Xboxlife forum

Fallout 3 tråden

Diskuter RPG og MMORPG's her.

Indlægaf skitzofraen » 7. maj 2009 13:54

Mogwai skrev:Det er meget normalt med freezes i Fallout 3... Det er dog blevet bedre efter de lavede en patch omkring dette problem.

Jeg har aldrig prøvet Oblivion til X360 men jeg har hørt at det skulle være meget værre end Fallout 3. Det Bethesda som laver begge spil.


Ja Oblivion var langt mere problemfyldt end FO3, når det kommer til fejl og den slags...

Jeg oplevede tonsvis af fejl og bugs i Oblivion, men FO3 har for mit vedkommende kørt over alt forventning.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf EvilDingbat » 8. maj 2009 02:14

skitzofraen skrev:Hvad synes i andre om Broken steel?

Jeg er personligt ret skuffet.

Jeg havde læst, at broken steel skulle være en del længere end de første DLC pakker, men efter et par timer havde jeg klaret alt (anchorage tog mig næsten 5 timer at gennemføre, og the pitt tog mig 5 timer og 37 minutter)

Broken steel er imo den første DLC pakke som ikke er pengene værd (Kedelige/uinspirerede quests og overall for lidt nyt at komme efter)


Nu har jeg ikke lige eksakte tider på hvor længe det har taget mig at gennemføre de andre pakker, men missions mæssigt har Broken Steel nok være de korteste - dog med mest udfordring. Kort efter jeg var begyndt at spille satte jeg sværhedsgraden til Hard og det gør det altså lidt mere interessant! Mit ellers så kæmpe store lager af Stimpacks ryger ligeså stille. Og så er der mange nye fede våben og fjender. Det synes jeg er mega fedt. Så alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds med Broken Steel!

Hvad jeg dog ikke er tilfreds med, og som også er lidt et spørsmål, er at jeg ikke fik opdateret min gamerscore da jeg havde gennemført de to første missioner. Jeg fik en pop up med Achievement Unlocked og 30G begge gange, men min score er ikke blevet opdateret. Når jeg går ind og kigger på listen over unlocked achievements for Fallout 3 står de også som låst op. De tæller bare ikke med. Meget irriterende!
Billede
EvilDingbat
Niveau 4
 
Indlæg: 368


Indlægaf spif2001 » 8. maj 2009 06:37

Jeg gennemførte main story i går, og da jeg så tossede rundt bagefter, kom jeg forbi Underworld, hvor der stod en fyr og solgte noget fancy vand på flasker. Det blev til en quest, omend en meget hurtig lille sidequest. Den hed The Amazing Aqua Cura eller sådan noget.

Jeg kan se på wiki'en ( http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3 ... oken_Steel ) at der er et par sidequests mere plus et par unmarked quests, så Broken Steel er altså længere end som så.

(Må hellere opdatere min guide på et tidspunkt...)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Psymatiq » 8. maj 2009 10:44

blev lvl 24 efterjeg klarede main quest i BS men... har jo klaret alt.. gider virkelig ikke grinde tl lvl 30 på mobs i wasteland X.x.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf SteffaRRRn » 8. maj 2009 10:56

Jeg tror lige jeg vil stille endnu et spørgsmål. Hvordan kan det være, at jeg har unlocked alle de nye quest achievements, men i min achievement oversigt, der er de slet ikke mulige at få?
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Major Oblivious » 8. maj 2009 12:50

SteffaRRRn skrev:Jeg tror lige jeg vil stille endnu et spørgsmål. Hvordan kan det være, at jeg har unlocked alle de nye quest achievements, men i min achievement oversigt, der er de slet ikke mulige at få?


Den har været oppe og vente tidligere, men der er en glich i broken steel. Synkroniseringen mellem Fallout 3 og Xbox.com virker ikke, så achievementene bliver ikke registeret. however, det er blevet lovet at det bliver fixet på et senere tidspunkt
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Indlægaf spif2001 » 8. maj 2009 14:29

Achievement bug'en skulle være lavet nu, men det kræver at man laver et Recover Gamertag: http://majornelson.com/archive/2009/05/ ... x#comments
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf skitzofraen » 8. maj 2009 14:59

spif2001 skrev:Achievement bug'en skulle være lavet nu, men det kræver at man laver et Recover Gamertag: http://majornelson.com/archive/2009/05/ ... x#comments


Hvordan laver man recover gamertag? kræver det at man sletter sin profil eller sådan noget?
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf spif2001 » 8. maj 2009 15:04

Nej - du logger bare alle profiler ud og trykker på Recover Gamertag og følger anvisningen.

HowTo på xbox.com: http://support.xbox.com/support/en/us/x ... ertag.aspx
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf skitzofraen » 8. maj 2009 15:17

Okay takker spiff, det vil jeg lige prøve engang i løbet af dagen.

MULIG SPOILER:

Jeg tossede lidt rundt i wasteland igår, og rendte ind i et random enounter, som jeg synes var ret cool... Jeg kunne pludseligt se noget flyve brændende over himlen, og tænkte nej hvor sjovt en meteor... pludseligt exsplodere skidtet så, og der begynder at regne alien ammo og en firelance ned over mig (fedeste random encounter jeg er stødt på i spillet)

Er der andre der er stødt på det?
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf spif2001 » 8. maj 2009 15:33

Ja - det er en random encounter, der så vidt jeg husker kun kommer 1 gang højest pr. char. Så det gælder om at finde nedslaget, for tit hører man den bare...

[SPOILER]
...men ellers er der jo også ufo'en ;)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf skitzofraen » 8. maj 2009 15:38

spif2001 skrev:Ja - det er en random encounter, der så vidt jeg husker kun kommer 1 gang højest pr. char. Så det gælder om at finde nedslaget, for tit hører man den bare...

[SPOILER]
...men ellers er der jo også ufo'en ;)


yes den har jeg også fundet :)
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf spif2001 » 8. maj 2009 16:47

Hmm....

Jeg har lige prøvet at Recover Gamertag, men det gjorde ingen forskel.

Jeg har ikke fået det 2 første story achievements, men jeg har fået den tredje. Den fik jeg allerede da jeg tog den i spillet, så på det tidspunkt må xbox.com være blevet rettet til.

Jeg har dog ikke prøvet at slette min profil på xboxen. Det kan man godt, og så stadig Recover Gamertag ikke?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf skitzofraen » 8. maj 2009 16:53

spif2001 skrev:Hmm....

Jeg har lige prøvet at Recover Gamertag, men det gjorde ingen forskel.

Jeg har ikke fået det 2 første story achievements, men jeg har fået den tredje. Den fik jeg allerede da jeg tog den i spillet, så på det tidspunkt må xbox.com være blevet rettet til.

Jeg har dog ikke prøvet at slette min profil på xboxen. Det kan man godt, og så stadig Recover Gamertag ikke?


Jeg kunne forestille mig, at dine savegames nok vil være væk bagefter, så jeg afventer også svar fra nogen, som har prøvet det, før jeg tør prøve selv.
LIVE gamertag: blazed b 6710
PSN gamertag: blazed_b_6710
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Blodbad » 8. maj 2009 16:53

du kan vel se om dit online gamertag er blevet opdateret på xbox.com.
Hvis det ikke er hjælper det nok ikke så meget at recover det.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


ForegåendeNæste

Tilbage til RPG

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron