problem.

*SPOILER* (jus in case)

Jeg har ordnet Fallout 3 main story hvor man til sidst skal ind til det vandrensnings anlæg og tænde for det. Men hver eneste gang jeg gør det eller lader hende Pride medlemmet gøre det, så stopper spillet hvorefter man kan høre en mand om hvad man har gjort. Er der ikke en option hvor man kan få lov til at spille videre, for det er lidt træls da jeg udelukket er gået efter main story.


Sådan er spillet designet. Medmindre du køber Broken Steel DLC pakken, så vil spillet automatisk slutte efter den scene.


1000 tak, så ved jeg hvad jeg skal gå igang med :)
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf IX HerakleS XI » 23. maj 2009 00:14

Lige et hurtigt spørgsmål

*SPOILER*

Jeg har lige ordent en mission hvor jeg skal invadere enclaves airbase og frigive et eller andet signal i en kæmpe mæssig base. Jeg bliver derefter hentet af brotherhood of steel via et fly og det går også fint altsammen, men lige pludselig lander de uden for citidal og så siger de et eller andet om at jeg har dræbt alle og begynder så at skyde på mig. Er det normalt? hører det til slutningen af historien? eller noget helt helt andet?

Nakkede dem efter andet forsøg og gik ind til citidal, men det var bare et stort hul i jorden og nu skyder alle brotherhood of steel medlemmer på mig når de ser mig.

Håber der er en som kender svaret på dette og om hvad man så skal gøre.
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf spif2001 » 23. maj 2009 00:16

[SPOILER]

Du må jo have valgt at pege missilerne over på the Citadel i stedet for at ødelægge den rullende enclave base.

Når du skal fyre missilerne af har du nogle valgmuligheder - sørg for at vælge den der passer til din figur - ond / god.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf IX HerakleS XI » 23. maj 2009 00:36

spif2001 skrev:[SPOILER]

Du må jo have valgt at pege missilerne over på the Citadel i stedet for at ødelægge den rullende enclave base.

Når du skal fyre missilerne af har du nogle valgmuligheder - sørg for at vælge den der passer til din figur - ond / god.


Mange tak for hjælpen :)
Billede
IX HerakleS XI
Niveau 7
 
Indlæg: 2572


Indlægaf Grankoglen » 24. maj 2009 16:01

Har nu, efter lang tid på hylden, fået sat Fallout 3 i maskinen, da jeg ikke havde noget at give mig til i dag da jeg vågnede (med tømmermænd).

Knips, sagde det, og så havde jeg brugt 3½ timer i denne utroligt gennemførte verden... Super fedt og dybt spil.

Nogen generelle tips inden jeg kommer for langt og har gjort noget dumt? :-)

Jeg har hørt noget om, at der er nogen specielle tidspunkter hvor det er godt at lave et nyt savegame på, sådan at man kan opleve forskellige afslutninger?
Billede
Grankoglen
Niveau 4
 
Indlæg: 571


Indlægaf Syro_Str0m » 25. maj 2009 10:41

Jeg skal til at igang med fallout 3 igen

Hvilket DLC skal jeg starte med for at få mest ud af mit save game? hvor jeg pt er ved sidste del af hoved missionen i spillet :)?

Eller skal jeg bare hente alle 3 pakker også starte fra en ende af :)?
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf Vix-blue » 25. maj 2009 11:00

Jeg ville starte med Broken Steel. Den gør at du kan spille videre efter sidste mission i main quest og komme op på level 30.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Syro_Str0m » 25. maj 2009 11:03

Broken steel er den som gør at slut missionen har en "alternativ slutning" :P?


Den vil jeg da købe her til den første så eller købe points tli det :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf OldTymer72 » 25. maj 2009 11:19

Synes lige jeg vil komme med et godt råd mht. achieves.

For at få de 3 achieves hvor man skal nå lvl 30 med hhv. god, neutral og ond karma (Broken Steel) er fremgangsmetoden således:

Save lige inden du er level 28, altså sidst i 27.
Når du vælger perk ved lvl 28 vælger du de perks der med det samme giver dig anden karma. Jeg er som regel god, så jeg skulle bruge ond og neutral. Vælg eksempelvis ond og spil videre (saml mutant blood samples evt.) og nå lvl. 29 - der vælger du Here and now perk og achievement unlocked.

Gentag fra dit save lige før level 28 og vælg den karma du mangler.

Jeg tog ond og neutral på den måde og tilsidst spillede jeg 'almindeligt' til slutningen med god karma hvor jeg valgte helt andre perks der giver mere på sigt.

Håber det gav mening, måske kender I allerede den måde :)

Man kan vist glitche sig til det, men hvad er der sjovt ved det?
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf Vix-blue » 25. maj 2009 11:47

Jeg var færdig med alle quest, main og side, da jeg var på level 25-26.

Jeg løb rundt derefter og nakkede raiders og mutanter samtidig med at jeg brugte "Here and now"-perken. Da jeg var få hundrede XP fra at komme op på level 30, så savede jeg spillet lige før en kamp med nogle supermutanter. Jeg fik først achievementen for god karma, så loadede jeg den save jeg lavede før, tog kampen med supermutanterne igen, steg til level 30 og valgte perken som giver neutral karma og gentog det hele med ond karma.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Vix-blue » 25. maj 2009 11:49

Syro_Str0m skrev:Broken steel er den som gør at slut missionen har en "alternativ slutning" :P?


Ja, det kan man godt sige. Man spiller i hvert fald videre og finder ud af hvad der videre sker med The Brotherhood of Steel og The Enclave.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron